SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1 (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=16781)

ibrahimovic7 17.02.2008 15:17

--->: GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1
 
maçın yıldızı bütün futbolculardır emreden tutun sezerden tutun mehmet yıldıza kadar.......

Buraq58 17.02.2008 15:56

--->: GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1
 
[B]Haydi hayırlı olsun, bu gol ve bu maç şampiyonluk yolunda yeni bir ruh yeni bir heyecan getirsin tüm yiğidolara!

Bravo Yiğidolar!

Bu arada İlhan gerçekten çok iyi şimdilik, devamını bekleriz....[/B]

jakobieen 17.02.2008 16:09

-->: GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1
 
OHH BE.. :)

özlemişiz iki haftadır galibiyet sevincini.. rize maçı ile birlikte şova devam inşallah.. devrim için kaldı 12 maç :)

FurkaN 18.02.2008 00:29

-->: GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1
 
[QUOTE=yigiter187;321420][B]domates ek büyür valla...:D

stat değil tarla yahu..

ama rıdva dilmen geçen günlerde dile getirdi,ve 4 eylünün zeminin türkiyedeki en iyi zeminlerden biri olduğunu söyledi..[/B][/QUOTE]

[B]Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu.... :)[/B]

muco5806 18.02.2008 00:49

--->: GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1
 
sıkı mactı anlımızın akıyla cıktık cok şükür...

RizeliyizBiz 18.02.2008 10:44

--->: GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1
 
İyi Bir Galibiyet Oldu SivasSpor İçin İnsallah Şampıyon Olursunuz Tüm Türkiye Bunu İsitoyor...Ve İnanıyorum Sivasspor En azından Sampıyonlar ligine gideceğini İnanıyoruz..ve Başarılar Dileriz..

alcapon74 18.02.2008 14:59

--->: GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1
 
[QUOTE=SivasSpor.Com;320941][IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/maclar/oftassvs7.jpg[/IMG]

Turkcell Süper Lig'de 22. Hafta karşılaşmasında Sivasspor deplasmanda Gençlerbirliği OFTAŞ'ı Mehmet Yıldız`ın attığı golle 1-0 mağlup etti.

Ankara 19 Mayıs Stadı'nda ilk yarısı da konuk ekibin 1-0'lık üstünlüğü ile sona eren karşılaşmada Sivassspor'a üç puanı getiren gol karşılaşmanın 5. dakikasında Mehmet Yıldız'dan geldi. İlk yarısı pozisyon açısından hayli kısır geçen maçta, iki takımda önemli isimlerinin yokluğunda hayli zorlandı. Özellikle OFTAŞ orta sahada Tozo'nun yokluğunu çok ararken, Sivasspor'un atak organizasyonlarında Mohammed Ali'siz hayli zorlandığı gözüktü.

Son iki haftada yalnızca 1 puan alabilen Sivasspor bu galibiyet ile zirve yarışındaki iddiasını yeniden ortaya koydu. Bu galibiyetin ardından Sivasspor puanını 47'ye yükseltirken, OFTAŞ 27 puanda kaldı.

MAÇTAN DAKİKALAR (İLK YARI)
5. dakikada İlhan'ın ara pasıyla kaleciyle karşı karşıya kalan Mehmet Yıldız, topu kaleci Recep'in solundan ağlara gönderdi. 0-1
17. dakikada Sivasspor savunmasının hatasıyla topla buluşan Sandro'nun ceza yayı üzerinden vuruşunda top az farkla auta gitti.
44. dakikada sol çaprazdan ceza sahasına giren Murat Kalkan'ın sert vuruşunda top üstten auta gitti.
MAÇTAN DAKİKALAR (İKİNCİ YARI)
46. dakikada Mehmet Yıldız, Cvetkov verkaçında altıpas içinde topla buluşan Cvetkov'un vuruşunda top yandan az farkla dışarı gitti.
56. dakikada Sezer'in yaklaşık 25 metreden attığı sert şutta kaleci Recep topu iki hamlede kontrol etti.
90. dakikada Sandro'nun ceza yayı üzerinde Kadir'i indirdiği topa bu futbolcu çok sert vurdu, ancak meşin yuvarlak defansa çarparak, kornere çıktı.

Stat: 19 Mayıs
Hakemler: Halis Özkahya, Kemal Yılmaz, Bahtiyar Birinci
Gençlerbirliği OFTAŞ Spor: Recep, Ufuk (Dk. 66 Boadu), Giray, Orhan, Murat Kalkan, Serkan, Olgay, Kadir, Bülent (Dk. 46 Savaş), Sandro, İbrahim
Sivasspor: Akın, Abdurrahman, Murat, Saidi, Hayrettin, Sylla, Musa (Dk. 70 Onur), Sezer, İlhan (Dk. 88 Aytaç), Cvetkov (Dk. 81 Emre), Mehmet Yıldız
Gol: Dk. 5 Mehmet Yıldız (Sivasspor)
Sarı kartlar: Dk. 13 Saidi, Dk. 27 İlhan, Dk. 89 Abdurrahman, Dk. 90 Murat (Sivasspor), Dk. 50 Olgay, Dk. 58 Orhan (Gençlerbirliği OFTAŞ Spor)[/QUOTE]


ÇOK İYİ OLDU TAKIM DÜŞÜŞE GÇER DİYE KORKUYORDUM BU GALİBİYET İÇİMİZİ ISITTI DESEM YALAN OLMAZ HAYDİ YİĞİDOM KALDIĞIN YERDEN DEVAM.
TABİ BİZ TARAFTARLAR DA DURMAK YOK TAKIMA DESTEK İÇİN BİZDE ARA VERMEYELİM DEVAM EDELİM ARKADAŞLAR.

alcapon74 18.02.2008 15:00

--->: GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1
 
[COLOR="Red"]SANA ZİRVE YAKIŞIR..... YİĞİDOM[/COLOR]

yıgıdokonya 18.02.2008 15:04

--->: GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1
 
SİVas BU MACI ALDI SAMPIYON SİVASSPOR HAFTAYA DA RIZEYI SIRKELEYECEzZZZZZZZZZZ

bozkurt187 18.02.2008 15:58

--->: GB.OFTAŞ:0 SİVASSPOR:1
 
kardesim artik bizi kimse tutamaz


WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:43.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005