![]() |
Cevap: Küfür etme, ettirme!
[QUOTE=Salim58;900581][B]Geçen sezon küçük yiğidoyu maça götürmüştüm tribünde yapılan küfürleri duymamak için parmakları ile kulaklarını tıkadığını görünce ne söyleyeceğimi bilemediğim için mahçup olmuş utanmıştım..
Özellikle çocuklar ve bayanlar küfürden çok etkileniyorlar futbolu bir oyun ve eğlence olarak görmeli küfür etmemeli ettirmemeliyiz.[/B][/QUOTE] [B]Çocuklarımızda var olan utancı dahi olmayanların yaptığı toplu söylemlerin, nereden, kimden geldiği bilindiği halde; çirkin tezahürat nedeniyle, Kulübe binlerce lira zarar verildiği halde, tedbir alınmıyor ise yapacak birşey yok demektir. "Adın Reşit sen söyle sen işit" olur.[/B] |
Cevap: Küfür etme, ettirme!
[QUOTE=58sinan58;900594]ne yazıkki bu söylediklerine katılıyorum kardeş
Eskişehir i üç iki yendiğimiz maçta sivastaydım ve maçı stadyumda izleme fırsatım olmuştu yanımızda oturan iki genç arkadaş devamlı küfür ediyor arkamızda dört tane bayan var arkadaşlar ayıp oluyor küfretmeygardas urda bayanlar var dedim arkadaşın tepkisi aynen şu ne diyon sen abi ben buraya bir haftalık stresimi sinirimi atmaya gelmişim küfrederek deşarj oluyorum sooona garının statda ne işi var gitsin evinde çorbasını bişirsin eksüketekler haaa yoh geldilersede buna gatlanacahlar ne yazıkki insanlarımız sporu futbolu sadece erkeklere mahsus bişeymiş gibi görüyor bayanmış çolukmuş çocukmuş umurlarında değil bu sadece basit bir örnek statlarımızın bu ve bunun gibi zihniyetlerden arındırılmasını diliyorum[/QUOTE] Bizim adimiza utanilacak şeyler bunlar. Aynisi bu sezon TT Arenada oynadigimiz macta oldu 3-4 kişi olur olmaz yerde küfür ediyorlardi o mactada en az 25-30 bayan taraftarimiz vardi bende bayanlar var küfür etmeyin diyince verdikleri cevap çok komikti ` onlar var diye kufurdemi etmiycez gardas ` , onlar oyle diyince ben utandim sustum bunun tek sebebi cehalet baska bir sey degil az aklini mantigini kullanan adam ne o kufuru eder nede o lafi kullanır. Bizim bunlari asmamiz icin taraftar profilimizi tamamiyla degistirmemiz lazim ve birde sunu soylemek istiyorum Sivas agziyla ozdeslesmis igrenc kelimeler ve kufurler var bunlari heryerde duyuyorum bu bizim kulturumuzu yuceltmez aksine bizi kucuk dusurur su laflari terk etsek mukemmel olur. |
Cevap: Küfür etme, ettirme!
çekirdek yeme dimi bu unutulmuş. ne o öyle çıt çıt çıt
|
Cevap: Küfür etme, ettirme!
herkes kendine yakışanı yapar
|
Cevap: Küfür etme, ettirme!
[B][B]Artık bazı kendini bilmez taraftarlar iş yerinde evinde dışarda haftalık stresini gerek hakeme gerek rakip topçusuna küfür ederek kendini deşarj ediyor [/B] kendi topçusuna kendi seyircine söven adamdan gibi bir taraftarlık bekliyoruz[/B]
|
Cevap: Küfür etme, ettirme!
Hem kufur etmesek hem de gelen rakip taraftarlara stad girisinde cicek versek seker ikram etsek su ulkedeki kaybolan sevgiyi saygiyi hosgoruyu dostlugu yeniden baslatsak ve sivas taraftarinin buyuklugunu herkese bir daha gostersek.
Uygulamaya bir baslasak eminim ulkeye yayilir hersey bir kivilcimla baslar |
Cevap: Küfür etme, ettirme!
takımına göre hakemine göre de işir bence
|
Cevap: Küfür etme, ettirme!
seyirci küfür etmesin, oyuncular küfredip 6 maç ceza yesin sorun yok
|
Cevap: Küfür etme, ettirme!
Yarın Elazığ ile maçımız var. Elazığ'a küfreden veya "kümeye" diye bağıran olursa o sivassporluyu dövmek bütün sivassporlulara mubahtır. Tek bir kardeş takımımız var şu ligde, ona da sövdürtmeyin.
|
Cevap: Küfür etme, ettirme!
Rezalet ! ! !
Son oynadığımız trabzon macında vip tribününde ve diğer tribünlerde anlam veremediğim bi durum var. Sivasspor maçında Fenerbahçe atkısı ve formasıyla gelmek nasıl bi zihniyettir. bunu içeri alan emniyet ve güvenlik görevlileri nasıl izin veriyor ? herkesin cebindeki bozuk paraya ve cakmağa kadar alan güvenlik. Bu olayı neden görmezden geliyor ? resimde görülen emniyet amirine fenerbahceli biri var gereğini yapın yoksa tribünler karışır diye uyarmamıza rağmen fenerbahceliye tolerans göstermiş giyerse giysin kardeşim diye cevap veren emniyet amirleri, sahanın icinde bir başka amir trabzonspor diye vip tribünü tahrik eden emniyet görevlileri. ne bu ciddiyetsizlik. Abdullah yiğit ve Mustafa ateşin çektiği fotograflarda mevcut basında görürsünüz. Artık 4 eylül stadında misafir tribünü haricinde farklı bi forma atkı görmek istemiyoruz. 4 Eylül Sivassporundur. emniyet ve güvenliğe artık birileri dur desin ! vip tribününde olanlar bu olaylara tanık olmuşlardır. Bırakın artık provakatörlüğü ve fb yalakalıgını ! Sivasspor, Sadece bizlerindir 3 büyütülmüşlerin değil ! [url=http://resimzade.com/Show.html?i=43765&token=50675][img]http://resimzade.com/Show.html?i=43765&token=50675[/img][/url] [url=http://resimzade.com/Show.html?i=43766&token=50558][img]http://resimzade.com/Show.html?i=43766&token=50558[/img][/url] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 21:41. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005