SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sizce Maçın Yıldızı Kimdi? (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=20750)

YASİN ÇONGAR 17.09.2008 19:10

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
FARUK MEHMET BİLİCA 3 ü süper oynadı

YASİN ÇONGAR 17.09.2008 19:11

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
FARUK MEHMET VE BİLİCA 3 Ü SÜPER OYNADI

mustafa_kavak58 18.09.2008 15:33

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
Anketimiz: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
Petkoviç 12 1,08%
Abdurahman 26 2,34%
Faruk 103 9,28%
Diallo 4 0,36%
Fabio Bilica 101 9,10%
Murat 3 0,27%
Sezer 152 13,69%
Musa 132 11,89%
Oliveiara 15 1,35%
Balili 15 1,35%
İbrahim Dağaşan 22 1,98%
Mehmet Yıldız 479 43,15%
Herve Tum 43 3,87%
Sylla 3 0,27%
Katılımcı sayısı: 1110. Siz bu Ankette oyunuzu kullanmışsınız

nuri_58 18.09.2008 15:53

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
Mehmet YILDIz ve Faruk bence maçın yıldızlarızdı...

etzel1967 18.09.2008 20:05

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
bence takımın kendisi bizzat yıldızdı...ir şey söylemek lazım burada...bakıyorum bir çok arkadaş tumu eleştirmiş...ama tum, çok teknik ve kalburüstü futbolcu olmamasına rağmen mehmet yıldızla harika bir uyum yakalamış...yıldızın yükünü adeta hafifletiyor tum...geçen sene chetkov bunu yapamıyordu...bir de sakın balili ile kıyaslamayın tumu...tarzları çok farklı iki futbolcunun...tum bence çok yararlı olacak...

kerami58 20.09.2008 09:53

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
m. yıldız...............la birlikte hepsiiiiii

yükselkılıç 21.09.2008 09:57

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
takım çalışmasında iyi kötü olmaz


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:46.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005