![]() |
Cevap: Yine BURSA...!(LigTv)
ankarasporunkini gösterseler neyse ama hangi akla hizmet bursayı gösteriyor bunlar .............
|
Cevap: -->: Yine BURSA...!(LigTv)
[QUOTE=sinan-58;433316]geçen haftalarda bursa ondeydi diye fazla birşey demiyorduk ama şimdi ankara 2. biz 3. bursa 7. ne akla hizmet anlamadım[/QUOTE]
katılıyorum.. geçen haftalar tamam normaldir dedik hatta bu işe kızan arkadaşlarada sitem ettik, ama artık bardak taşıyor... bu işin cılkını çıkarttılar...bir şekilde protesto edilmesi lazım.. |
--->: Yine BURSA...!(LigTv)
evet niye bursa tamam verirken üst sıradeaydı ilk maçı ama şimdi 7 olmuş e mail atalım ben attım
[url]http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx[/url] |
--->: Yine BURSA...!(LigTv)
birde sivassporun maç saatini degiştirmişler iyce sahipsiz sandılar bunlar sivassporu tepkimizi gösterelim kalabalık oldugumuzu anlasınlar ben degişik isimlerke mail adresleriyle 3 kere yolladım
[url]http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx[/url] |
--->: Yine BURSA...!(LigTv)
yumuşak ligtv yönetimi bursa size hemşerimi yoksa :)
|
Cevap: Yine BURSA...!(LigTv)
[B]Biz kendi stadımızda takımımızı desteklemekten yoksun iken bu tip konularda hakkımızı aramamalıyız....
Onlar futbol takımı biz daha değil....[/B] |
Cevap: Yine BURSA...!(LigTv)
olacak şey değil...
arkadaşlar kesin mi peki? yoksa sadece bir duyum mu? |
-->: Yine BURSA...!(LigTv)
Herhalde Bursa nın dayısı var. Liğ tv den torpilli.
|
--->: Yine BURSA...!(LigTv)
Bu işinde iyice cılkı çıktı...
Hadi 4 büyüklerin taraftar potansiyeli fazla diye, onların maçını veriyorsunuz.. Peki Bursaspor un maçının ne mantığı var!!!! Neresinden tutsan ele gelir bir şey yok, hadi desenki lig sırasına göre veriyor..Ankaraspor Bursa nın üstünde... Taraftar potansiyeli desen, Bursaspor a gelene kadar kaç tane takım var taraftar potansiyeli daha fazla ( Eskişehir vb..) Bakın burda bizim geçen sene verdiğimiz tepkide yanlıştı, Ts nin değilde bizim maçımızı verin!!! Böyle bir şey yok, 5. maçıda vereceksin.. O kadar para alıyorlar,bir canlı yayın kurulumu digiturke hiç birşey yapmaz.. |
--->: Yine BURSA...!(LigTv)
[B]digiturk yaptığı bu yayınlardan para kazanıyor..bi düsünün..bursa: sanayisi sivasa göre daha gelismis,refah düzeyi daha yüksek.Sivası : anadoluda bir tarım sehri..ayrıca aradaki nüfs farkını göz ardı etmek yanlıs olur..bu durumda decoder sayısı bursa da daha fazladır aksini iddia eden olacağınıda sanmıyorum..e lig tv de babasının hayrına yayın yapmıyor..gönül ister tabiki sivassporumuzn macını versn ama bursanın macını yayınlaması ticari açıdan gayet mantıklı..[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:37. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005