SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   SivasSpor (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Yine BURSA...!(LigTv) (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=21564)

tanju_58 03.11.2008 20:35

Cevap: Yine BURSA...!(LigTv)
 
ankarasporunkini gösterseler neyse ama hangi akla hizmet bursayı gösteriyor bunlar .............

SenSetik 03.11.2008 20:44

Cevap: -->: Yine BURSA...!(LigTv)
 
[QUOTE=sinan-58;433316]geçen haftalarda bursa ondeydi diye fazla birşey demiyorduk ama şimdi ankara 2. biz 3. bursa 7. ne akla hizmet anlamadım[/QUOTE]

katılıyorum..

geçen haftalar tamam normaldir dedik hatta bu işe kızan arkadaşlarada sitem ettik, ama artık bardak taşıyor...

bu işin cılkını çıkarttılar...bir şekilde protesto edilmesi lazım..

zarabilgisayar 03.11.2008 21:03

--->: Yine BURSA...!(LigTv)
 
evet niye bursa tamam verirken üst sıradeaydı ilk maçı ama şimdi 7 olmuş e mail atalım ben attım
[url]http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx[/url]

zarabilgisayar 03.11.2008 21:05

--->: Yine BURSA...!(LigTv)
 
birde sivassporun maç saatini degiştirmişler iyce sahipsiz sandılar bunlar sivassporu tepkimizi gösterelim kalabalık oldugumuzu anlasınlar ben degişik isimlerke mail adresleriyle 3 kere yolladım

[url]http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx[/url]

zarabilgisayar 03.11.2008 21:19

--->: Yine BURSA...!(LigTv)
 
yumuşak ligtv yönetimi bursa size hemşerimi yoksa :)

yerliturkuaz 03.11.2008 21:24

Cevap: Yine BURSA...!(LigTv)
 
[B]Biz kendi stadımızda takımımızı desteklemekten yoksun iken bu tip konularda hakkımızı aramamalıyız....

Onlar futbol takımı biz daha değil....[/B]

yigido_sampiyon 03.11.2008 21:49

Cevap: Yine BURSA...!(LigTv)
 
olacak şey değil...

arkadaşlar kesin mi peki? yoksa sadece bir duyum mu?

ofgurleyuk78 03.11.2008 21:50

-->: Yine BURSA...!(LigTv)
 
Herhalde Bursa nın dayısı var. Liğ tv den torpilli.

F&YİĞİDO&B 03.11.2008 22:16

--->: Yine BURSA...!(LigTv)
 
Bu işinde iyice cılkı çıktı...
Hadi 4 büyüklerin taraftar potansiyeli fazla diye, onların maçını veriyorsunuz..
Peki Bursaspor un maçının ne mantığı var!!!!
Neresinden tutsan ele gelir bir şey yok, hadi desenki lig sırasına göre veriyor..Ankaraspor Bursa nın üstünde...
Taraftar potansiyeli desen, Bursaspor a gelene kadar kaç tane takım var taraftar potansiyeli daha fazla ( Eskişehir vb..)
Bakın burda bizim geçen sene verdiğimiz tepkide yanlıştı, Ts nin değilde bizim maçımızı verin!!!
Böyle bir şey yok, 5. maçıda vereceksin..
O kadar para alıyorlar,bir canlı yayın kurulumu digiturke hiç birşey yapmaz..

oNuR 03.11.2008 22:29

--->: Yine BURSA...!(LigTv)
 
[B]digiturk yaptığı bu yayınlardan para kazanıyor..bi düsünün..bursa: sanayisi sivasa göre daha gelismis,refah düzeyi daha yüksek.Sivası : anadoluda bir tarım sehri..ayrıca aradaki nüfs farkını göz ardı etmek yanlıs olur..bu durumda decoder sayısı bursa da daha fazladır aksini iddia eden olacağınıda sanmıyorum..e lig tv de babasının hayrına yayın yapmıyor..gönül ister tabiki sivassporumuzn macını versn ama bursanın macını yayınlaması ticari açıdan gayet mantıklı..[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:37.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005