![]() |
Cevap: Eğitimsizliğimize Dair?
Başkan bunu birçok kez yaptı egerki biz diğer taraftarlar gibi taşkınlık yapsaydık vay halımize.bugün 5haftadır 17 gol yiyen takim hala destekleyen taraftarlar biz. hesap sorması biz olması gerekirken tafaftarı aşşalayan sivası aşşalayan başkan.sonrası başkan çok güzel konuştu oldumu simdi.
|
Cevap: Eğitimsizliğimize Dair?
[B]Sezon başında bütçemizi aştık demişti yönetim ve para toplanması için yemek organizasyonu düzenlendi.Paranın toplanıp toplanmamasından ziyade bütçe aşılmasına rağmen yedek kulübesine bir tane bile transfer yapılamamış olmasını anlayamıyorum.Biraz cahilim galiba.
Aklıma da bazen biz Roberto Carlos'a Cicinho'ya Da Costa'ya sakat Utaka'ya çuvalla paralar mı ödüyoruz sorusu da gelmiyor değil.Bu adamlara 2 vermek yerine 1e genç,gelecek vadeden oyuncu alınabilir miydi?Yoksa amaç reklam mı ?Aklımda deli sorular...:confused::confused:[/B] |
Cevap: Eğitimsizliğimize Dair?
Beyler bu iş böyle olmaz .. Artık bir şeylere başlanması gerekiyor.. Geçen maç ts taraftarının yaptığı taşkınlıktan sonra bu kadar taraflı ve bu kadar kolay maç kazanbileceğine inanıyor musunz ?? Bu işin içinde büyük bir oyun var ki bu siyaset kaynaklı ...
Sivas ın o övündüğümüz çokluğuyla artık sosyal meyda ve yapacağımız gösterilerle bunu kınamalıyız .. Biz bunlara yüz verdikçe bunlar hakemlerle cezalarla bizi ezmeye çalışıyorlar. Başkana da burda eleştirim olacaktır .. Sivassporun parasını nereye harcadğını açıklama vakti geldi . Zamanında bir B. Uygun darbesi yedik artık bunun güvenilirlikle alakası kalmadı ... Şampiyonlar ligi parası Transfer parası bunlar noldu ??? Bu kadar yetenekiz oyuncular alınmaya nasıl ve niçin yeltenildi... BİRAZ ŞEFFAF OL YÖNETİM !!!! Burada en az eleştirilecek seyircidir .. Çünkü kale arkaları hariç diğerleri oturmaktan başka işe yaradığı yok en kötü dönemimizde bile ben böyle taraftar görmedim.. Büyük maçta yapılmaz taraftarlık millet artık uyanın takım elden gidiyor .... En son olarak maça gelirsek ki çok boş bir maçtı zaten başlamadan sonuç belliydi ama buna çözüm gelmeli .. Başta dediğim gibi Hukuk tan sapmama şartıyla her türlü hak yolu aranmalı yoksa bunlar bizi mahfedecek ... En son Önder Özeni bile çileden çıkaracak kadar oldularsa ben artık bir şey demiyorum.. LÜTFEN BU DAKİKADAN SONRA SİVASLIYIM SİVASSPORLUYUM DİYEN HER KİŞİ BU TAKIMA SAHİP ÇIKSIN , ÇIKMALI AKSİ TAKDİRDE BUNLARIN BU TAKIMI TUTMAYA HAKKI YOKTUR ... |
Cevap: Eğitimsizliğimize Dair?
bu yönetim sürekli borcumuzun olmadığını söylüyor öyleyse kasada para vardır
Zira bu işler hareketsiz olmaz ya eksiye inersin ya da artıya çıkarsın Sürekli bir para giriş çıkışı vardır Takım hala borcumuz yok diyorsa bu paraları birileri yiyordur Transfer yaparlarsa kursağından daha az şey geçecek Beyefendiler daha az yıldızlı otellerde tatil yapacaklar vs. Sivasspor kimsenin tapulu malı değildir Bize bu günleri yaşatan mecnun başkan bile olsa bunları dürüstçe açıklayıp hesabını vermeli Yönetimdekiler bilsinler ki Hiç kimse bu takımda kalıcı değildir Bu monotonluk bizleri rahatsız etmeye başlamıştır Böyle yöneteceklerse ceketini alsınlar ve ... |
Cevap: Eğitimsizliğimize Dair?
