SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Eneramo Beklemede (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=34105)

DOGU_BEY 17.04.2012 23:08

Cevap: Eneramo Beklemede
 
[B][QUOTE=ÖĞRETMEN58;781435]ben buralarda yeniyim ne demek istediğinizi kavrayamadım özür :confused: umarım yanlış birşey dememişimdir.[/QUOTE]

yok hocam estagfurullah transfer dönemlerinde aldığım haberleri ben de paylaşırım o bakımdan..yoksa senin yanlışın ya da hatan yok...ayrıca aramıza da hoş geldin :)[/B]

dogan5880 17.04.2012 23:19

Cevap: Eneramo Beklemede
 
enaramo gıderse vallahı buyuk kayıp olur ..tutmak içn kaptanlık bıle teklıf edılmelı boylesını zor buluruzz

babapiton 17.04.2012 23:36

Cevap: Eneramo Beklemede
 
adam Sivas'ın 10 yıldın en soğuk kışına denk geldi bu kadar soğuk olmaz önümüzdeki kış inşallah kalır illa gidecem derse Rıza hocam daha iyisini bulur ama tabii forvet transferi en riskli bölge tutmazsa Tüm takım batar bu nedenle kalması ve yanınada iyi bir forvet almamız daha hayırlı olur...

Sivaslibey 17.04.2012 23:53

Cevap: Eneramo Beklemede
 
Eneramo kesinlikle kalması lazım. Keske Mehmet yıldız geri donse ikisi beraber cok iyi isler yapar. Her neyse giderse takım bozulur yerini dolduramazsak.

DOGU_BEY 17.04.2012 23:59

Cevap: Eneramo Beklemede
 
[B][QUOTE=dossena58;781438]Beşiktaş,Fenerbahçe,Galatasaray'dan teklif gelirse gideceğini düşünüyorum onun dışında bizle kalır diye ümit ediyorum.[/QUOTE]

yurt içi değil de özellikle fransadan istendiği konusunda duyumlarım var; yani bence giderse yurt dışı ihtimali var ama inşallah kalır şu an için yüzde 60 kalma ihtimali...yanına teknik bitirici bir golcü bulrsak daha verimli olur...mesela keşke webo bizde olsaydı...[/B]

Sivaslibey 18.04.2012 00:03

Cevap: Eneramo Beklemede
 
[QUOTE=DOGU_BEY;781428][B]desenize bu sene transfer mesaisine erken başlayacağız ;)[/B][/QUOTE]

Artık gözümüz kulağımız sende olacak, transfer haberlerini bekliyoruz gerçi bu sene fazla bir transfer yapacagını sanmıyorum Rıza hocanın.
Kalede Korcan yedekte Atilla ve Nihat olur. Bir sag bek şart, Faty gönderilir bir stoper şart Murat ayarında. Sol bek gerek yok. On libero şart Kadir in yanına Kadir ayarında biri. Bitirici bir forvet ve birde orta saha lazim. Yani 4-5 futbolcu iyi olur.
Lakin Sandro, keita Faty kesin gönderilmeli.

DOGU_BEY 18.04.2012 00:05

Cevap: Eneramo Beklemede
 
[B][QUOTE=Sivaslibey;781454]Artık gözümüz kulağımız sende olacak, transfer haberlerini bekliyoruz gerçi bu sene fazla bir transfer yapacagını sanmıyorum Rıza hocanın.
Kalede Korcan yedekte Atilla ve Nihat olur. Bir sag bek şart, Faty gönderilir bir stoper şart Murat ayarında. Sol bek gerek yok. On libero şart Kadir in yanına Kadir ayarında biri. Bitirici bir forvet ve birde orta saha lazim. Yani 4-5 futbolcu iyi olur.
Lakin Sandro, keita Faty kesin gönderilmeli.[/QUOTE]

valla ilk izlenimlerim bence yine de hareketli bir sezon olacağı yönünde...ayrıca rada sandro atilla ve bir kaç isim daha yolcu olabilir...atillanın falan kalması zor...yabancı kontenajından açılacak yere rıza hoca mutlaka yabancı transfer yapacaktır ayrıca bu yıl yine gurbetçi genç oyunculara yönelik de çalışmaları olacak hocanın...[/B]

gangster 18.04.2012 00:36

Cevap: Eneramo Beklemede
 
[QUOTE=babapiton;781449]adam Sivas'ın 10 yıldın en soğuk kışına denk geldi bu kadar soğuk olmaz önümüzdeki kış inşallah kalır illa gidecem derse Rıza hocam daha iyisini bulur ama tabii forvet transferi en riskli bölge tutmazsa Tüm takım batar bu nedenle kalması ve yanınada iyi bir forvet almamız daha hayırlı olur...[/QUOTE]

Ben zaten bizim memleketin soğuğunu anlamıyorum.Her kış geçen yılların en soğuk kışı oluyor nasıl oluyorsa :) Bugün 2008 deki Trabzon maçı için Sivas'a gelen bir tanıdığa rastladım.Umut'un kulaklarının az kala düştüğü maç..O adamlar da o soğuğu unutamamışlar. :)

serkan_ozcan58 18.04.2012 01:35

Cevap: Eneramo Beklemede
 
kara incimiz inşallah bu sene devam edecek başarılarına başarı katacaktır seni seviyoruz eneramo:D gitmesi gerekenler bana göre sandro rada senecky faty alınması gerekenler forvete hızlı karabüklü shelton tarzında bir oyuncu manisadan ahmet ilhan veya zor ama samsunlu gekas sağ bek olarak samsunspordan adem alkaşi manisadan ömer aysan kadirin yanına manisadan yiğit incedemir ve yetenekli gurbetçiler ve daha da en önemlisi bu yıl en çok çektiğimiz mevki kale sağlam bir kaleci korcanın performansına göre

dogan5880 18.04.2012 03:07

Cevap: Eneramo Beklemede
 
sıvas bu avu damlıyor vallahıııı


WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:06.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005