![]() |
Cevap: Prensipte 4 İsim!
hayırlısı...yöneticilerimiz takımımız için gerekli çabaları harcıyor...ama güzel bir kalite orta saha almamız gerekyor...bence
|
Cevap: Prensipte 4 İsim!
bu oyuncuları alırsak ikinci yarıya fırtına gibi gireriz
|
Cevap: Prensipte 4 İsim!
Ufuk bayraktar ankaragücüyle anlasmis
Ne kadar dogru , ne kadar yalan bilemem Kaynak : [url]http://www.ajansspor.com/futbol/supe...ml#yorumlaroku[/url] |
Cevap: Prensipte 4 İsim!
Bu oyuncularin hepsi hucuma dönük oyuncular . Bize iyi bir ön libero , bir forvet , bir sol bek ve bir oyun kurucu lazim bence.
|
Cevap: Prensipte 4 İsim!
umarım yapılan transferler uzun zaman sivaspora hizmet ederler...
artık kadromuzda geniş...galatasaray maçını iple çekiyorum... |
Cevap: Prensipte 4 İsim!
[B]Soyle bir ilginc istatistik var o bolgelere transfer edilen tum futbolcular kendilerine taninan sanslari degerlendiremediler umarim bu transferlerde boyle bir sorun cikmaz...[/B]
|
Cevap: Prensipte 4 İsim!
[QUOTE=sabanoh;460183]Ufuk bayraktar ankaragücüyle anlasmis
Ne kadar dogru , ne kadar yalan bilemem Kaynak : [url]http://www.ajansspor.com/futbol/supe...ml#yorumlaroku[/url][/QUOTE] evet arkadaslar ufuk bayraktar sivasspora gelmedi ankaragücüne gitmis :confused: |
Cevap: Prensipte 4 İsim!
[B]uzun zamandır bu isimler speküle ediliyor fakat daha bir tane bile imza atılmış değil,ben açıkcası bu transferlerin olacağına pek inancım kalmadı.[/B]
|
Cevap: Prensipte 4 İsim!
Takımımıza faydalı olacak futbolcular bir an önce gelip Galatasaray maçına yetişsinler...
|
Cevap: Prensipte 4 İsim!
Bence bu futbolcular yaramiza merhem olamazlar
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:20. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005