![]() |
Cevap: Golcülerimiz
inşallah eneramo takımda kalır.
|
Cevap: Golcülerimiz
Ya petkoviçiin olması bni çok mutlu etti :)
|
Cevap: Golcülerimiz
Bizim en iyi golcümüz [COLOR="Red"]Mehmet YILDIZ[/COLOR]'dı.
|
Cevap: Golcülerimiz
[B]Lİstede hata var sanırım Yasir Elmacı biz ikinci ligde iken oynuyordu.Süper ligde hiç oynamdı.İkinci ligde oynar iken Gençlerbirliğine transfer oldu. Orada da uzun bir süre saktalık geçirdi...[/B]
|
Cevap: Golcülerimiz
[QUOTE=münihli_58;783649]Herve Tum sadece 10 golmü atmis sasirdim biraz daha fazla atmamismiydi ya:rolleyes:[/QUOTE]
o cok yedek bekledı agır kalıyordu yavas oyuncuydu bırde bızım oyun sıstemıne pek uymuyordu bız 10 futbolcu defans 1 kişi ilerde beklerdik o zaman kontradan gol bulmaya calışırdık |
Cevap: Golcülerimiz
nasil yani begenmedigimiz pedriel ilk 5'te mi :confused:
|
Cevap: Golcülerimiz
Helal Sana Ricardo Pedriel Suarez 5. Siradasin seni begenmeyenlere gereken cevabi veriyorsun masallah masallah aynen devam
|
Cevap: Golcülerimiz
[b]dönem dönem tüm oyuncularımız sivassporumuza çok katkı sağlamışlar hepsine emekleri için çok teşekkürler futbol hayatlarında başarılar dilerim mehmet yıldızın yeri bambaşka bazı arkadaşlar beğenmesede o olmasaydı belki sivasspor olarak bank asyada bile tutunamayacaktık belki şampiyon bile olmayacaktık belki süper ligdende düşecektik süper ligdeki ilk yabancı golcülerimiz anderson ve balili süper kafa golleri vardı andersonun balili gibi hızlı adamı hala bulamadık musa gibi ortasaha oyuncumuz yok erman onun yerinde cvetkov tam son vuruş ustasıydı eneramo pedriel groseçki ligde kalmamızda ve busezon zirvede olmamızda büyük emekleri var listede asıl olması gereken agbetu yok o adamın sayesinde ligde kaldık hepsinede sonsuz teşekkürler [/b]
|
Cevap: Golcülerimiz
kımı yonlerden pini felıx balili ıle mehmet yildiz turkıyede kı en ıyı forvetlerdı 2007 de
|
Cevap: Golcülerimiz
[QUOTE=yerliturkuaz;783700][B]Lİstede hata var sanırım Yasir Elmacı biz ikinci ligde iken oynuyordu.Süper ligde hiç oynamdı.İkinci ligde oynar iken Gençlerbirliğine transfer oldu. Orada da uzun bir süre saktalık geçirdi...[/B][/QUOTE]
Ben bilgilerime güvenirim. Ben Ligleri 1992 yılından beri gününe kendi sistemimde bilgisayarımda tutarım, puan cetvelini, gol dakikalarını, oynayan futbolcuları, golleri, oyuna giriş çıkış dakikalarını, tüm takımların birbiriyle yaptığı maçların hepsinin bilgilerini maçların bitiminden sonra tutarım. Yani 20 yıldır. Şimidye % 2 mertebesinde ufak fark olabilir ama hata yada yanlış olamaz. Değil SİVASSPOR, istediğiniz takımın, istediğiniz takımla oynadığı maçların sonuçlarını, gollerini, dakikalarını vb herşeyi benden öğrenebilirsiniz. Bu bilgiler ışığında kendimi doğrulamak için TFF'nin sitesinde ki sayfasını göndereyim belki teyit etmiş olursun. Selam ve sevgilerimle, [url]http://www.tff.org/Default.aspx?pageID=29&macId=7224[/url] Buradan da kontrol edebilirsin. . |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 06:59. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005