![]() |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
bende çok ümitli olmak isterdim ancak açıkçası çok fazla ihtimal vermiyorum turu geçebileceğimize.
Anderlecht çıkabilecek rakiplerden en iyisiydi belki ama bizim Avrupa'da pek tecrübemiz yok.Anderlecht'in ise bir geçmişi ve futbol kültürleri var.Bu kültür kolay kazanılmıyor.Biz dün bir bugün iki.Andderlechtinkadroları çok ahım şahım olmasa ve eski günlerini aratsada tecrübeleri büyük avantaj. Bizim için ise önemli bir tecrübe olacak ki biz daha yolun başındayız malesef. Andertlecht turun favorisi bana göre ama tabi hiç bir maç oynanmadan kazanılmaz yada kaybedilmez.Ben sadece herkesteki bu mutluluğu anlayabilmiş değilim.İnançlı olmak çok güzel ve kazanmak için belkide ilk şart ama bu yetmez. Tabiiki biz taraftar olarak inanmak ve desteklemek zorundayız,gerisi takıma kalmış. Bana kalırsa anderlecht ağır basıyor ama kesin turu kaybederiz demiyorum, taraftarlığım buna izin vermez zaten. Sadece ağır basıyorlar ama inşallah futbolcularımız elinden geleni yapıp turu geçerler. |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
çok güzel kura çekmiş baskanımız Anderlecht'in çıkması çok güzel. basarılar SİVASSPORUM
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[B]her iki maçında çok güzel olacağından eminim inşallah kazanan taraf biz oluruz[/B]
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
biz anderlechti yenecek güce fazlasıyla sahibiz bu sene . olaya hazırlık maçları tarafından bakarsak yanılırız çünkü sivasspor teknik bir takım deil ve fiziki kondisyonlu bir takım gecen sene de maclarımızın hemen hemen hepsini savaşcı performansıyla kazandı oyuncular. hazırlık maclarında o kadar maksimum güçleriyle oynamadılar bu benım goruşum
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[IMG]http://foto.fanatik.com.tr/Article/2009/5/18_256119_27FAN5TARAFTAR-B423.jpg[/IMG]
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
ISTEDIGIMIZ OLDU ISTE YENERIZZZZZZZ KESIN ELERIZZZZZZZZZ BIZ BU TAKIMI
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
oncelıkle taraftar olarak bılınclı bır destekle takıma sahip cıkmak,avrupaya gıden bu yolda sıvası markalastırmak
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
sivastaki maça gelmeyi çok istiyorum inş geleceğim lütfen sivası avrupa kupalarında çekirdek çıtlayarak değilde bağırıp tezahurat yaparak destekleyelim
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:42. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005