![]() |
Cevap: Maçı taraftarın tavrı belirler!
Bu adamda takmış taraftara kafayı. Sanki bütün başarısızlıkların sorumlusu taraftar.
Her yenilgiden sonra taraftarı suçlayıp sorumlu tumaya çalışıyor. Taraftar ne yapacak, çıkıp sahada oyanayacakmı. nedir bu adamın taraftarla alıp veremedi ben anlayamadım. Ersen Martin'i taraftarmı transfer Etti. Yasin Çakmağı bu takıma taraftarmı getirdi. Bilica'yı, Tum'u Diallo'yu taraftarmı gönderdi. Ne yapacak taraftar kardeşim. her yazında taraftarı suçlayıp, suçu taraftara atıyorsun. Yönetim'e sesini çıkaramıyorsun, eleştiremiyorsun gelip ikide bir taraftara laf atıyorsun. |
Cevap: Maçı taraftarın tavrı belirler!
[B]abdullah hocam birçok yazında eleştirilerin hep taraftara peki işe yaramaz adamları alan burnunun dikinin dogrultusuna giden şu teknik kadro ve teknik hocanın gölgesinde kalmış yönetime de bişeyler söyle de dişimizi kıralım[/B]
|
Cevap: Maçı taraftarın tavrı belirler!
[QUOTE=SivasSpor.Com;568315][IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/abdullah_yigit.jpg[/IMG]
[B]Abdullah YİĞİT / Hürdoğan Gazetesi[/B] .[/QUOTE] Özelikle yazilarini takip ediyorum bir spor yazari degil de sanki külüpün basin sözcüsü gibi yazilar yaziyor. Ya ne olur birde taraftari elestirme bu transferleri ,maclar da taktigi ,yönetim politikasini taraftarlari belirliyor??? |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:33. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005