![]() |
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
iyi güzel de kardaş onların yerinde kim olacak işte sorun orda
|
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
rövanşa gidip masraf yapmasınlar 3-0 hükmen yenilelim ne de olsa alıştılar 3-5 yemeye Allah korusun 7 falan olurda bütün millete rezil oluruz:mad:
|
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
[QUOTE=Turan 59;551069]Ne rövanşı ? rövanş falan kalmadı.Murat GÖKSU bu takımdan hemen kovulmalı.[/QUOTE]
Kalecileri iyi calistirmadigi söylüyorsaniz daha erken degilmi.?:) Ama gönderilme konusnua olmasada kalecilerin formsuzluguna bakip isini iyi yapamadigi fikrinize katiliyorum. ama teknik heyet icerisinde bildigim kadari ile tek hemsehrimiz. en azindan O isini ciddiye alip bu kalecilerimizi iyi hazirlamasi lazim. |
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
daha neye hazırlanıyorki bu takım Allah aşkına
|
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
donetsk güzel bir şehirmiş...gezip gelmiş olurlar...bizim için de gezsinler bari...bu arada sevgili yasin, hoca seni kadroya alsa bile sen bir iyilik yap, maç esnasında yerine bir ağaç dik ve ortadan kaybol...muhtemelen senden daha başarılı olacaktır o ağaç...en azından rakibe al da at dercesine asist yapmaz...
|
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
tecrübemiz artar :)
.......................................... |
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
[QUOTE=TS58;551096]4-0 YENERİZ VE TUR ATLARIZ.
TEK ŞART YASİN VE ERSEN OLMAYACAK.[/QUOTE] hehehe guldurme benı ya 5 yemeyelımde |
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
[B]rövanştan hiç bi beklentim yok hazırlık maçı gibi bişey olur heralde[/B]
|
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
yasin ve ersen bu takımda yersiz isimler birlik olalım yönetime sesimizi duyuralım geçen maçta tiribünde herkes sadece yasin ve ersene küfretti bağırdılar hayrettinede kötü oynundan dolayı kızdılar o halde birlik olalım gitmesi gereken kimse haykıralım arkadaş bu takım bizim takımımız...
|
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
:confused: arkadaşlar kendi evimizde yenilirsek bu adamlar kendi evlerinde ne yapar bizi yasinle ersan martin zaten yok takım 9 kişi oynuyo gibi yinede umudumuz var maçı yenilince değil vazgeçince kaynedersin başarılar yiğido :)
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:49. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005