![]() |
Cevap: Yiğidolar Yuvada Kaldı
[B][I]HayırLı oLsun futboLcuların Coqu ılK 11 Oyunucmuz:)...!!!![/I][/B]
|
Cevap: Yiğidolar Yuvada Kaldı
HER YİĞİDO İÇİMİZDE AYRI YERİ VAR S.SPOR İÇİN HAYIRLI OLSUN
GEL GİTLER YAŞAMAK HERKEZE ZOR OLUYOR DAHA VERİMLİ 1 YIL DİLERİM S.SPOR'A |
Cevap: Yiğidolar Yuvada Kaldı
iki tarafada hayırlı olsun bir yıl az gibi geldi bana.başkanın vardır bir bildigi .hep destek tam destek.
|
Cevap: Yiğidolar Yuvada Kaldı
başkanım işini bilir.mutlaka ne yaptığını biliyordur.güvenim tam.
|
Cevap: Yiğidolar Yuvada Kaldı
[B]Takım ruhu diye buna denir. Belki aman aman bir para kazanmıyorlar ama huzurlu ve mutlular. Düşünün bir kere büyük şehirlerin şaşalı bir görüntüsü olmayan şehrimizde kaliteli oyuncularımız (hepsi) gözünü kırpmadan sözleşme imzalıyorlar. Helal olsun sizlere....[/B]
|
Cevap: Yiğidolar Yuvada Kaldı
cok guzel bir haber ama mumamede haksizlik yapmayin cok degerli bzim icin
|
Cevap: Yiğidolar Yuvada Kaldı
mohammed alı kurtulus harıc dıgerlerıne sevındım.. bu takımda yerı yok artık bence.. bıde onur denen oyuncuyda hıc yakıstıramıyorumtakıma.altarnatıflerı alınıp bu ıkı oyucuya yavasdan tesekkur etmek daha gusel olurdu. baskana ozellıkle blıca ıcın cok tesekkur ederım.
|
Cevap: Yiğidolar Yuvada Kaldı
imza atmış olan oyuncuların tümünün de kulübümüzde kalmasına çok sevindim.muhammed ali kurtuluş bu takıma senelerdir çok büyük katkılar sağladı.hem gol atan,hem asist yapan çok değerli bir oyuncu.bence sivasspora her zaman faydalı olabailecek bir oyuncu
|
Cevap: Yiğidolar Yuvada Kaldı
[QUOTE=cactuss58;490808]mohammed alı kurtulus harıc dıgerlerıne sevındım.. bu takımda yerı yok artık bence.. bıde onur denen oyuncuyda hıc yakıstıramıyorumtakıma.altarnatıflerı alınıp bu ıkı oyucuya yavasdan tesekkur etmek daha gusel olurdu. baskana ozellıkle blıca ıcın cok tesekkur ederım.[/QUOTE]
Yahu bir sezon önce 10 gol atmış, 3 maç çevirmiş, bu sene attığı iki golde çok kritik olan, bu kadar profosyenel bir oyuncuyu neye göre beğenmiyorsunuz? 35 yaşında basıyor, duran top kullanıyor, pas atıyor... Geçen yıl hadi Uğur Yıldırım vardı şimdi Mohammed Ali giderse kime duran top kullandıracaksınız? Sergio daha genç, aynı mevkii adamı Bülent Hoca'nın bir bildiği var ki oynatıyor ve imza attırıyor... |
Cevap: Yiğidolar Yuvada Kaldı
[B]İşte bu çok güzel haber gereksiz transfer dedikoduları ile oyuncularımızın kafasıda böylelikle karışmayacak. Sözleşme yenileyen tüm oyuncularımızın hem takım adına özelliklede kendileri adına cok iyi oldugunu düşünüyorum. Takımdan ayrılmayı isteyen hiç bir oyuncu bu ortamı bu başarıyı göremeyecektir.[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:39. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005