![]() |
Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
ALemin KraLı HER ZaMaN biziZ Hep seNinLeYİz Çünkü biz YİĞİDOGENÇLERİZ!
|
Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
İnşallah bu maçı alıp kendimize geliriz..
|
Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
helal helal sivasin sesi olmaya devam
|
Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
Sizin gibi taraftarı gerçekten ayakta alkışlıyorum. Ben hem mizacım gereği sizin gibi takımımı destekleyemiyorum ama sizleri takdir ve heyecanla izliyorum. Helal olsun Yiğidolar bu takımın bizim gibi değil sizin gibi taraftarlara ihtiyacı var
|
Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
[QUOTE=yigidoss;603429]Sizin gibi taraftarı gerçekten ayakta alkışlıyorum. Ben hem mizacım gereği sizin gibi takımımı destekleyemiyorum ama sizleri takdir ve heyecanla izliyorum. Helal olsun Yiğidolar bu takımın bizim gibi değil sizin gibi taraftarlara ihtiyacı var[/QUOTE]
[B]teşekkür ederiz...bizede bu sevgiyi aşılıyan mesut reis'imize teşekkürler..[/B] |
Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
İYİ GÜNDE HEERKES KÖTÜ GÜNDE BİZlER WARDIK . FORZA YİĞİDO GENÇLİK !!
|
Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
[B]Arkadaşlar Özellikle bu maç kesinlikle grubumuza katılın çook süper olucaz..Meşale Şov Ve 58 Şov[/B] ;);););)
|
Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
Sizlere teşekkür ediyoruz..Umarım bu söylenenler yarın fazlasıyla uygulanır..Stadda göreceğiz..Saygılar...
|
Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
Gar tribünü Yiğido Gençliğe yaklaşmalı ve bir bütün olarak onun tezahüratına uymalı, Maraton da 1967 ve Yeniçerilerin tezahüratlarına uymalı.
Tribünler Kapalı, gar, maraton ve havuz diye 4 bütün şeklinde kendini gösterdiğinde enazından Kırmızı-Beyaz-Şampiyon-Sivas tezahüratı, Sivas gol gol gol tezahüratı gibileri kolayca başarılıyor. Yönetimin bir düzenleme yapacağı yok, bari bu taraftar grupları en azından bulundukları tribünleri güzel örgütleyebilseler. Bir de Havuz tribününe Yiğido gençlik bir kolunu yönlendirebilirse bundan sonraki zorlu maçlarımızda güçlü bir dayanak daha olurlar. |
Cevap: Biz Sivas'ın Büyük Taraftar Grubu Yiğido Ge
Gurbetteyiz ama gönlümüz dualarımız sizinle yiğido gençler. Coşun coşturun yüreğinize sağlık.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:48. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005