![]() |
Cevap: Mehmet Yıldız İsyanda
mehmet yıldıza çok geçmiş olsun mehmet yılsızın başarılarının devam etmesini diliyorum
|
Cevap: Mehmet Yıldız İsyanda
[B]gercekten buyuk eksin,iyilesme sureci cok onemli sakin olmalisin hirsa kaptirirsan birdaha duzelemessin[/B]
|
Cevap: Mehmet Yıldız İsyanda
mehmet yıldız!a önce geçmiş olsun diyorum.
sonrada bu futbol sahnesinin ne yıldızlar gördüğünü unutmamasını dilerim. futbol vefasız bir uğraş.varsan varsın.o nednele yoksan kimse gözünün yaşına bakmaz.bak muhammet ali kurtuluş'a serbest bırakıldı.Sende ona göre yaşamına bir çeki düzen vermelisin. senin forum düşüklüğünün kafa karışıklığının sadece gs. yöneticileri ile görüşmenden kaynaklandığını sanmıyorum.Özel yaşamına dikkat etmelisin.Havalara girmemelisin.yükselmek iyidir.Ama yükseklerde tutunmak zordur. |
Cevap: Mehmet Yıldız İsyanda
ilk haftaki ts maçına yetişir inş.
|
Cevap: Mehmet Yıldız İsyanda
menüsküs ameliyatı dediler artık çok kolay 1-2 hafta içinde çalışmalara başlar dediler ama ortada hiçbir şey yok bu sorumsuzluktur diye düşünüyorum
|
Cevap: Mehmet Yıldız İsyanda
BIAN ONCE IYILESDE GEL BE YILDIZIM SANA BU TAKIMIN IHTIYACI VARRRRRRR COK GECMIS OLSUNN
|
Cevap: Mehmet Yıldız İsyanda
Gecmis olsun Mehmet Yildiz. Insallah en kisa zamanda yesil sahalara tekrar dönersin.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:19. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005