SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yiğido Gençlik (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=97)
-   -   Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Gençlik (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=28404)

58alp58 28.01.2010 21:22

Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
 
ALemin KraLı HER ZaMaN biziZ Hep seNinLeYİz Çünkü biz YİĞİDOGENÇLERİZ!

58alp58 28.01.2010 21:23

Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
 
İnşallah bu maçı alıp kendimize geliriz..

subasi29 28.01.2010 22:38

Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
 
helal helal sivasin sesi olmaya devam

yigidoss 28.01.2010 23:26

Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
 
Sizin gibi taraftarı gerçekten ayakta alkışlıyorum. Ben hem mizacım gereği sizin gibi takımımı destekleyemiyorum ama sizleri takdir ve heyecanla izliyorum. Helal olsun Yiğidolar bu takımın bizim gibi değil sizin gibi taraftarlara ihtiyacı var

hoLiGan Enes 29.01.2010 15:32

Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
 
[QUOTE=yigidoss;603429]Sizin gibi taraftarı gerçekten ayakta alkışlıyorum. Ben hem mizacım gereği sizin gibi takımımı destekleyemiyorum ama sizleri takdir ve heyecanla izliyorum. Helal olsun Yiğidolar bu takımın bizim gibi değil sizin gibi taraftarlara ihtiyacı var[/QUOTE]

[B]teşekkür ederiz...bizede bu sevgiyi aşılıyan mesut reis'imize teşekkürler..[/B]

rEsuLAKPINAr 29.01.2010 16:08

Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
 
İYİ GÜNDE HEERKES KÖTÜ GÜNDE BİZlER WARDIK . FORZA YİĞİDO GENÇLİK !!

hoLiGan Enes 30.01.2010 20:26

Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
 
[B]Arkadaşlar Özellikle bu maç kesinlikle grubumuza katılın çook süper olucaz..Meşale Şov Ve 58 Şov[/B] ;);););)

erhan 10 30.01.2010 20:34

Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
 
Sizlere teşekkür ediyoruz..Umarım bu söylenenler yarın fazlasıyla uygulanır..Stadda göreceğiz..Saygılar...

A.Turan Korkmaz 30.01.2010 21:08

Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
 
Gar tribünü Yiğido Gençliğe yaklaşmalı ve bir bütün olarak onun tezahüratına uymalı, Maraton da 1967 ve Yeniçerilerin tezahüratlarına uymalı.
Tribünler Kapalı, gar, maraton ve havuz diye 4 bütün şeklinde kendini gösterdiğinde enazından Kırmızı-Beyaz-Şampiyon-Sivas tezahüratı, Sivas gol gol gol tezahüratı gibileri kolayca başarılıyor. Yönetimin bir düzenleme yapacağı yok, bari bu taraftar grupları en azından bulundukları tribünleri güzel örgütleyebilseler. Bir de Havuz tribününe Yiğido gençlik bir kolunu yönlendirebilirse bundan sonraki zorlu maçlarımızda güçlü bir dayanak daha olurlar.

yadel 30.01.2010 21:09

Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
 
Gurbetteyiz ama gönlümüz dualarımız sizinle yiğido gençler. Coşun coşturun yüreğinize sağlık.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:48.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005