SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   ÇALIMBAY İSTİFA!!! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=36032)

kaplanlı 08.05.2013 20:40

Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
 
ana sayfayı baltalamışlar.artık bu yönetiminde sivasspora faydalı olacağını düşünmüyorum.40 yaşındayım futbol adına böyle bir akşam yaşamamıştım.sinirimden televizyonu parçalayacaktım.hepsi defolsun gitsin.

Cley 08.05.2013 20:48

Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
 
[B]Vizyonu misyonu taktik anlayışı sıfır , korkak,inat, adaletsiz birisin Rıza Çalımbay. Yeter artık bu memleketin senden çektiği. Ne olur artık Sivasa dönme.Trabzon'dan çok sevdiğin istanbuluna git.[/B]

poyrazer5858 08.05.2013 20:52

Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
 
[QUOTE=kaplanlı;852605]hala istifa haberi gelmedi.eğer istifa etmezde karabük maçına çıkarsa taraftardan ricam hakaret etmeden istifa etmesini sağlayın.bu rezaleti temizlemek hiç kolay olmayacak.[/QUOTE]
yav kardeşim böylesine hayati bir maçta hocayı istifaya davet etmek akıl karımı. bundan futbolcularında olumsuz etkileneceğini fehmedemiyecek kadar basiretiniz mi bağlandı.
niyetiniz takımı düşürmek mi.
önce ligde kalmayı garantileyelim. sonra ne yaparsanız yapın.

punisher58 08.05.2013 21:15

Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
 
[url]http://www.facebook.com/photo.php?v=387940444652121[/url]
bu çocugun gözyaşlarının hesabını verin

etlidöktürek 08.05.2013 21:16

Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
 
hayallerin bittiği yerde acı gerçekler başlar...

BOUN 08.05.2013 21:19

Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
 
Bugüne kadar hep savundum, bu gün savunacak yer kalmadı. Rıza hoca istifa et lütfen. Kupa kupa diye diye geleceğimiz yer 6-0 mı olmalıydı?

burak58as553 08.05.2013 21:22

Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
 
Ben nasıl gideceğim şimdi okula..Hadi Sivas'ta yaşasam neyse de.O kadar emindim Sivassporun kupayı kazanacağına.Herkes Trabzon yenecek derken sürekli Sivasspor kupa için oynuyor böyle bi Trabzon'a yenilmez diyordum.En iyisi 2 gün rapor alıp okula gitmemek...Bu zamana kadar Rıza hocayı destekliyordum artık Gençlerbirliği'nin teklifini kabul etmesini bekliyorum..

infial§ 08.05.2013 21:22

Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
 
Boşuna uğraşmayın istifa etmeyecek,bu adam çok uyanık kazanılan ordu maçından sonra istifa ediyorum diyerek mağdur edebiyatı yapmıştı bîr anda rıza çalımbAy gündeme oturdu haksızlık yapıldı Sivasspor taraftarı şerefsiz oldu,arenada terimi öpmesi kucaklaşması riyakarlığın devamı,Sivasspor klübü taraftarın gözbebeğidir herşeyidir rengimiz kırmızı-beyaz armamız 3 yıldız yıllarca alt liglerde oynadık yinede bırakmadık bırakamayız bu kulüp ne Başkan'ın nede hocanın malıdır,sel gider kum kalır bu kötü sonuçta kimin payı varsa benden milyonlarca kat beter olsun

58fatihcan 08.05.2013 21:25

Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
 
Utanmasam ağlayacaktım bugün. Bu kadar rezil bir maç olabilir mi ki? Hocam takım bu önemli maçta böyle mi oynayacaktı. İstifa etmezsen bu taraftar seni p.tesi istifa ettirir

jamesbond58 08.05.2013 21:26

Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
 
bende hep rıza hocayı destekleyenlerdendim. Memleketimizin çocuğu diyorduk sahip çıkalım diyorduk; iyi-kötü kör-topal olsada gidiyorduk. Ama son iki maçta rıza hoca takıma adeta eroinman satıcısı gibi muamelede bulundu ve bu takımın ruhunu özgüvenini cesaretini herşeyini aldı ve yerine eroin tutkunu insan gibi ruhsuz hissiz giydiği formayı, -2 gr eroine vücudunu satanlar gibi- onursuz hale getirdi. Sonrada bir süprüntü gibi bu takımı bu formayı, armayı leş yiyici kargaların (trabzonun) önüne hiç acımadan ve hiç yüreği sızlamadan attı ve gitti. Hoca istifa et demek içimden gelmiyor. Çünkü istifa kelimesi benim için anlamını yitirdi. Hoca sen yapman gerekeni biliyorsun. Hatta mümkünse yapman gerekeni sessizce yap ve git ve bir daha da gelme. SONSUZA KADAR...


WEZ Format +2. Şuan Saat: 13:33.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005