SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Rakibimiz Anderlecht (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26405)

Celtic Pride 19.07.2009 17:34

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
bende çok ümitli olmak isterdim ancak açıkçası çok fazla ihtimal vermiyorum turu geçebileceğimize.

Anderlecht çıkabilecek rakiplerden en iyisiydi belki ama bizim Avrupa'da pek tecrübemiz yok.Anderlecht'in ise bir geçmişi ve futbol kültürleri var.Bu kültür kolay kazanılmıyor.Biz dün bir bugün iki.Andderlechtinkadroları çok ahım şahım olmasa ve eski günlerini aratsada tecrübeleri büyük avantaj.

Bizim için ise önemli bir tecrübe olacak ki biz daha yolun başındayız malesef.

Andertlecht turun favorisi bana göre ama tabi hiç bir maç oynanmadan kazanılmaz yada kaybedilmez.Ben sadece herkesteki bu mutluluğu anlayabilmiş değilim.İnançlı olmak çok güzel ve kazanmak için belkide ilk şart ama bu yetmez.

Tabiiki biz taraftar olarak inanmak ve desteklemek zorundayız,gerisi takıma kalmış.

Bana kalırsa anderlecht ağır basıyor ama kesin turu kaybederiz demiyorum, taraftarlığım buna izin vermez zaten. Sadece ağır basıyorlar ama inşallah futbolcularımız elinden geleni yapıp turu geçerler.

**özgür58** 20.07.2009 00:39

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
çok güzel kura çekmiş baskanımız Anderlecht'in çıkması çok güzel. basarılar SİVASSPORUM

Salim58 20.07.2009 06:55

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
[B]her iki maçında çok güzel olacağından eminim inşallah kazanan taraf biz oluruz[/B]

furkan çelik 20.07.2009 08:15

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
biz anderlechti yenecek güce fazlasıyla sahibiz bu sene . olaya hazırlık maçları tarafından bakarsak yanılırız çünkü sivasspor teknik bir takım deil ve fiziki kondisyonlu bir takım gecen sene de maclarımızın hemen hemen hepsini savaşcı performansıyla kazandı oyuncular. hazırlık maclarında o kadar maksimum güçleriyle oynamadılar bu benım goruşum

slasher//z 20.07.2009 15:43

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
[IMG]http://foto.fanatik.com.tr/Article/2009/5/18_256119_27FAN5TARAFTAR-B423.jpg[/IMG]

58ÖREN58 22.07.2009 23:49

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
ISTEDIGIMIZ OLDU ISTE YENERIZZZZZZZ KESIN ELERIZZZZZZZZZ BIZ BU TAKIMI

subasi29 22.07.2009 23:55

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
oncelıkle taraftar olarak bılınclı bır destekle takıma sahip cıkmak,avrupaya gıden bu yolda sıvası markalastırmak

bhdr5858 24.07.2009 17:45

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
sivastaki maça gelmeyi çok istiyorum inş geleceğim lütfen sivası avrupa kupalarında çekirdek çıtlayarak değilde bağırıp tezahurat yaparak destekleyelim


WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:42.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005