SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Eskişehirspor 2-1 Sivasspor -ikinci yarı- (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=35849)

58_babacan_58 07.04.2013 12:16

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
[B]Haydi Sivasım kazanamasanda kaybetme !
Ama şu konuya parantez açmak gerekirse atıff'ın olmayışı bizi çok etkiler.[/B]

asabibaba 07.04.2013 12:25

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
[B]Dünkü Mersin maçını bizim takım oyuncuları umarım toplu olarak izlemişlerdir....Ruh anlamında hırs ve profesyonel açıdan az ders almışlardır ......bunun birazını sahaya yansıtsalar yada Ordu maçının son 15 dakikasını oynasınlar yeter....TÜM KALBİMLE SENİNLEYİM SİVASSPOR'um umarım futbolcularımız da bizimledir.(ruh anlamında) BAŞARILAR ...........[/B]

shang 07.04.2013 12:35

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
deplasmanda kazanmakta çok zorlanıyoruz çok zor maç eskişehir deplasmanındada hiç kazanamadık inş bu bir ilk olur 3 puan bizi daha yukarılara taşıyabilir ligde takımlar arasında pek puan farkı yok alacağımız galibiyetlerle bir anda kendimizi ilk 6 içerisinde bulabiliriz

FORZA SİVAS 58 07.04.2013 12:50

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
bu maçta kamil artık bişeyler yapmalı zaten gidecek bari bi maç kazandır öyle git pedriel 11de başlarsa hata olur pedriel son 15 dakika oyuncusu gol attı diye 11de başlamamalı adem11de başlamalıdır maça

ROMANTİK KATİL 07.04.2013 13:16

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
Zor mac olacak. Oynadıgımız futbol sezon basından belli iyi degil. Maclarda ilk 10 15 dakka iyi hucum yapıyoruz. Sonra oyun uyuma moduna dönünce bizim oyuncuların tamamı uyuyor. Ummadıgımız dakikalarda goller yiyoruz. Sonra ya trübünde ya tv basında kendimizi parcalıyoruz. Su oyuncuyu cıkar bunu al diye. Ama malesef herkes uyudugu gibi Rıza hocada uyuyor. Dakika 80 85 oluyor. Mac 2_0 yada 2_1 Rıza hoca macı kurtarın diye ya Uguru ya Hayretini oyuna alıyor. Bunların hepsini bir araya getirdigimizde beraberlik kötü sonuc olmaz. Ama insallah kazanan biz oluruz. Bütün Yigodoların temennisi duası bu yöndedir eminim. ALLAH hepimizin yardımcısı olsun.

hatzivrettas 07.04.2013 13:27

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
Ben oyuncularımızın maça çok motive çıkacağını düşünüyorum.Puan ve puanlarla
dönmemiz olası.

poolat58 07.04.2013 13:42

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
[QUOTE=asabibaba;846104][B]Dünkü Mersin maçını bizim takım oyuncuları umarım toplu olarak izlemişlerdir....Ruh anlamında hırs ve profesyonel açıdan az ders almışlardır ......bunun birazını sahaya yansıtsalar yada Ordu maçının son 15 dakikasını oynasınlar yeter....TÜM KALBİMLE SENİNLEYİM SİVASSPOR'um umarım futbolcularımız da bizimledir.(ruh anlamında) BAŞARILAR ...........[/B][/QUOTE]

aynen öyle kardeşim dün ibb karabük maçının özetini de izledim müthiş bir maç olmuş. içimden geçirdim biz neden böyle oynayamıyoruz. bizim takım neden zevk vermiyor diye. sonra ruhun kaybolduğunu anladım...taraftarı olmayan ibb bile bizimkilerden daha coşkulu oynuyor.

kadirakin58 07.04.2013 14:16

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
insallah maci kazaniriz da takimi gonul rahatligi ile alkislariz. Son haftalara geldik, bu asamadan sonra macin zevk vermesi cok onemli degil. Tabi hem zevk vermeyen oyun oynarsak hem de kaybedersek o zaman fena olur.

[QUOTE=poolat58;846112]aynen öyle kardeşim dün ibb karabük maçının özetini de izledim müthiş bir maç olmuş. içimden geçirdim biz neden böyle oynayamıyoruz. bizim takım neden zevk vermiyor diye. sonra ruhun kaybolduğunu anladım...taraftarı olmayan ibb bile bizimkilerden daha coşkulu oynuyor.[/QUOTE]

Külhan 07.04.2013 15:14

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
Hic bir mac önceden tahminle kazanilmaz bizde bu maci olanca gücümüzle kazanmak icin oynarsak elbette kazanan taraf olmak icin bir neden yok herkes üstüne düseni engüzel sekilde yerine getirmeli bizim hocamiz malisef oyunun akisini anlayacak durumda degil hangi oyuncu hata yapiyor kim isteneni vermiyor bunlari konturol etmekten aciz yersiz vede gereksiz oyuncu degisimi oyunun sonunu hazirliyor ondan sonrada eften püfden sebebler ileri sürüyor bu sivasin kaderi degil bu konu üzerine hocanin dikkatini cekmek lazim ama malisef onuda yapacak ne yönetim nede idare heyeti var bizde herseyi hocanin insiyatfine terk etmisiz bunun adida hocanin isine karismamak diye laubalice birsözlügün arkasina siginmaktan baska birsey degil gelin avrupada söyle bir futbol yönetimlerini arastirin hocalarin gerisindeki baskiyi ve oynan oyunda hocanin enyakinin da yönetimden enaz iki kisiyi oyunun taktiklerini tutanak haline getirdiklerini ve mac sonunda hata ve verimsiz oyunculari nasil elestirdiklerini görünüz öyle basi bos hocalik yok riza hocanin öyle esip gürledigine bakmayin onun hocalik entrüsmanin dan haberi yok kusura baqkmasin.

Külhan 07.04.2013 15:28

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
Elestiri dozu biraz fazla oluyor ama kusura bakmayin canimiz yandigi icin yoksa hic kimseyinen alip verecek bir konumuz yok hocamiz o eski inadini hala birakmis degil bu gün sivasspor listesine baktim yine piech listede yok acaba bu oyuncuyu nezaman tam olarak oynatacagiz bu bizde bir merakoldu bundan sonraki maclardada oynatmazsak adami küstürecegiz ondan sonrada birdahi verim felan alamayacagiz adam bas bas bagiriyor ben oynamak istiyorum hazirim malisef hic sesini duyan yok


WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:23.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005