![]() |
Cevap: Gurur duyun ama ibrette alın!
Ben Sivasta yaşadığım yıllarda hiç unutmuyorum,G.doğanspor,termespor,pazarspor gibi ilçe takımlarıyla maç yapıyorduk.Ve hatırlıyorum o zamanlar tribünler daha doluydu.Şimdi takım Süper Ligde ve İstanbulda bilmem kaç milyon Sivaslı var ama bize ayrılan bölümü dolduramıyoruz. 11 Nisanda yapılacak Bursaspor maçı için sizden ricam organizasyon yapmanız. Saraçoğlunu doldurmamız gerekiyor arkadaşlar.
|
Cevap: Gurur duyun ama ibrette alın!
[QUOTE=poolat58;777653]bu işler böyle işte benim zonguldaklı bir arkadaşım var tam bir zonguldakspor hastası. adam zonguldak üst lige çıkması için neler vermem ki diyor. ve zonguldakspor kaçıncı ligde biliyormusunuz bölgesel amatör liginde yani bizim 4 eylül beld. nin oynadığı 3. liginde altında. bizim Sivassporumuz ise süper ligde şampiyonluk kovalıyor ama bizim sivaslılar istanb yavşaklığı yapıyor. bir gün değerini anlayacaklar ama iş işten geçecek....:confused:[/QUOTE]
[B]Abdullah Yiğit'in yukarıda ki (1. Pasaj'da ki) yazısını okuyun, bu kardeşimizin yazdığını da altına imza diye atın.[/B] Arkadaşlar, sahip iken kıymetini bilelim. Sonra elimizden gidince çok üzülürüz. Bu Ligden nice Anadolu takımları geldi, geçti. Her biri 1 veya 2 yıl, haydi bilemediniz 3 yıl bu Ligde kaldılar, sonra bir düştüler, uçuruma düşer gibi paldır-küldür. Bu ligden düşen tutulmuyor, yerin dibine kadar gidiyor. Gelin şimdiden kıymetini bilin. [B]Bakın YÖNETİM SİZDEN HİÇBİR ŞEY İSTEMİYOR. Demiyor, para yardımı yapın diye. Sizden sadece maç biletlerini 5 tane sakız parası yaptık, gelin maçı seyredin takıma manevi destek verin diyor. 5 TL nedir ki? Ayıp, bunu da bulamıyoruz demeyin.[/B] Futbolcu için dolu tribünlere karşı oynamak ne demektir bilemezsiniz. Gelin takıma sahip çıkalım. Bize bu güzel günleri yaşatan, ligin [B]5.[/B] efesini yaratan [B]YÖNETİME, HOCAMIZA, YARDIMCILARINA, FUTBOLCULARINA TEŞEKKÜR[/B]'ü stadı her maçta doldurarak yapalım. [B]Çok birşey değil yav. 15 günde 1 sefer 2 saatliğine sadece 5,00 TL vereceksiniz. Hergün köşeye 1 TL ayırsanız 1 haftada 3 maç parası çıkar. İŞ İŞTEN GEÇMEDEN Aklını başına devşir YİĞİDO !...[/B] . |
Cevap: Gurur duyun ama ibrette alın!
Bende Balıkesir örneği verim lige aynı yıl başlamışız dostane havasında geçmiş maçlarımız 1974 yılında şampiyon olmuş Balıkesirspor bizden önce çıkmışlar 1 yıl kalıp düşmüşler taki bölgesel amatörde 5 yıl oynamış bu takım şimdi 2 ligden bankasyaya çıkma mücadelesi veriyor stadları tıklım tıklım dolu maçlarını izliyorum sivasımla ne kadar övünsem az diyorum vede göğsümü gererek dolaşıyorum. 15 nisanda tokatsporla maçları var burda olursam mutlaka izleyecem tokatspor düşmemeye balıkesirsporda şampiyonluğa oynuyor evet sivassporumuzun değerini bilelim
|
Cevap: Gurur duyun ama ibrette alın!
[B][I]Bizim yıllarca tek eksiğimiz , Sivasspor sevgisini gençlerimize aşılayamadık, tribünümüzü gençleştiremedik. Maça gelen taraftar profiline bakarsanız, yarısından fazlası yine o beğenmediğiniz çekirdekçiler !!! yaşlılar. Gençlerin hiç umurunda değil Sivasspor. Bu sözüm maça gelmeyen gençlere.[/I][/B]
|
Cevap: Gurur duyun ama ibrette alın!
gerçektende maça 10dk var..tribünler bomboş yazık:confused:
|
Cevap: Gurur duyun ama ibrette alın!
İstanbul büyükşehir maçındada grülüdüki Sivaslı vallahide billahide kesinlikle süper lige layık değil,kimse boşuna uğraşmasın,bizden taraftar olmaz olmazzzzzzzzz.
İstanbul büyükşehir maçında hava güzeldi ama kahveden ve evinden çıkıp gelmedilerki stad doolsun. Sdece maçın 55. dakikası filandı bir ara stadın yüzde 50'si hareketlendi onun dışında hep uyudular |
Cevap: Gurur duyun ama ibrette alın!
Insallah bizde olumu gorup,hastaliga razi olmayiz.Yazinin ozeti su.Sivassporun kiymetini bilelim beyler. Her zaman diyor ve savunuyorum, taraftara cok buyuk gorev dusuyor.Hem saha icinde hemde saha disinda.
|
Cevap: Gurur duyun ama ibrette alın!
Bu arada Tokatspor Altay'ı 2-0 yendi , inşallah kurtuluşları için kıvılcım olur..
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:09. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005