SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   EN GÖZDE KIRMIZI BEYAZ. (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=11966)

ceza_tolga_rep 26.07.2007 09:39

-->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
 
tothendam....................................

ErdalGüler 26.07.2007 10:34

--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
 
Arsenal var sanırım...........

halterci 26.07.2007 10:38

--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
 
antalyaspor.......................

ErdalGüler 26.07.2007 10:48

--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
 
[QUOTE=halterci;231411]antalyaspor.......................[/QUOTE]

türk ligleri değil avrupa ligleri gardaş...

video58 26.07.2007 11:16

--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
 
ilk yazdığın...

[QUOTE=ErdalGüler;231410]Arsenal var sanırım...........[/QUOTE]

sonradan yazdığın...

[QUOTE=ErdalGüler;231414]türk ligleri değil avrupa ligleri gardaş...[/QUOTE]

dün bayağı geç yattın galiba abi.aspirin iç kendine gel:)

saygılar ve hörmetler.canımızsın,çünkü sivaslısın.

alico58_58 26.07.2007 12:03

--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
 
TÜRKİYE,SİVASSPOR,ANTALYA,SAMSUN,LİVERPOOL,MİDDLESBROUGH,İNGİLTERE,ATLETİCO MADRİD,SEVİLLA BENİM AKLIMA GELENLER BUNLAR YANLIŞIM VARSA DÜZELTİN LÜTFEN.

Ss--58--Ss 26.07.2007 12:05

--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
 
arsenal,sevilla,atletıc bilbao,atletıco madrıd,liverpool,

alico58_58 26.07.2007 12:10

--->: -->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
 
[QUOTE=ceza_tolga_rep;231399]liveirpoll.ingiltere..ac milan...[/QUOTE]

İYİ AMA MİLAN KIRMIZI SİYAH DEĞİLMİ :D

ErdalGüler 26.07.2007 13:20

--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
 
[QUOTE=video58;231420]ilk yazdığın...



sonradan yazdığın...



dün bayağı geç yattın galiba abi.aspirin iç kendine gel:)

saygılar ve hörmetler.canımızsın,çünkü sivaslısın.[/QUOTE]



:D Arsenali kırmızı forma beyaz şort kullandığı için yazdım... Bazen sarı formada giyiyorlar. Gecede uyuyamadım çünkü buralar çok sıcak nemden dolayı gece yatılmıyor. Ah sivasım ah iki kat yorgan 1 battaniye ile yatsamda sivasta olsam şimdi...

alico58_58 26.07.2007 13:31

--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
 
valla dide onu dii nasıl özledim sivasımı ağustosun 22'sinde ordayım ama var ya bir gezecem sabahlara kadar o serin havasını içime çekecem sonrada taşlıdereye gidip tecerin buz gibi suyundan içecem..hehe :D kızmıyorsun dimi bana erdal kardeşim valla sana nispet olsun diye değil çok özlediğimden sivasımı..


WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:10.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005