SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Uygun'dan Açıklamalar (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=25535)

ferhat_58_oğuz 14.05.2009 21:36

Cevap: Uygun'dan Açıklamalar
 
bülent hocamıza gösterilmesi gereken saygı neden bu kadar esirgeniyor anlayamadım bir türlü basın ve spor camiası bülent hocayı kabullenemiyor bu başarıyı başka hangi hoca yakalarsa yakalasın göklere çıkartılırdı ama bülent hocaya nedense çifte sıtandart ve standart dışılık yapılıyor yorumları dinliyorum izliyorum bir abdullah avcı sevdası tutmuş gidiyor sanki abdullah avcı ibb şampiyonluğa oynatıyo sanki küme düşmemeye çalışan ibb değil madem bu kadar başarılıydı niye son haftaya kadar ibb küme düşmemeye çalışıyor bu abdullah avcı değilmi ibb nin başında 3 senedir çalıştıran sizede garip gelmiyomu bir ata sözü vardır yiğidi öldür hakkını yeme ama bu ata sözünün hakkını veren bir ALLAHIN kulunu göremiyorum ama bir gün diyorum bir gün sadece türkiyede değil tüm dünya bülent hocanın önünde saygıdan eğilecek

carizma0658 14.05.2009 21:39

Cevap: Uygun'dan Açıklamalar
 
herkes şunu çok iyi bilsin tek cehennem 4 eylül tek büyük sivas kabullenemıyorlarb ama kabulnenip saygı göstermesini bilecekkler orenecekler aibileri sivası tanıcaklar alternatifleri yokkkkkkk

noname87 14.05.2009 21:58

Cevap: Uygun'dan Açıklamalar
 
ülkede başarılı çalışkan profesörlerin yanında böyleleri de var numunelik işi gücü yok sivassporla uğraşıyor herkes kendi işini yapsın bülent hocamızın da ağzı yanmıştır artık bu konulara girmez diye düşünüyorum hacettepe maçında sivassporun gerçek gücünü herkes görecek şampiyonluk hesaplarını ondan sonra yapsınlar

BOUN 14.05.2009 22:19

Cevap: Uygun'dan Açıklamalar
 
Bülent Hocamızı seviyoruz, her zaman her yerde her koşulda Bülent Hocamızın yanındayız. Biz bize değer katanı, hizmet edeni, bizim için çalışanı severiz, değer veririz, başımızın üzerinde gezdiririz. Geçen yıllar gösterdi ki bu vasıflar, bu gayret hem Mecnun Başkanımızda var hem de Bülent Hocamızda var. Allah'ın izniyle bu ekiple, istikrarlı, ısrarlı ve azimli yürüyüşümüzle bizi çekemeyenlerin kalelerini bir bir fethedeceğiz.

Anlamayanlar anlasın, bu takım Türkiye'nin Manchester'ı, Bülent Hoca da bu ülkenin Alex Ferguson'u olacak. Bu ülkeye lokomotif takım ve bilge hoca gelecek. (Gerçi hoş, Bülent Hoca daha fazla Mourinho'ya benziyor ama canı sağolsun :) ) Ağır ağır, emin adımlarla geliyoruz. Sen yeter ki ayaklarını yere sağlam bas ve her platformda kulübüne sahip çık YİĞİDO!

BozokluReis58 14.05.2009 23:06

Cevap: Uygun'dan Açıklamalar
 
[B]İstanbul'da Laila, Sivas'ta La ilahe illallah ..

Inancimiz ile bu yolda basarilar elde ettik, Unutulmasin ![/B]

57 Mehmet 14.05.2009 23:26

Cevap: Uygun'dan Açıklamalar
 
bülent hocanin yaptiklarini bir yabanci antrönör yapsa o kendini bilmemis kendini beyenmis yazarlar o yabanciyi göge cikarirlardi birde tac takarlardi,biz bülent hocaya güveniyoruz sampiyon olmasanda yinede su zamanin en büyük hocasi sensin,kiskananlar catlasin

cilgin1966 14.05.2009 23:34

Cevap: Uygun'dan Açıklamalar
 
başka zaman hiç sivası konuşmuyorlar sivas yenildiydi geçen hafta satlık medya bayram ettistadyumda bayram ettiler adam kravatına bile teşekkür ettiler tabiki bizim açıklarımızı arayacaklar biraz daha dikkatli olalım

subasi29 14.05.2009 23:34

Cevap: Uygun'dan Açıklamalar
 
hoca!Sen bu ligde lıder oldukca kuyu kazanın cok olacak elbette seni yıpratmaya calısıyorlar sen aldirma fazlada medyada boy gosterme sessız ve derınden gıdelım

komşu 15.05.2009 00:09

Cevap: Uygun'dan Açıklamalar
 
sevgılı hocam lutfen az konuş işine bak .artık antıpati oluyosun

aslanefe58 15.05.2009 00:57

Cevap: Uygun'dan Açıklamalar
 
bülent hoca çok başarılı bi teknik direktör önce bunu teslim etmek lazım. zaten hocanın bu yönüne kimse bi şey demiyor diyemezde. bu takım şampiyon olmasa da son üç maçının tamamını kaybetsede başarılıdır bunu görmek lazım ve hocayı alkışlamak lazım. ancak bu hocamızın felsefi ve kültürel yetersizliklerini örtemez. bülent uygun ülkücü kimliği olan bi insandır ve buna da kimse karışamaz. ancak sen bunu ön plana çıkarmaya çalışırsan maçlardan sonra mehter çaldırırsan (üstelik son derece güzel bi marşı pop müziği gibi bozarak) o zaman sivassporun taraftarlarını incitirsin. la ilahe illahlah tartışması yaratırsan böyle tepki çekersin. (türkiye de dini başka olan ya da hiç dini olmayan ama asla laila ya gidip sapıtmayacak binlerce insan var.) kısacası bülent uygun bi kez daha söylüyorum muhteşem bi futbol hocasıdır. ancak hepsi o kadar. filozof olmaya özenirsen bu kültür kapasitenle böyle rezil olursun. tv de süslü sözler söylemeye çalışırken sürekli türkçe hataları yapıp komik duruma düşersin. sen takımına ve topuna bakacaksın bülent hoca. türkiyenin senden daha değerli beyinleri filozofları ve futbol önderleri var. bizlerde herkesin hakkını adaletle teslim edelim ama kimseye olmadığı payeler biçmeyelim arkadaşlar. medyanın sivassporla bi işi var mı yok mu bilemem ama bülentin cahilliğine yapılan eleştirilerin sivassporumuzla hiç bi alakası yok. hocam bu takım senin eserin futboldaki başarını ellerim patlayana kadar alkışlıyorum. ancak gerisi maalesef seni aşar...


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:37.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005