Şimdiye kadar yapılan güzel işleri hemencik unutup ufak bir başarısızlıkdan dolayı, mecnun başkana saldıran vefasız arkadaşlar olaya dar açıdan bakıyorlar,nedenimi
1-Galatasaray maçı ile başlayan,peş peşe gelen kırmızı kartlar sonrası bu maçın ve devamındaki üç dört maça olumsuz etkisi 2-Kasımpaşa maçı sonrası da Costa gibi bir oyuncumuzun isteyerek gördüğü altı maçlık kırmızı kart ve devamı haftada alınan mağlubiyet 3-Gençlerbirliği maçı ile Cicinho ve kadirin gördüğü kırmızı kart ve kendi evimizde alınan 4-0 lik Trabzon mağlubiyeti soruyorum mecnun başkanı istemeyen arkadaşlara suç başkandamı TFF demi,futbolculardamı,Carlos'tamı yoksa bizi başrolde değilde, daima figüran görmek istemeyen futbol mafyasındamı |
Cevap: Eğitimsizliğimize Dair?
[QUOTE=ihtiyar yiğido;903242]Şimdiye kadar yapılan güzel işleri hemencik unutup ufak bir başarısızlıkdan dolayı, mecnun başkana saldıran vefasız arkadaşlar olaya dar açıdan bakıyorlar,nedenimi
1-Galatasaray maçı ile başlayan,peş peşe gelen kırmızı kartlar sonrası bu maçın ve devamındaki üç dört maça olumsuz etkisi 2-Kasımpaşa maçı sonrası da Costa gibi bir oyuncumuzun isteyerek gördüğü altı maçlık kırmızı kart ve devamı haftada alınan mağlubiyet 3-Gençlerbirliği maçı ile Cicinho ve kadirin gördüğü kırmızı kart ve kendi evimizde alınan 4-0 lik Trabzon mağlubiyeti soruyorum mecnun başkanı istemeyen arkadaşlara suç başkandamı TFF demi,futbolculardamı,Carlos'tamı yoksa bizi başrolde değilde, daima figüran görmek istemeyen futbol mafyasındamı[/QUOTE] Suç önce hakemlerde sonra transfer yapmayan yönetimde daha bunun açıklaması olmaz kaç defa söyledim bir daha söylüyorum devre arasında her takım güçlenirken biz güç kaybettik djebbour kamil borjan gibi yabancılar gidip heralde yerlerine iyi kaliteli adamlar alınacağımızı ümit ediyorken 3 .lig futbolcularını alıp yedek kulübesine oturdup maçı kurtarmalarını beklerken forvete aldığın iki ayağı kırık olan pedro oldoniyi alırken suç bizim mi oluyor yönetimin mi MECNUN BAŞKAN bize hayaller edemiyeceğimiz başarılar yaşattı zaten kimse ona kızmıyor yönetime kızıyor yönetim elinin taşının altına sokmadı Mecnun başkana tek kızdığım nokta SİVAS HALKINI KÜÇÜK GÖRMESİDİR EĞİTİMDE 73 .SRADAYIZ EKONOMİK OLARAK ÇOK KÖTÜ DURUMDAYIZ şuan bizim tokatsporla aynı ligte maç yapıyor olmamız yapıyor diyeceğine evet transferde hatalı davrandık taraftarımızdan özür diliyoruz gelecek sezon telafi edeceğiz deseydi daha mantıklı olurdu MECNUN BAŞKAN SİVASSPORU ÇOK BÜYÜK DEĞER YAPTI AMA SİVASSPORDA MECNUN BAŞKANI ÇOK BÜYÜK DEĞER YAPTI her şey karşılıklıydı SİVASSPOR Olmazsa mecnun başkanı kimse tanımyacaktı kimse bilmeyecekti TARAFTAR HER ŞEYİN FARKINDA EN BÜYÜK ELEŞTİRİM GÖZ GÖRÜLE GÖRÜLE YAPILAN hatalara zaten ALLAH BELASINI VERSİN TFF MHKNİNDE EMEKLERİMİZİ ÇALDI ONU HERKES BİLİYOR !!! |
Cevap: Eğitimsizliğimize Dair?
Ben böyle rezalet bir açıklama görmedim. Benim için başkan bitmiştir. bunu diyen başkan istifa etmeli. Ne demek eğitimsiz. Bildiğin taraftara hakaret etmiş. Ama bize de müstehak adam kulübün anahtarı kendinde zannediyor. Taraftara hakaret eden adam benim başkanım olamaz. Başkan yüzünden adımız şikeciye çıktı. Herkes şikeci diyor senin yüzünden. Sen git önce kendini akla. Korcanı da al bas git
|
Cevap: Eğitimsizliğimize Dair?
Evet biz EĞİTİMSİZİZ!
Ruhsuz futbolcu topluluğunu, Vizyonsuz cimri yönetimi, Taktiksiz Carlos'u İNEK gib izledik, izlemeye de devam edeceğiz. Evet biz EĞİTİMSİZİZ! |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 21:42. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005