![]() |
-->: STADYUM MUHTEŞEM OLUYOR AMA......
valla sivasın stadı dışardan pek net görünmüyor içerde kalmış ön tarafında çay bahçesi gibi bişeyler var stada giden yol bence çok dar orasının tek yol yada genişlemesi gerekiyor zaten çevre düzenlemesisıfır başta güzel bir çevre düzenlemesi gerekiyor daha ferah bir ortamın olması lazım
|
-->: STADYUM MUHTEŞEM OLUYOR AMA......
STAD IN ÜZERİ KAPANIR İNŞALLAH..!!!
|
-->: STADYUM MUHTEŞEM OLUYOR AMA......
[B][I][FONT="Tahoma"][COLOR="Navy"]Bu stad yarıştırma işine döndü. Artık bitirelim bu konuyu, konu başlığı ile yazılanlar hiç uyuşmuyor. Evet birader stadın eksikliklerinin bizde farkındayız ancak ne var ki bu konu ile ilgilenen yetkili bizler değiliz. Yani uyarmaktan başka bir şey gelmiyor elimizden park sorunu var doğru stat şehrin içinde kaldı doğru... Ancak hiçbir stadın içi dışarıdan görünmüyor ve 4 Eylül'ünde içinin görünmemesi gayet normal... Elbet Sivas' a da bir gün yeni stat yapılır o günü sabırla ve hasretle bekliyoruz.[/COLOR][/FONT][/I][/B]
|
-->: STADYUM MUHTEŞEM OLUYOR AMA......
[QUOTE=musab58][B][I][FONT="Tahoma"][COLOR="Navy"]Ancak hiçbir stadın içi dışarıdan görünmüyor ve 4 Eylül'ünde içinin görünmemesi gayet normal... .[/COLOR][/FONT][/I][/B][/QUOTE]
ben o yönde demedim stad içeride kalıyor yani açık türübün felna yoldan gözükmüyor önünde çay bahçeleri felan var onlar stadı kapatıyor ama yinede dış görünüşü kayseri atatürk stadından güzel oluyor kırmızı beyaza boyanması çok güzel bi görüntü veriyor |
-->: STADYUM MUHTEŞEM OLUYOR AMA......
[url]http://sivasgaleri.com/?q=gallery&g2_itemId=1664[/url]
Stadın insaat halindeki fotolarini burada yayınlamıslar, bu linke tıklayın. |
-->: STADYUM MUHTEŞEM OLUYOR AMA......
[QUOTE=musab58][B][I][FONT="Tahoma"][COLOR="Navy"]Ancak hiçbir stadın içi dışarıdan görünmüyor ve 4 Eylül'ünde içinin görünmemesi gayet normal... .[/COLOR][/FONT][/I][/B][/QUOTE]
ben o yönde demedim stad içeride kalıyor yani açık türübün felna yoldan gözükmüyor önünde çay bahçeleri felan var onlar stadı kapatıyor ama yinede dış görünüşü kayseri atatürk stadından güzel oluyor kırmızı beyaza boyanması çok güzel bi görüntü veriyor |
-->: STADYUM MUHTEŞEM OLUYOR AMA......
[QUOTE=gokhankgk]valla sivasın stadı dışardan pek net görünmüyor içerde kalmış ön tarafında çay bahçesi gibi bişeyler var stada giden yol bence çok dar orasının tek yol yada genişlemesi gerekiyor zaten çevre düzenlemesisıfır başta güzel bir çevre düzenlemesi gerekiyor daha ferah bir ortamın olması lazım[/QUOTE]
Arkadaşım bu konuda haklısın. Bizim stadın çevresi maalesef harabe gibi eski binalar.... çok düzenli olmayan yollar vs... Bunların bir an önce düzeltilmesi lazım. |
-->: STADYUM MUHTEŞEM OLUYOR AMA......
[B][I][FONT="Tahoma"][COLOR="Navy"][QUOTE=gokhankgk]ben o yönde demedim stad içeride kalıyor yani açık türübün felna yoldan gözükmüyor önünde çay bahçeleri felan var onlar stadı kapatıyor ama yinede dış görünüşü kayseri atatürk stadından güzel oluyor kırmızı beyaza boyanması çok güzel bi görüntü veriyor[/QUOTE]
Birader daha önce de söylediğim gibi elimizden gelen bir şey yok sadece burada yazar uyarırız. Gerisi yetkililere kalmış onlar bilir. Ama bence öyle görünmesi de gerekmiyor. Çünkü orası en nihayetinde bir stad turistik bir yer değil sadece çevre düzenlemesi biraz daha olsa iyi olur ama o da yapılamıyor çünkü stad şehrin çok içerisinde kaldı.[/COLOR][/FONT][/I][/B] |
-->: STADYUM MUHTEŞEM OLUYOR AMA......
superspor.com'daki habere göre ;
Statta incelemelerde bulunan Vali Hasan Canpolat, çalışmalar hakkında Gençlik ve Spor İl Müdürü Salim Kılıç'tan bilgi aldı.Tribünlerin üstünün kapatılması için proje çalışmalarının sürdüğünü ve gelecek ay bu işin ihalesinin yapılacağını belirten Kılıç, ''Çalışmaların tamamlanmasıyla üstü kapalı, 17 bin seyirci kapasiteli modern bir stada sahip olacağız'' diyerek sözlerini tamamladı. |
-->: STADYUM MUHTEŞEM OLUYOR AMA......
17 bin kapasite bence çok geleceği düşünen bir rakam değil. Salim Kılıç 17.000 kapasiteyle üstünün kapatılacağını söylüyor ama üstü kapatılırsa bir daha stadı büyütmek mümkün olmaz. 2023 yılında merkez nüfusu hedefi 500.000 ise (valilik programına göre) o zaman yeni bir stad yapmak ihtiyacı doğacak. Bence kapasite 22.000 seviyesine çıkarılmalı. Ben 4-5 sene sonra takımın başarılarına aynı hızda devam etmesi halinde stadın çok daha fazla işleyeceğini düşünüyorum. Hem üstü kapatıldığında konser veya farklı organizasyonlar da yaz aylarında stadda yapılacaktır. Yaz aylarında Sivas nüfusunun patladığını düşünürsek bu konu bir daha düşünülmeli derim..
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 13:40. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005