Orijinalini görmek için tıklayınız : Forma Alacam Nerden Alabilirim Yardımcı olun.


deli_hafikli
30.04.2009, 15:49
Forma Alıcam Nerden Alabilirim Yardımcı olun

samet yıldız
30.04.2009, 15:52
sivas merkezdeysen
kongre müzesi bahçesinde satılıyor
yada stad girişinde sporland büfe var onun yanında satılıyor

Ali Taştan
01.05.2009, 12:24
İstanbul da nerden bulunur? GittiGidiyor'dan baktım Sivas Store'den siparişle alınıyor, gidip alabileceğim bi yer var mı? :)

mehmetyildiz58
01.05.2009, 12:30
Merkez....Sivasspor büfesi(kongre müzesi)....Stadımızın yanında SIVASIUM var ordan temin edebilirsin...Birde yimpaş'ın altında ADA spor....Meydan havuzun ilerisi pazaristanın sırası Murat spor.......Büyük otelin ilerisindeki ADIDAS mağzası...:D

BOUN
02.05.2009, 16:00
İstanbul da nerden bulunur? GittiGidiyor'dan baktım Sivas Store'den siparişle alınıyor, gidip alabileceğim bi yer var mı? :)

Sevgili Yiğidolar İstanbul'da Şişli Cevahir AVM ve Levent Metrocity AVM'de bulunan Adidas mağazalarında Sivasspor formaları 45 TL fiyatla satışa sunulmuştur. Bu iki Adidas mağazası benim son bir haftada gidip gördüğüm yerler, belki an itibariyle bütün AVM'lerdeki Adidas mağazalarına gelmiş de olabilir.

Yani Cevahir veya Metrocity'de bulunan Adidas mağazalarından alabilirsiniz en azından...

Forma satışının olduğu diğer yerleri bilen arkadaşlar bir zahmet buraya yazıversin.

canimfeda58
18.05.2009, 14:40
en iyisi sen merkezden al...
merkeze gir 200 300 metre yürü orda kücük bi büfe olcak ordan alirsin canim

canimfeda58
18.05.2009, 14:42
İstanbul da nerden bulunur? GittiGidiyor'dan baktım Sivas Store'den siparişle alınıyor, gidip alabileceğim bi yer var mı? :)

istanbulda siparis olur dedigin gibi.....
yada sivasdan biri alsin tanidigin kargoyla yollasin..
alternativ cok var :) kolay gelsin

GuVeN
26.06.2009, 01:05
yeni sezon formalarımız ne zaman cıkacak satısa acaba,bılgısı olan var mı?
her sezon en azından bırer orjınal forma alarak takıma destek olmamız lazım,gucu yeten her sıvaslı elını cebıne atsın lütfen..

58ÖREN58
26.06.2009, 01:21
ARKADASLAR İSTANBULDA BUTUN ADIDAS MAGZALARINDA VAR SİVAS FORMALARI

furky.b
26.06.2009, 03:23
Sevgili Yiğidolar İstanbul'da Şişli Cevahir AVM ve Levent Metrocity AVM'de bulunan Adidas mağazalarında Sivasspor formaları 45 TL fiyatla satışa sunulmuştur. Bu iki Adidas mağazası benim son bir haftada gidip gördüğüm yerler, belki an itibariyle bütün AVM'lerdeki Adidas mağazalarına gelmiş de olabilir.

Yani Cevahir veya Metrocity'de bulunan Adidas mağazalarından alabilirsiniz en azından...

Forma satışının olduğu diğer yerleri bilen arkadaşlar bir zahmet buraya yazıversin.

Taksimdeki Adidas Dukkanindada Var, Ben Oradan Aldim,
Beyazitin Ordada Adidas Dukkani Vardi Oradada Gormusdum,
Herhalde Tum Adidas Dukkanlarinda Satiliyor..

kangallı58
26.06.2009, 06:44
ßursa'da hiçbir magzada yok..ßende sivastan aldım....Yeni Sezon formalarının tasarımı daha güzel olur inş.

subasi29
28.06.2009, 01:27
yeni cikacak formalar hakkinda yazin lutfen ayrica resim eklerseniz sevinirim tesekurler

GuVeN
28.06.2009, 03:34
forma alacak arkadaslar azcık sabır,yenı sezon formalarını bekleyın.. ben sabırsız bı sekılde beklıyorum.
gücü olanlarda lutfen tescıllı orjınal urunden şaşmasınlar. her sene en az bir orjinal forma alabılırse klüp için iyi bi gelir kaynagı olacaktır.yeterkı su forma kültürürnü bi oturtabilelim.

