SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   LİG TV AMACIN NE? (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=33844)

asdera58 13.03.2012 00:18

Cevap: LİG TV AMACIN NE?
 
[QUOTE=58fil;773789][url]http://www.herseyspor.com/video/21948-haberin-videosu.aspx[/url]



erman toroğlunun açıklamaları izleyin[/QUOTE]
ne güsel konuşmuş adamsın bunu göremeyen şerefsizler war

adres58 13.03.2012 00:20

Cevap: LİG TV AMACIN NE?
 
Maçı gözümüze soka soka verdiler. Artık ilk 8 için canla başla mücadele etmemiz lazım. Önceki yorumlarda da belirttiğim üzere, bizim ilk dörde girmemiz hem LigTv için hemde 4 büyütülmüş denen rezillik için imkansızdı. Ne yaparsak yapalım boş. İster dekoderlerinizi teslim edin, ister kınama mailleri yayınlayın boş arkadaş.

Yazık oluyor Bursaya, Sivasa, Eskişehire... Piyon oluyoruz yıllarca, piyon oluyoruz şu karanlık ligde. İnce ayarlara sessiz kalıyoruz. Çıkmıyoruz sesimiz, çıktığı zamanda bir [B]HÖD[/B]'le susturuluyoruz.

Yazık çok yazık şu takıma...

sefilix 13.03.2012 00:27

Cevap: LİG TV AMACIN NE?
 
[QUOTE=DOGU_BEY;773778][B]Spor Toto süper lig maçlarını naklen yayınlayan yayıncı kuruluş Lig tv, buradan Sivasspor taraftarları adına size sesleniyorum:

Sizin amacınız nedir, açıkça söyleyin play off 3 büyütülmüşler ve 4.küçültülmüş bir takım arasında oynansın, araya başka takım girmesin mi? Haftalardır Sivasspor maçlarındaki taraflı anlatımlarınızın sebebi nedir? Önemli maçlarda hep sözde büyük takımlara yalakalık yapmanızın sebebi nedir?

Maçta hayati önem taşıyan bizim lehimize, fakat o sözde büyüklerin aleyhine olan pozisyon tekrarlarını çabucak geçerek neyi saklamayı amaçlıyorsunuz?

Kimlere yalakalık yapıp kimlerden emir alıyorsunuz? Bugün ts maçında sahadaki hakem rezaletini es geçip kırmızı kart pozisyonun tekrarını 1 kere gösterip geçiştirerek tarafsız gazetecilik mi yapıyorsunuz ?!!!

Hele o maçları canlı anlatan yalaka ve önyargılı spiker kadronuzu çok mu aradınız?

Yazıklar olsun sizin gibi gazeticlere ve yayıncı kuruluşa!

--------------------------------------------------------------------------------
BURADAn TÜM SİVASSPOR TARAFTARINA SESLENİYORUM, ARTIK BİRAZ GERÇEK TEPKİ VERİN BİR ZAHMET, YETER ARTIK KOYUN GİBİ SUSARSANIZ GÜN GEÇTİKÇE BÖYLE DOĞRAMAYA DEVAM EDERLER!!

BU HAFTAKİ ORDUSPOR MAÇINDA MAÇ BOYUNCA LİG TV VE HAKEMLERİ PROTESTO EDELİM, BİZE kaRŞI RENGNİ VE TARAFINI AÇIKÇA BELLİ EDEN O ADİLERE KENDİ YAYINLARINDA GEREKEN DERSİ VERRELİM... BUNU BAŞARAMAK BİLE ÖNEMLİ BİR ADIMDIR BİZİM İÇİN...LÜTFEN CUMARTESİ GÜNÜ 3 TE OYNANACAK BU MAÇTA BU TEPKİYİ VERELİM GEREKİRSE PANKARTLARIMIZI HAZIRLAYIP GELELİM AMA MUTLAKA O UKALA LİG TV VE SPİKERLERİNE GEREKN TEPKİYİ VERELİM...ONLAR YAYINI KESSE BİLE DİĞER GAZETE VE TELEVİZYONLARDAN DA SAKLAYAMAZLAR YEDİKLERİ B...KUU...
LÜTFEN HERKES DUYARLI OLSUN, YETERRRR !!!!! YETERRRRRRRRR!'!!!! YETERRRRRRRRRRRRR !!![/B][/QUOTE]

