![]() |
Cevap: Her şey daha güzel olacak
it trabzonla ılgılı herşeyı açıga çıkarma zamanı geldı sayın baskan
|
Cevap: Her şey daha güzel olacak
Adamlar haklı beyler pardon hamsiler haklı:)) Başka altarnatifleri kalmadığı için Liğden çekilmek istiyorlar.
Yeniden adaletli bir şekilde yargı olursa bunların yeri belli suçlarını bildikleri içinde şimdi duygu sömürüsü yapmaya başladılar herzaman oldugu gibi yine türübünlere oynuyorlar. |
Cevap: Her şey daha güzel olacak
İnşallah su şike işinde tranzonun pislikleri ortaya cıkar
|
Cevap: Her şey daha güzel olacak
adam gibi adam bizim büyük başkan...
|
Cevap: Her şey daha güzel olacak
başkanımıza tamamen güvendigimize göre oda şike yapmadım diyorsaki diyor o zaman bizim ceza almamız söz konusu degil başkanımız aklanarak çıkacaktır hiç şüphem yok uefa ya gelince olsada olur olmasada bu saatten sonra seneye direk şampiyonlar ligi hedefimiz var.benim asıl endişem tff ciddi ciddi şu rumları soruşturursa rumlar kesin ceza alır bizim hiç bir delilimiz olmamasına ragmen ceza almamız söz konusuysa rumların ceza alması kesindir ancak tff dik durup kararlıca olayın üzerine gitmeli.
|
Cevap: Her şey daha güzel olacak
İnşallah dediğiniz gibi olur
|
Cevap: Her şey daha güzel olacak
istesede şikeyi başkan yapamaz. kanı bozuk topçu varsa yapar, teknik direktör varsa yapar, kanı bozuk taraftarda tribünden destekler şikeyi.
|
Cevap: Her şey daha güzel olacak
İnşallah dediğiniz gibi olur
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:51. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005