![]() |
Cevap: Sizinleyiz...
Korktuğum başıma geldi...
Evvela sisteme ağzıma gelen ne varsa söylemek istiyorum... Sen her sene bir statü değiştiriyorsun. Hak yiye yiye 2 yıldır direkleri ve dizimizi dövüyoruz. Bu sene 3. yılımız. Rakip çok güçlü. Onlarında bizden farklı bir tarafı yok. Şanssız bir şekilde geçen sene verdiler. Özellikle beraberlik yetiyorken kendi sahalarında son beş dakikada 2 gol yiyerek Adliyespora verdiler. Bu sene BAL liginde Sincan, Etimesgut, Tosya, Safranbolu, Düzce Kömürsporun en az bir maçını seyrettim. Ne yazıkki Zarasporu seyretme imkanım olmadı. Ama şunu belirtmek istiyorum ki özellikle Kömürsporun geçen yıolki kadrosu daha iyiydi diyebilirim. En başta dediğim ''korktuğum başıma geldi'' demem takımın performansından çok seyirci faktöründen dolayıdır. Bu takım Zarasporu seyircisi ile maalesef boğar. Futbolunu bilemem. Kendi sahasında BAL ligi takımı 10 binlere 15 binlere bile oynadığı zamanlar oldu. Deplasmana en az 5 bin seyirci getirirlerse hiç şaşırmam. Bu takım için itici bir güç... Özetle statünün ve her ile bir profesyonel takım çıkarma zorlaması ile geldik geldik son maça dayandık. Bu maç inşallah Zonguldağa uzak bize yakın bir mesafede olurda seyirci faktörünü azaltırız. Zarasporumuza canı gönülden başarılar diliyorum... |
Cevap: Sizinleyiz...
başarılar zaraspor yüzümüzü güldüreceğine inanıyoruz
|
Cevap: Sizinleyiz...
Bayburt ile birlikte BAL liginin en güçlü takımı çıktı maalesef şansımıza !
TFF'nin bu HAKSIZ statüsüne binlerce kez lanet olsun ... |
Cevap: Sizinleyiz...
Bir sezonun emeğini bir maça bağlamak saçmalık ama yapacak bir şey yok.
ALLAH yardımcınız olsun, Canı gönülden Kazanmanız dileği ile |
Cevap: Sizinleyiz...
TFF yapacağını yapıyor.Kimi üst lige çıkartmak istiyorsa onu maşallah lige taşımak için her türlü kura ve eşleşme statüsünü kafasına göre belirliyor.İki Ankara takımı varken ( Etimesgut- sincan )onları birbirine yamayarak birinin % 100 3.lige çıkmasını sağlıyor.Dönüyor adını Bölgesel Lig ve eşleşme koyduğu Zonguldak şehri ile Zarasporumuzu eşleştiriyor.Bir gariplikte burada işte.Bu eşleşmelerden herkesin haberi var.Ama TFF sitesine maalesef bu eşleşmeleri bir türlü 3 gündür koyamıyor.Her yeri tezgah , yeri ayrı bir dolap uygulamalar dönüyor.Takımlar rakiplerini gayrı resmi biliyor ama TFF bu eşleşmeleri bir türlü resmi yazıya dökemiyor.Burda birde Mardinspor'un durumu söz konusu.Hatta durumları içler acısı.Mardinspor'un 8 futbolcusu paralarını alamadıkları gerekçesiyle dün şehri tek etmiş.Futbolcular , Play off final maçına gelmeyeceğiz.demişler.Sen şimdi 6 takımı eşleştirdin.Mardinspor şayet denileni yapar ve maça çıkmaz ise rakibi Bayburt 3.lige maç oynamadan çıkacak.Böyle bir durum söz konusu ...BU NASIL ADALET tarifi mümkün değil. Zonguldakspor ile eşleşen Zarasporumuza 3.lig yolunda cani gönülden başarılar diliyorum.Özellikle Sivasspor'un can dostu olan Ankaragücüsporlu taraftartarları Anakara'da oynanacak olan 3.lige yükselme karşılaşmasında ( başta gecekondu olmak üzere ) Sivas temsilcimiz Zaraspor'un yanında olmaya çağırıyorum.