Çok güzel bir yazı. Çok Kereler buradan yazdım. bakın arkadaşlar lig tv ticari bir kuruluş ve müşterileri var. Müşteri memnuniyeti de en önemli olgu. adamlar en çok kimden eleştiri tepki alıyorsa en çok kime dekoder satıyorsa onu övmeside normal değil mi? ben bunu doğru yapıyorlar demiyorum ama adamların sitelerinde haberlere yorum yazamasak ligtv abonesi olan arkadaşlar hangi takımı tutuyorsunuz sorusuna fener gs bjk derse adamlar ne yapsın. tabiki o takımların kuşunu kaldıracak. ts ile ilgili her türlü olayda iktidar muhalefet farketmiyor bütün vekilleri harekete geçiyor bürokratlarının işi gücü trabzonspor. istanbulda kendilerine ayrılan tirbünleri dolduryor adamlar biz ne alemdeyiz. göründüğünüz müddetçe varsınız. adamlar biz görmüyor. Düşünün sivasspor taraftar paketi olan adam hangi takımı tutuyorsunuz sorusuna 3 takımdan birisini söylüyor hala. lig tv ne yapsın bu durumda.. açın adamların sitesini sivasspor logosuna tıklayıp haberlere bakın. kaç sivasspor taraftarı girip yorum yazmış. Son haber sivas galibiyete hasret toplam 5 yorum var. samsunun son haberinde toplam 60 yorum var. adamlar bizi görmüyor kendimizi baskımızı ağırlığımız hissettirmiyoruz. Olay bu. ha bu arada sivas yerel basının ts-sivasspor maçı haberlerine bakın göreceksiniz gazetecilerimizinde nasıl maç izlediğini. (şu an yazılan haberlere bakınız lütfen.) yarın ne yazarlar bilemiyorum.

asabibaba 13.03.2012 01:10

Cevap: LİG TV AMACIN NE?
 
yorumlara tırpan atılmış saat 17 den sonrası yok sizin kadar tarafsız ve sizin kadar berrak temiizz bir yayıncı kuruluş varmı dünyada sadece şuna bakın ve utanın sivas gol atınca spikerler ÜZÜLÜYOR trbazon atınca AMAN YABABBİİMMM GOLLLLLLLLLLLLLL :) çok aşşağılıksınız nasılsa yayınlamayacaksınız olsun ben yine de yazıp rahaatlamak istedim .. saygılarımla




[B]LİGTV YE YAZDIĞIM YORUM KESİN SİLECEKLER AMA BEN YİNE DE YAZDIM[/B]

58MUAMMER58 13.03.2012 01:18

Cevap: LİG TV AMACIN NE?
 
:mad:BU OLAY İLK DEFA OLMUYOR ts maçlarında tsli eski futbolcuları yorumcu getiriyorlar taraflı yorumlarını dinlemek zorunda kalıyoruz
bursa maçında bursalı eski oyuncuları
diğer büyük maçlarda onların yalakalarını yorumcu diye çıkartıyorlar geçen hafta gs maçında hakemi konuşan olmadı sahayı konuştular olmuyorki diyesin yaw arkadas yalaka akp ziyniyeti allahın dağına 2 yılda stadı yaptı bitirdi bize 5 yıl oldu söz vereli daha ortada kazma vurulmadı kime diyeceksin reşit sen söyle sen işit doğru dürüst vekilin filanda yokki meclisde filan konuşşun nerde sivas düşmanı toplanıyor vekilimiz orda bitiyor:mad: lig tv yi kurtarmak adına ilk 4 zaten belliydi hakem hataları aleyhimize boşuna yapılmadı hepimizde biliyordukda belki bi umut kuş taşa çarparmı diye bekliyorduk şuan da lig yukarda bitti asada devam ediyor ortada ilk 8 mücadelesi devam edecek erman toroğlunu günahım kadar sevmem ancak adam yeri geldimi iyi ve doğru konuşuyor taaa haftalar öncesinden demişti ilk 4 belli diye dediği çıktı adamın:mad:

terazi 13.03.2012 02:25

Cevap: LİG TV AMACIN NE?
 
lig tv de calisanlar artik musayit yerlerine rahatca kina yaka bilirler

muspol58 13.03.2012 06:58

Cevap: LİG TV AMACIN NE?
 
[QUOTE=DOGU_BEY;773778][B]Spor Toto süper lig maçlarını naklen yayınlayan yayıncı kuruluş Lig tv, buradan Sivasspor taraftarları adına size sesleniyorum:

Sizin amacınız nedir, açıkça söyleyin play off 3 büyütülmüşler ve 4.küçültülmüş bir takım arasında oynansın, araya başka takım girmesin mi? Haftalardır Sivasspor maçlarındaki taraflı anlatımlarınızın sebebi nedir? Önemli maçlarda hep sözde büyük takımlara yalakalık yapmanızın sebebi nedir?

Maçta hayati önem taşıyan bizim lehimize, fakat o sözde büyüklerin aleyhine olan pozisyon tekrarlarını çabucak geçerek neyi saklamayı amaçlıyorsunuz?

Kimlere yalakalık yapıp kimlerden emir alıyorsunuz? Bugün ts maçında sahadaki hakem rezaletini es geçip kırmızı kart pozisyonun tekrarını 1 kere gösterip geçiştirerek tarafsız gazetecilik mi yapıyorsunuz ?!!!

Hele o maçları canlı anlatan yalaka ve önyargılı spiker kadronuzu çok mu aradınız?

