SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Transfer (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bir Karar Verin Artık BIKTIK !!!! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=22444)

omer58 27.12.2008 19:59

Cevap: Bir Karar Verin Artık BIKTIK !!!!
 
yöneticilerin tavrı değil de bu bülent uygunun tavırları beni rahatsız ediyor. ağzından çıkan kelimelr sivassppor u küçük düsürecek cinsten .ve hergün bi medayaya çıkıyo demeçler veriyor .tamam basarılıl sivasspordaki faydalarının kimse inkar edemez amam sivassporu bazen verdiği demeçlerde küçük düsüremezz buna kimsenin hakkı yok

Army 27.12.2008 20:09

Cevap: Bir Karar Verin Artık BIKTIK !!!!
 
[B]Bence kesinlikle bu dönemde satılmalı mehmet yıldız. Tabir-i caizse kaymağını yiyeceğimiz dönemdir. Satılırsa ne olur? takımda düşüş olurmu? Hiç bişey olmaz beyler rahat olun Mehmet Yıldızı, mehmet yıldız yapan sivasspor takımının takım oyunudur. Yani Sivassporda bu takım oyunu olduğu sürece bir mehmet gider, diğer mehmet gelir bülent hocanında dediği gibi bu takımda kimsenin yeri boş kalmaz..[/B]

davulcu 27.12.2008 20:10

Cevap: Bir Karar Verin Artık BIKTIK !!!!
 
sivasspor yazacağız göklerdeki kuşaklara mehmeti satmıyoruz söyleyin o yavşaklara

Kizilirmak58 27.12.2008 21:27

Cevap: Bir Karar Verin Artık BIKTIK !!!!
 
sana sivas yakışır mehmet yıldız

furky.b 27.12.2008 21:35

Cevap: Bir Karar Verin Artık BIKTIK !!!!
 
helal olsun.. neguzel icini dokmussun.. katiliyorum hepsine..

Artik Biktim.. satacaksalar satsinlar.. Mehmet de de bundan sonra oynamaz ztn sivasda.. adamin kafasini icene karistirdilar.. bence avrupadan gelen ilk ciddi teklifte satsinlar..

Buyuklere gitmesin.. orda harcanir..
Mehmetden Geriye Yildiz Diye Bisey Kalmaz Orda demis OliyiM!.

Yiğiter 27.12.2008 21:47

Cevap: Bir Karar Verin Artık BIKTIK !!!!
 
Emre kardeşim;çok güzel noktalara değimmişsin.
Sivasspor'un son iki maçtaki kötü performansını neye bağlayabiliriz ki.
Hacettepe ve gençlerbirliği gibi iki kötü takım bize kök söktürdü.
Tek sebebi budur.
Ve bu sebep hala geçerli maalesef.

XXCakir58 27.12.2008 23:34

Cevap: Bir Karar Verin Artık BIKTIK !!!!
 
satildi bile, artik yapacak bisey yok.

muhsin koçak 28.12.2008 00:26

Cevap: Bir Karar Verin Artık BIKTIK !!!!
 
[B]Yerinde tespitlerinden dolayı seni kutluyorum kardeşim.Bende bu yorumların ışığında bir ilavede bulunmak istiyorum.
Hofenhaim ismini duymayanınız yoktur sanırım,bugün sokaktaki çocuğa sorsan o bile bilir bundesliganın lideri olan bir köy takımı olduğunu,ama hiç bir alman bilmez türkcell süperliği liderinin adını,türkiyenin neresinde olduğunu yahut arkasında 10 milyona yakın taraftarın bulunduğu kocaaaa bir camia olduğunu,bir ingiliz,bir fransız,bir italyan kısaca hiçbir avrupalı bunları bilmezken biz neden avrupanın bütün takımlarını tanıyor,hatta onbirlerini tıkır tıkır sayabiliyoruz?
İşte sadece bu örnek bile medyanın nasıl bir medya olduğunu,kimlere ve hangi güçlere hizmet ettiğini net bir biçimde göstermeye yeter sanırım.[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:54.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005