SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Rakibimiz Anderlecht (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26405)

spor5858 17.07.2009 23:59

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
süper kura oldu inş geçeriz.. geçeceğizde:)

GuVeN 18.07.2009 00:13

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
ilk maç orda sanırım.orda acemılık yapmayıp kötü bir skor almadıgımız sayetde 4 eylulde bu ısı bıtırebılırız. ozellıkle deplasmandakı mac cok onemlı. ayakları dolanmaz umarım..

kadirakin58 18.07.2009 01:07

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
turu geçeceğimizden eminim. şampiyonlar liginde minimum çeyrek final bekliyorum takımımızdan. inşallah bu gerçekleşecek. ah be başkan diyorum yine de, defansta sorunumuz var, biri sakatlansa daha da perişan olucaz. neden defans takviyesinde etkili olamadık :( bilica da gitti zaten :(

GuVeN 18.07.2009 01:09

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
[QUOTE=kadirakin58;536930]turu geçeceğimizden eminim. şampiyonlar liginde minimum çeyrek final bekliyorum takımımızdan. inşallah bu gerçekleşecek. ah be başkan diyorum yine de, defansta sorunumuz var, biri sakatlansa daha da perişan olucaz. neden defans takviyesinde etkili olamadık :( bilica da gitti zaten :([/QUOTE]

agzına saglık en az ceyrek fınal demıssın.. :D inşallah ne dıyelım..

tekdoktirin 18.07.2009 01:29

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
BU MAÇLAR ZOR MAÇLAR TABİKİ KOLAYDEİL AMA BİZDE KOLAY YENİLECEK TAKIM DEİLİZ BENCE BU TURU GEÇERSEK DAHA KORKMA OZAMANAKADAR TAKIM OTURUR

ademgoze 18.07.2009 07:03

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
futbolcularımız istesin yeter istekli futbol oynayınca ne yaptıgımızı herkez gördü kadromuz güçleniyor elicaz innşallah

emremoni 18.07.2009 09:56

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
İlk Maçta Gollü Bir Beraberlik Alırsak İçimiz Rahat Sivas ta Turu Geçeriz Allah ın İzniyle

carizma0658 18.07.2009 10:07

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
[QUOTE=cabuker;536690]ajansspor.com sitesinde yeralan yorumları okuyordum. meğer sivas ın ne kadar çok düşmanı varmış yaw. özellikle plakası 61 olanların yorumları kadar olumsuz yaklaşan da yok bu nasıl mantıktır bu nasıl düşüncedir yazıklar olsun sizlere de sizleri destekleyenlere de

Ey Sivas lı Titre ve kandine gel FB si GS si BJK sı TS si Antebi ankarası şunu bunu hepsi hikaye sizleri yorumlarınızla şu ezik insanları ezmek için ilgili siteye bekliyorum.[/QUOTE]

O İSMİNİ BİLE AZIMA ALMAK İSTEMEDIGIM KİŞİLER SADECE ORDA DEGİL Bİ ÇOK YERDE KISKANÇLIK KIZILERİ İÇEREN MESAJ YAZIOLAR VE TÜRKIYE GS FB BJK Sİ RESMEN ONLARA GÜLÜYOR SİVASI SEKEMEYENLER DİYE SİVAS TAN DAHA ÇOK KORKACAKLAR ÇOKKKKKKKKKK

Metal Gear 18.07.2009 10:35

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
[IMG]http://i.milliyet.com.tr/GazeteHaberIciResim/2009/07/18/fft16_mf319391.Jpeg[/IMG]

Metal Gear 18.07.2009 10:41

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
[url]http://ligtv.com.tr/[/url]

Sivasspor anketine oy verelim.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:30.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005