SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Yaşlandık... (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=38728)

cemahmety 29.01.2015 17:00

Cevap: Yaşlandık...
 
Sadece takım yaşlansa iyi taraftarlar olarak bizler de kötü futbol izlemekten, saç baş yolmaktan yaşlandık...

beko35 29.01.2015 23:57

Cevap: Yaşlandık...
 
Yaşlılık mı? hikaye bunlar :D TECRÜBE TECRÜBE TECRÜBE !!! en önemlisi yaşın 30 35 olsun tecrüben önemli! bakın cicinho, gekas, hleb örneği.;)

58YIGIDO58 30.01.2015 01:04

Cevap: Yaşlandık...
 
Takimin yarisindan fazlasi 30 yasin üzerinde ve cogunluk 33 yasinda.
1-2 sene daha bu 30 yasin uzerindekiler oynar oynamasina lakin bu oyuncular futbolu birakinca Sivasspor daha cok transfere ihtiyac duyacak cunku Takimin yarisi cok yasli.

aozdemir 30.01.2015 09:05

Cevap: Yaşlandık...
 
altyapıdan her yıl bir iki oyuncu takıma katılmazsa yaş ortalamasının yükselmesi kaçınılmaz.

cetinsamet58 30.01.2015 13:16

Cevap: Yaşlandık...
 
Önemli olan yaş ortalamsı değil icraat geçen sene de çok da genç değildik ama başarımız ortada bence yaşla başarının pek bi alaası yok

Alişan 30.01.2015 15:16

Cevap: Yaşlandık...
 
Süper lig için tecrübe önemli ama bu yaşta 90 dakika çıkarmaları biraz zor allah sonumuzu hayır etsin

yiğido gardaş 31.01.2015 00:20

Cevap: Yaşlandık...
 
bu kötü gidişe tecrübeyle dur demek için,
umarım daha dinç ve koşan takım kurulur.
hani hakem başlama düdüğünü çalınca prese başlayan 90+ larda gol atan sivasspor özledik seni
bu iniş çıkışlar yaşanıyor,mecnun başkanla sivas bunu da atlatacak inşallah


WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:54.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005