![]() |
-->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
tothendam....................................
|
--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
Arsenal var sanırım...........
|
--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
antalyaspor.......................
|
--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
[QUOTE=halterci;231411]antalyaspor.......................[/QUOTE]
türk ligleri değil avrupa ligleri gardaş... |
--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
ilk yazdığın...
[QUOTE=ErdalGüler;231410]Arsenal var sanırım...........[/QUOTE] sonradan yazdığın... [QUOTE=ErdalGüler;231414]türk ligleri değil avrupa ligleri gardaş...[/QUOTE] dün bayağı geç yattın galiba abi.aspirin iç kendine gel:) saygılar ve hörmetler.canımızsın,çünkü sivaslısın. |
--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
TÜRKİYE,SİVASSPOR,ANTALYA,SAMSUN,LİVERPOOL,MİDDLESBROUGH,İNGİLTERE,ATLETİCO MADRİD,SEVİLLA BENİM AKLIMA GELENLER BUNLAR YANLIŞIM VARSA DÜZELTİN LÜTFEN.
|
--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
arsenal,sevilla,atletıc bilbao,atletıco madrıd,liverpool,
|
--->: -->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
[QUOTE=ceza_tolga_rep;231399]liveirpoll.ingiltere..ac milan...[/QUOTE]
İYİ AMA MİLAN KIRMIZI SİYAH DEĞİLMİ :D |
--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
[QUOTE=video58;231420]ilk yazdığın...
sonradan yazdığın... dün bayağı geç yattın galiba abi.aspirin iç kendine gel:) saygılar ve hörmetler.canımızsın,çünkü sivaslısın.[/QUOTE] :D Arsenali kırmızı forma beyaz şort kullandığı için yazdım... Bazen sarı formada giyiyorlar. Gecede uyuyamadım çünkü buralar çok sıcak nemden dolayı gece yatılmıyor. Ah sivasım ah iki kat yorgan 1 battaniye ile yatsamda sivasta olsam şimdi... |
--->: KIRMIZI-BEYAZ FORMA...
valla dide onu dii nasıl özledim sivasımı ağustosun 22'sinde ordayım ama var ya bir gezecem sabahlara kadar o serin havasını içime çekecem sonrada taşlıdereye gidip tecerin buz gibi suyundan içecem..hehe :D kızmıyorsun dimi bana erdal kardeşim valla sana nispet olsun diye değil çok özlediğimden sivasımı..
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:10. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005