SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Rövanş Hazırlıkları Başladı (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26895)

ilteriş58 21.08.2009 23:14

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
iyi güzel de kardaş onların yerinde kim olacak işte sorun orda

noname87 21.08.2009 23:18

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
rövanşa gidip masraf yapmasınlar 3-0 hükmen yenilelim ne de olsa alıştılar 3-5 yemeye Allah korusun 7 falan olurda bütün millete rezil oluruz:mad:

giants 21.08.2009 23:23

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
[QUOTE=Turan 59;551069]Ne rövanşı ? rövanş falan kalmadı.Murat GÖKSU bu takımdan hemen kovulmalı.[/QUOTE]

Kalecileri iyi calistirmadigi söylüyorsaniz daha erken degilmi.?:)
Ama gönderilme konusnua olmasada kalecilerin formsuzluguna bakip
isini iyi yapamadigi fikrinize katiliyorum. ama teknik heyet icerisinde bildigim kadari ile tek hemsehrimiz. en azindan O isini ciddiye alip bu kalecilerimizi iyi hazirlamasi lazim.

ilteriş58 21.08.2009 23:25

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
daha neye hazırlanıyorki bu takım Allah aşkına

etzel1967 21.08.2009 23:44

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
donetsk güzel bir şehirmiş...gezip gelmiş olurlar...bizim için de gezsinler bari...bu arada sevgili yasin, hoca seni kadroya alsa bile sen bir iyilik yap, maç esnasında yerine bir ağaç dik ve ortadan kaybol...muhtemelen senden daha başarılı olacaktır o ağaç...en azından rakibe al da at dercesine asist yapmaz...

SenSetik 22.08.2009 00:57

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
tecrübemiz artar :)

..........................................

58ÖREN58 22.08.2009 01:05

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
[QUOTE=TS58;551096]4-0 YENERİZ VE TUR ATLARIZ.

TEK ŞART YASİN VE ERSEN OLMAYACAK.[/QUOTE] hehehe guldurme benı ya 5 yemeyelımde

Salim58 22.08.2009 09:03

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
[B]rövanştan hiç bi beklentim yok hazırlık maçı gibi bişey olur heralde[/B]

BeYLeRBeYi58 22.08.2009 09:50

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
yasin ve ersen bu takımda yersiz isimler birlik olalım yönetime sesimizi duyuralım geçen maçta tiribünde herkes sadece yasin ve ersene küfretti bağırdılar hayrettinede kötü oynundan dolayı kızdılar o halde birlik olalım gitmesi gereken kimse haykıralım arkadaş bu takım bizim takımımız...

mete5858 22.08.2009 11:20

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
:confused: arkadaşlar kendi evimizde yenilirsek bu adamlar kendi evlerinde ne yapar bizi yasinle ersan martin zaten yok takım 9 kişi oynuyo gibi yinede umudumuz var maçı yenilince değil vazgeçince kaynedersin başarılar yiğido :)


WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:49.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005