eskimeşesuşehri
22.07.2009, 12:26
ben taksimde adidas tan almıştım. oradan alabilirsin. ayrıca gittigidiyor da da satılıyor

subasi29
25.07.2009, 23:44
ah bire internet satisi olsada rahatlasak

akemm59
05.08.2009, 11:55
Ben Tekirdagda oturuyorum Hic bi alakam Olmamasina Ragmen Sivasi tutuyorum. ama burada sivas ürünleri satilmıyo bende cok istiyorum formam yada bi atkim olsun amaa imkan yoq Acaba bana hediye edecek biriniz Yoqmudur. OLursa Minnettar Kalirimm

nightmare58
05.08.2009, 12:02
SPONSORUMUZ ADİDAS OLDUĞUNDAN TÜM ADİDAS MAĞAZALARINDA OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM SİVASTAKİ ADİDAS'TA VAR EN AZINDAN BUNU BİLİYORUM

subasi29
13.08.2009, 04:43
Ben Tekirdagda oturuyorum Hic bi alakam Olmamasina Ragmen Sivasi tutuyorum. ama burada sivas ürünleri satilmıyo bende cok istiyorum formam yada bi atkim olsun amaa imkan yoq Acaba bana hediye edecek biriniz Yoqmudur. OLursa Minnettar Kalirimm

o zaman sana bir forma hediyem olsun bana yaz :D hemde agbetunun formasini alim oldumu

efsane5858
13.08.2009, 05:51
o zaman sana bir forma hediyem olsun bana yaz :D hemde agbetunun formasini alim oldumu

helal baba sana yakisir hosunma gitti bu davranisin

subasi29
19.08.2009, 03:28
Ben Tekirdagda oturuyorum Hic bi alakam Olmamasina Ragmen Sivasi tutuyorum. ama burada sivas ürünleri satilmıyo bende cok istiyorum formam yada bi atkim olsun amaa imkan yoq Acaba bana hediye edecek biriniz Yoqmudur. OLursa Minnettar Kalirimm

adresini gonder yollayim formani ozel msj attim bakarsin artik

spor5858
30.08.2009, 01:47
atatürk caddesinde spor 58 mağazası var oradan temin edeblirsin..

58ÖREN58
30.08.2009, 08:29
Forma Alıcam Nerden Alabilirim Yardımcı olun

gardas gıdeceksın sıvasa alacaksın storeden ıstersen kargoyla gondersınler :D:D

enesarslan
30.08.2009, 17:46
arkadaşlar ben ankarada oturuyorum buradaki adidas mağzalarında bulamadım.. ankarada temin edebileceğim bir adres var mı? yardımcı olursanız sevinirim... :D

NETLOG
30.08.2009, 17:51
Forma Atkı şapka Vs.almak isteyen bana maille irtibata geçerseniz görüşürüz. !!!!!

NazdrowyA
30.08.2009, 18:42
keske awrupaninda bi kac sehrine store acsalar

NETLOG
30.08.2009, 19:13
keske awrupaninda bi kac sehrine store acsalar

KEşke açsalar marka değerimiz yükselir hemde iyi kazanç sağlarlar!!!

ELTURCO
31.08.2009, 13:40
Arkadaşlar bu MOR veya ona benzer forma rengide nereden çıktı. Bilen varmı acaba. Ne alaka dır anlamadım.

yener_sahin
31.08.2009, 13:43
Arkadaşlar bu MOR veya ona benzer forma rengide nereden çıktı. Bilen varmı acaba. Ne alaka dır anlamadım.

mor değil mavi,farklı bir renk ürettiler bunda bir şey yok.

ilteriş58
31.08.2009, 13:46
store biraz yaygınlaştırılabilir bence de

kiNgSiZe58
01.09.2009, 21:38
store yarın birgün gelir diyor aha izin bitti nezaman geliçek

yener_sahin
01.09.2009, 21:46
store yarın birgün gelir diyor aha izin bitti nezaman geliçek

inanma kardeşim inanmaaa burdan defalarca yazdım sahtekar yalancının teki ordaki adam.Bir sefer bir insanın dediği şey çıkmaz mı ya,çıkmıyor işte sürekli yalan yalan yalan.Artık adam heralde kendi yalanlarına inanmaya başlamıştır.