Yazıklar olsun sizin gibi gazeticlere ve yayıncı kuruluşa!

ben tepkimi koydum dün ki maçla ilgili ligtv deki tüm haberlerin altına bu arkadaşımızın yazısını yazdım bakalım kaçını yayınlaya bilecek şerefsiz yayıncı kuruluş

favori58 13.03.2012 07:33

Cevap: LİG TV AMACIN NE?
 
[QUOTE=DOGU_BEY;773778][B]Spor Toto süper lig maçlarını naklen yayınlayan yayıncı kuruluş Lig tv, buradan Sivasspor taraftarları adına size sesleniyorum:

Sizin amacınız nedir, açıkça söyleyin play off 3 büyütülmüşler ve 4.küçültülmüş bir takım arasında oynansın, araya başka takım girmesin mi? Haftalardır Sivasspor maçlarındaki taraflı anlatımlarınızın sebebi nedir? Önemli maçlarda hep sözde büyük takımlara yalakalık yapmanızın sebebi nedir?

Maçta hayati önem taşıyan bizim lehimize, fakat o sözde büyüklerin aleyhine olan pozisyon tekrarlarını çabucak geçerek neyi saklamayı amaçlıyorsunuz?

Kimlere yalakalık yapıp kimlerden emir alıyorsunuz? Bugün ts maçında sahadaki hakem rezaletini es geçip kırmızı kart pozisyonun tekrarını 1 kere gösterip geçiştirerek tarafsız gazetecilik mi yapıyorsunuz ?!!!

Hele o maçları canlı anlatan yalaka ve önyargılı spiker kadronuzu çok mu aradınız?

Yazıklar olsun sizin gibi gazeticlere ve yayıncı kuruluşa!

--------------------------------------------------------------------------------
BURADAn TÜM SİVASSPOR TARAFTARINA SESLENİYORUM, ARTIK BİRAZ GERÇEK TEPKİ VERİN BİR ZAHMET, YETER ARTIK KOYUN GİBİ SUSARSANIZ GÜN GEÇTİKÇE BÖYLE DOĞRAMAYA DEVAM EDERLER!!

BU HAFTAKİ ORDUSPOR MAÇINDA MAÇ BOYUNCA LİG TV VE HAKEMLERİ PROTESTO EDELİM, BİZE kaRŞI RENGNİ VE TARAFINI AÇIKÇA BELLİ EDEN O ADİLERE KENDİ YAYINLARINDA GEREKEN DERSİ VERRELİM... BUNU BAŞARAMAK BİLE ÖNEMLİ BİR ADIMDIR BİZİM İÇİN...LÜTFEN CUMARTESİ GÜNÜ 3 TE OYNANACAK BU MAÇTA BU TEPKİYİ VERELİM GEREKİRSE PANKARTLARIMIZI HAZIRLAYIP GELELİM AMA MUTLAKA O UKALA LİG TV VE SPİKERLERİNE GEREKN TEPKİYİ VERELİM...ONLAR YAYINI KESSE BİLE DİĞER GAZETE VE TELEVİZYONLARDAN DA SAKLAYAMAZLAR YEDİKLERİ B...KUU...
LÜTFEN HERKES DUYARLI OLSUN, YETERRRR !!!!! YETERRRRRRRRR!'!!!! YETERRRRRRRRRRRRR !!![/B][/QUOTE]


Doğru söze ne denirki....

yiğido5058 13.03.2012 07:34

Cevap: LİG TV AMACIN NE?
 
Sn.Yetkili;

Dün akşam yayınladığınız T.s-Sivasspor maçında T.s li Volkan Şen’nin attığı tekmeyi neden 1 kere hızlı gösterip geçtiniz.
Bu sene sürekli Sivasspor maçlarını takip eden bir taraftar ve Ligtv üyesi olarak yapmış olduğunuz yanlı yayınları şiddetle kınıyorum.
Hele dün akşamki maçta bariz yanlı anlatım yapan Melih Şendili de gözlerinden öpüyorum.
Sizin amacınız çok açık Play-off’un 3 büyütülmüş ve 4.küçültülmüş takımlar arasında oynanmasıdır.
Yazıklar olsun diyorum,başkada bir şey demiyorum.

sefilix 13.03.2012 07:37

Cevap: LİG TV AMACIN NE?
 
[url]http://spor.milliyet.com.tr/-35-cim-bom-34-fener/spor/spordetay/13.03.2012/1514641/default.htm[/url]

işte bunu anlatmaya çalışıyorum. geçen yıla nazaran bu yıl daha iyiyiz. en azından sivasta 1. olmuşuz. sivastaki taraftar sayısı yüzde 28 sivasspor yüzde 27 fener yüzde 25 gs çıkmış. bu ne demek daha çok görünmeliyiz. daha çok yazmalıyız. daha çok birlik olmalıyız. trabzon da ts li sayısı yüzde 79 bu ne demek trabzonda digiturk ts için alınıyor bizde sivasspor 3. planda demek ki.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:43.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005