![]() |
Cevap: Eneramo'dan üzücü haber
[QUOTE=Salim58;815706][B]Abdülkadir'i kalan maçlarda kazandık kazandık kazanamazsak büyük ihtimal devre arasında gider.[/B][/QUOTE]
Salim bey öyle diyorsun da Ankarada hazırlık maçlarında halini gördük Abdulkadirin.Sağa sola koşmaktan başka birşey yapmadı. |
Cevap: Eneramo'dan üzücü haber
[QUOTE=Ferhat06;815708]Mantar hastalığı top oynamaya mani değil.İçiniz ferah olsun, çıkar aslanlar gibi oynar.Tek forvet oynayacağımıza göre en uygunu Eneramo.[/QUOTE]
Bizi aydınlattığın için teşekkürler gardaşım eneramosuz olmaz inşallah oynar |
Cevap: Eneramo'dan üzücü haber
Eneramonun sakatlığından haberi vardı teknik yönetimin bile bile transferi yapıldı
|
Cevap: Eneramo'dan üzücü haber
Abdülkadir de takımdan gitmek istiyormuş hürdoğanda yaziyor
|
Cevap: Eneramo'dan üzücü haber
[b]eneramonun rakip ceza sahasında olması yeter başında 2 3 kişiyi oyalar abdulkadir isteseydi çoktan formayı kapardı oda diğer bazı yabancılar gibi salla başını al maaşını hesabını yapıyor formayı kapıyım sivasa faydalı oluyum daha önemli takıma daha çok paraya transfer oluyum diye derdi yok yeni sakatlıktan kurtuldu rıza hoca kalan haftalarda sakat olduğu için oynatmadı bana göre hiç değilse son 15 20 dakkalarda oynamasında fayda var groseçki atıf erman adam gibi oynamazsa forvette zorlanırız mantardan bişey olmaz oynar kanımca [/b]
|
Cevap: Eneramo'dan üzücü haber
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
|
Cevap: Eneramo'dan üzücü haber
Valla ben bu eneramonun sağlam halini de beğenmiyorum. Millet nobreyi alırken biz kimlere forvet diyoruz. Olmaması benim için kayıp değil kazanç
|
Cevap: Eneramo'dan üzücü haber
pedrıel enaramo yan yana oynasın her maç 2.3 tane atarız
|
Cevap: Eneramo'dan üzücü haber
Enaramo kesin oynayacak...sıkıntı yok...
|
Cevap: Eneramo'dan üzücü haber
Eneramo olsaydı iyi olurdu. Sağlık olsun.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:09. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005