üçyıldız58
01.09.2009, 22:07
dıyarbakır maçında storeye girdim zaten hiç çıkmıyoruzdaa boş boş geziyoruzz ürün yokki
storeye bakan arkadaş beni gördü abi bir hafta daha müsade store ağzına kadar ürün dolacak formaların 4 yaşından tut en büyüğüne kadar olacak dedi ürün yelpazemizi çok genişlettik dedi
sonra lafı taraftara getirdi herkes forma soruyor mahcubuz dedi ilgilenenn yok dedi ben yönetime 50 sefer söyledim dedi kimse bakmıyor dedi bende burda neticede bir işciyim diyor baktım adamda haklı bu adam kafasına göre forma sipariş veremezyaa
bizim yönetimde bir başıbozukluk var ne sorunların olursa bir ilgilenen fikret ünsal diğerlerinin umurunda değill
koskoca yaz bitti ne almanyadan gelene nede şehir dışından gelen hemşerilerimize forma sattık

üçyıldız58
01.09.2009, 22:10
bu arada sehir dışından forma isteyenler söylesinler gönderelim tek kargo parasınıda biz ödeyelim yeterki kulubümüzün kasasına nakit girsin

yener_sahin
01.09.2009, 22:29
bu arada sehir dışından forma isteyenler söylesinler gönderelim tek kargo parasınıda biz ödeyelim yeterki kulubümüzün kasasına nakit girsin
ahh abi ahh az dolandırılmadın bu forma mevzusunda da neyse konuşmayacam...

mertcan69358
28.09.2009, 18:01
STOREDEN AAL EN İİ Sİ SİVASSPOR YAZACAĞIZ GÖKLERDEKİ KUŞAKLARA 4 BÜYÜK YOQ TEK BÜYÜK VAR SİVASSPOR VARMI ULAN ÖTESİ

ready
28.09.2009, 18:05
büyük şehirlerde ki store lere bakıyoruz insanın içi açılıyor magazaya gelenlere ilgi sıcak oluyor almasa da sıcak ilgiden dolayı alıyor burdaki storeye ise bişey sormaya çekiniyor insanımız

efsanesivas101
10.10.2009, 21:58
izmirdeyim sivas forması alacam nerden bulabilirim bi yardımcı olun gardaşlarım

ölümüne sivasspor

GuVeN
11.10.2009, 00:01
izmirdeyim sivas forması alacam nerden bulabilirim bi yardımcı olun gardaşlarım

ölümüne sivasspor

yeni sezon formaları yakında internetten satışa sunuluyo. ordaki görevliyle konustum,kendısı yenı sezon formalarının fotoğraflarını site için çektiğini ve yakındada satışa çıkaracaklarını söyledi.

yigidocengiz
11.10.2009, 09:12
kardeşim istanbuldaki tüm adidaslarda varmış arkadaşların söylediğine göre;ey istanbuldaki SİVASLILAR elimize böyle bi fırsat geçmiş değerlendirin artık.istanbulda iki milyon SİVASLI olduğundan bahsediliyo,hadi gidin alın şu formalarıda patlama yapsın,bu lavuklarda SİVASSPOR formasını her daim satmak zorunda kalsınlar,sonuçta onlardan bile alsanız SİVASımıza katkısı olacaktır

emrekocturk58
11.10.2009, 09:37
SİVASDAN TANIDIIN BİRİ ALSIN KARGOYLA YOLLASIN BUNDAN KOALY NE VAR........

Kemalraik
15.11.2009, 17:49
Internet siteden alınmıyormu? Ben Ingiltere'de oturuyorumda onun için.

yiğidofurqan
06.12.2009, 12:20
ARKADASLAR İSTANBULDA BUTUN ADIDAS MAGZALARINDA VAR SİVAS FORMALARI

kardeş cevahirin adidasında malesef yok bende bulamıom sivasstore açılsn yhaa arttk

oguzhan58 sivas
06.12.2009, 14:09
Arkadasalr yurt disi satis lari varmi?

sibur
01.01.2010, 12:08
sivassporun resmı internet sitesinde satış bölümü var ama tembel bilgisayarcılar(bilgi işlemciler) yuzunden daha hizmet vermiyor :rolleyes:

adrenalinn
05.01.2010, 23:15
www.tribunmarket.com dan heryere satış var...

kiNgSiZe58
06.01.2010, 00:43
www.tribunmarket.com dan heryere satış var...

usta, mavi formayida satisa sunarsaniz, ilk alicilarinizdan olurum)