![]() |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
süper kura oldu inş geçeriz.. geçeceğizde:)
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
ilk maç orda sanırım.orda acemılık yapmayıp kötü bir skor almadıgımız sayetde 4 eylulde bu ısı bıtırebılırız. ozellıkle deplasmandakı mac cok onemlı. ayakları dolanmaz umarım..
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
turu geçeceğimizden eminim. şampiyonlar liginde minimum çeyrek final bekliyorum takımımızdan. inşallah bu gerçekleşecek. ah be başkan diyorum yine de, defansta sorunumuz var, biri sakatlansa daha da perişan olucaz. neden defans takviyesinde etkili olamadık :( bilica da gitti zaten :(
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[QUOTE=kadirakin58;536930]turu geçeceğimizden eminim. şampiyonlar liginde minimum çeyrek final bekliyorum takımımızdan. inşallah bu gerçekleşecek. ah be başkan diyorum yine de, defansta sorunumuz var, biri sakatlansa daha da perişan olucaz. neden defans takviyesinde etkili olamadık :( bilica da gitti zaten :([/QUOTE]
agzına saglık en az ceyrek fınal demıssın.. :D inşallah ne dıyelım.. |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
BU MAÇLAR ZOR MAÇLAR TABİKİ KOLAYDEİL AMA BİZDE KOLAY YENİLECEK TAKIM DEİLİZ BENCE BU TURU GEÇERSEK DAHA KORKMA OZAMANAKADAR TAKIM OTURUR
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
futbolcularımız istesin yeter istekli futbol oynayınca ne yaptıgımızı herkez gördü kadromuz güçleniyor elicaz innşallah
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
İlk Maçta Gollü Bir Beraberlik Alırsak İçimiz Rahat Sivas ta Turu Geçeriz Allah ın İzniyle
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[QUOTE=cabuker;536690]ajansspor.com sitesinde yeralan yorumları okuyordum. meğer sivas ın ne kadar çok düşmanı varmış yaw. özellikle plakası 61 olanların yorumları kadar olumsuz yaklaşan da yok bu nasıl mantıktır bu nasıl düşüncedir yazıklar olsun sizlere de sizleri destekleyenlere de
Ey Sivas lı Titre ve kandine gel FB si GS si BJK sı TS si Antebi ankarası şunu bunu hepsi hikaye sizleri yorumlarınızla şu ezik insanları ezmek için ilgili siteye bekliyorum.[/QUOTE] O İSMİNİ BİLE AZIMA ALMAK İSTEMEDIGIM KİŞİLER SADECE ORDA DEGİL Bİ ÇOK YERDE KISKANÇLIK KIZILERİ İÇEREN MESAJ YAZIOLAR VE TÜRKIYE GS FB BJK Sİ RESMEN ONLARA GÜLÜYOR SİVASI SEKEMEYENLER DİYE SİVAS TAN DAHA ÇOK KORKACAKLAR ÇOKKKKKKKKKK |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[IMG]http://i.milliyet.com.tr/GazeteHaberIciResim/2009/07/18/fft16_mf319391.Jpeg[/IMG]
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[url]http://ligtv.com.tr/[/url]
Sivasspor anketine oy verelim. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:30. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005