SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=19996)

pala_ökkeş 31.07.2008 19:49

--->: BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK
 
[QUOTE=ATGEÇMEZLİ;395518]dayı teessüf ederim sana

biz burada sivassporumuza nereden nasıl üç kuruş daha fazla kazandırırız diye kafa yoruyoruz sen dalga geçiyorsun bizimle

O küçümsediğin pazar haftada 12000 ytl bırakıyor

Destek olmak varken köstek olman gerçekten üzücü[/QUOTE]
Yeğenim sen ebni yanlış anladın,bilakis destekliyorum ama sadece biraz çekincem var,nedir dersen şöle diyim,
Sivasım ligde şampiyonluğa,türkiye kupasında şampiyonluğa,önümüzdeki sezon şampiyonlar ligi vs vs.bukadar ağır tempo oynana stadyumda pazar için gün kalırmı acaba diye şüpheliyim yeğenim.
Yoksa neden köstek olayım sizin gibi sivasım için kafa yoranlara.
Teessüf ederim sana pala amcanı üzdün.
Saygılar.

ATGEÇMEZLİ 31.07.2008 19:52

--->: BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK
 
[QUOTE=pala_ökkeş;395522]Yeğenim sen ebni yanlış anladın,bilakis destekliyorum ama sadece biraz çekincem var,nedir dersen şöle diyim,
Sivasım ligde şampiyonluğa,türkiye kupasında şampiyonluğa,önümüzdeki sezon şampiyonlar ligi vs vs.bukadar ağır tempo oynana stadyumda pazar için gün kalırmı acaba diye şüpheliyim yeğenim.
Yoksa neden köstek olayım sizin gibi sivasım için kafa yoranlara.
Teessüf ederim sana pala amcanı üzdün.
Saygılar.[/QUOTE]


pala dayı demek birbirimizi yanlış anlamışız

maç günü pazar kurulmaz stada

diğer günler kurulsa iyi para getirir

fatih_bm 31.07.2008 21:02

--->: BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK
 
Nedir bu yabancı hayranlığı benim MEhmedimi boyasak siyaha Saçlarını uzatsak şimdi Avrupa da pynuyordu.KEndi değerlerimize sahip çıkalım.Bırakalım bizim neden DAvids imiz yokmuş.Trabzonspor 6kez şampiyon olup Anadolunun sesini düyururken DAvids lerimi vardı.
KEndi [B]öz evlatlarımıza[/B] sahip çıkmayı ne zaman öğreneceğiz.Bu yerel medya hep böyle ne alakası varsa.Öz evlatlarımıza Baliliye Mehmet e musa ya sahip çıkıp onlara güvendiğimiziz sonuna kadar göstermeliyiz.Şimdi ben MEhmet Yıldız olsam burayı okusam üzülürüm vallah billah.Yani derim 40 yaşındaki dörtgözden ne eksiğim var benim derim kendi kendime.

KörfezFırtınası 31.07.2008 22:05

--->: BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK
 
Davidsin transferinde pürüz çıktı olumsuz mesaj atan arkadaşlar şimdi sevinme sırası sizde..

pala_ökkeş 31.07.2008 22:07

--->: BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK
 
[QUOTE=KörfezFırtınası;395574]Davidsin transferinde pürüz çıktı olumsuz mesaj atan arkadaşlar şimdi sevinme sırası sizde..[/QUOTE]
Bizene gardaşım sizin transferinizden,akşam akşam adamın asabını bozmayın.
Hayret bişiy yaa.
Saygılar.

KörfezFırtınası 31.07.2008 22:09

--->: BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK
 
[QUOTE=pala_ökkeş;395576]Bizene gardaşım sizin transferinizden,akşam akşam adamın asabını bozmayın.
Hayret bişiy yaa.
Saygılar.[/QUOTE]



Dayı gelene geçene posta koyuyorsun,sen evine gelen misafirlerede böylemi davranıyorsun?

pala_ökkeş 31.07.2008 22:14

--->: BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK
 
[QUOTE=KörfezFırtınası;395577]Dayı gelene geçene posta koyuyorsun,sen evine gelen misafirlerede böylemi davranıyorsun?[/QUOTE]
Yeğenim kusura bakma,bugün çok sinirlendirdiler beni o yüzden biraz asabiyim.
Misafirin baım üstüne yeri var,hoşgelmişler gardaşlarım.
Ama sende deyvid transferi olmadı diye gelip sivaslı hemşerilerimi suçlayıcı yazınca bir an bıyıklarım yerinden kopacak sandım.
Kalbini kırdıysam gusuruma bakma yeğenim,biz parlar ama yeğenlerimizide severiz.
Saygılar.

KörfezFırtınası 31.07.2008 22:16

--->: BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK
 
[QUOTE=pala_ökkeş;395580]Yeğenim kusura bakma,bugün çok sinirlendirdiler beni o yüzden biraz asabiyim.
Misafirin baım üstüne yeri var,hoşgelmişler gardaşlarım.
Ama sende deyvid transferi olmadı diye gelip sivaslı hemşerilerimi suçlayıcı yazınca bir an bıyıklarım yerinden kopacak sandım.
Kalbini kırdıysam gusuruma bakma yeğenim,biz parlar ama yeğenlerimizide severiz.
Saygılar.[/QUOTE]

Konuya ilişkin olarak söylemiştim.tamam dayı problem yok.

NeLio 01.08.2008 02:22

--->: BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK
 
ökkeş dayı sivasspor forumunda gündemimizdeki bi adam için bi sivasspor taraftarı konu açıp 14 sayfa tartışılıyosa bizimde bu konuda 2 kelam etmeye hakkımız yokmu?

[QUOTE=idhem;395277]Bu Maldonado gelirse bence çok iş yapar.Bizimle özdeşleşeceğine inanıyorum.Coğrafya bilgim pek iyi değildir ama Şili ve Sivas'ın iklimleri aynı sanırım.[/QUOTE]

aksine 2 yerin iklimi birbirine zıttır,Sivas'ta sert karasal iklim var Şilide okyanus iklimi ;)

idhem 01.08.2008 07:26

--->: BİZİM NEDEN DAVİDS'İMİZ YOK
 
[QUOTE=NeLio;395695]

aksine 2 yerin iklimi birbirine zıttır,Sivas'ta sert karasal iklim var Şilide okyanus iklimi ;)[/QUOTE]


Aydınlattığın için sağol gardaşım.


Bu arada üstte Kocaelili bir arkadaş transferde pürüz olduğunu ve sevinmemiz gerektiğini yazmış.Ona soruyorum;Siz ciddi ciddi bu adamın Kocaeliye geleceğine inanmışmıydınız?


WEZ Format +2. Şuan Saat: 16:49.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005