|
Zara Belediyespor Ankara'da
[B]TFF 3. Lige yükselme play off maçında Zara Belediyespor'un rakibi Zonguldak Kömürspor olduğu kesinleşti
Maç 11 Mayıs Pazar günü saat 15:30 da Ankara Cebeci İnönü Stadyumun'da 3. Lige yükselme play off maçında Zara Belediyespor'a destek olmak 3.Lige yükselmesine şahit olmak için bende bu maçta olmalıyım diyen tüm yiğidoları bekleriz. Bu maç kaçmaz.[/B] |
Cevap: Zara Belediyespor Ankara'da
Bu mac Ankara ve civarinda yasayan Sivas´lilari cok yakindan ilgilendirmesine ragmen, asil Zara´lilarin kendi takimlarina sahip cikmalari gerekmektedir.
Futbol takimi seyircisiyle bütünlestiginde gücünü sahaya iletir.Sonra bu öylesine bir macki tekrari yok kazanan 3.ligi kucaklayacak.Bir yerde sehir takimi,diger yanda kaza takimi.Bu olumsuzlugu seyirci bazinda gidermekte Zara´lilarin elinde.Umarim takimlarina sahip cikarlar... |
Cevap: Zara Belediyespor Ankara'da
[B][I]Hep destek tam destek, Haydi Ankaralı yiğidolar size büyük iş düşüyor, şimdiden organizasyona başlamak gerekir. Zonguldak Kömürspor'u kömür gibi yapıp gönderelim.
3. Ligde 4.Eylül Belediyespordan sonra birde Zara Belediyespor'umuz olsun, bu takımlar Sivasspor'un geleceğidir, el birliği ile destekliyelim.[/I][/B] |
Cevap: Sizinleyiz...
Salim58 rumuzlu yiğido kardeşimizden alıntıdır
Maç 11 Mayıs Pazar günü saat 15:30 da Ankara Cebeci İnönü Stadyumun'da imiş [B][I]Zara belediyesine, ve Zaralı kardeşlerimize büyük iş düşüyor!.. Belediye Ankarıya otobüsler kaldırmalı, zara halkıda bu otobüsü tıklım tıklım doldurmalıdır, Ankara'da ki yiğido kardeşlerimle birlikte stadyumda bize ayrılan bölümde full dolmalı.[/I][/B] |
Cevap: Sizinleyiz...
Bir Atasözümüz derki; "TARIH TEKERRÜRDEN IBARETTIR".
Digeride derki; "GELDIKLERI GIBI GIDERLER". O vakit Zara bu iki atasözünü gerceklestirmek zorunda.Nasilki Zonguldak gecen yil yenilip elendiyse,tarih bir kez daha tekerrür edebilir,bunun olmamasi icin bir sebep yok.Ben Zara´nin haddini bilerek oyniyacagini,macin uzatmalara gidebilecegini hatta penalti atislariyla 3. lige merhaba denilecegini aklinin bir ucuna yazmasini,yenik durumda bile dahi olsa macin cevrilebicegini unutmamasini saglik veriyorum.Dualarimiz Zaraspor icin. Yukarida bir arkadas MKE Ankaragücü´lü taraftarlarin Zara´ya destek vermelerine deginmis, bu aslinda güzel bir fikir.Ankaragüclü taraftarlarina bunun duyurulmasi lazim bir türlü Pazar gününe kadar. Bu hususda Salim58 arkadas´a ve Ankara´da oturanlara cok is düsüyor,Ankaragücü taraftari gelir veya gelmez bu onlarin bilecegi birsey ama duyurmakta yarar var gibime geliyor... |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 06:43. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005