![]() |
Cevap: Yaşlandık...
Sadece takım yaşlansa iyi taraftarlar olarak bizler de kötü futbol izlemekten, saç baş yolmaktan yaşlandık...
|
Cevap: Yaşlandık...
Yaşlılık mı? hikaye bunlar :D TECRÜBE TECRÜBE TECRÜBE !!! en önemlisi yaşın 30 35 olsun tecrüben önemli! bakın cicinho, gekas, hleb örneği.;)
|
Cevap: Yaşlandık...
Takimin yarisindan fazlasi 30 yasin üzerinde ve cogunluk 33 yasinda.
1-2 sene daha bu 30 yasin uzerindekiler oynar oynamasina lakin bu oyuncular futbolu birakinca Sivasspor daha cok transfere ihtiyac duyacak cunku Takimin yarisi cok yasli. |
Cevap: Yaşlandık...
altyapıdan her yıl bir iki oyuncu takıma katılmazsa yaş ortalamasının yükselmesi kaçınılmaz.
|
Cevap: Yaşlandık...
Önemli olan yaş ortalamsı değil icraat geçen sene de çok da genç değildik ama başarımız ortada bence yaşla başarının pek bi alaası yok
|
Cevap: Yaşlandık...
Süper lig için tecrübe önemli ama bu yaşta 90 dakika çıkarmaları biraz zor allah sonumuzu hayır etsin
|
Cevap: Yaşlandık...
bu kötü gidişe tecrübeyle dur demek için,
umarım daha dinç ve koşan takım kurulur. hani hakem başlama düdüğünü çalınca prese başlayan 90+ larda gol atan sivasspor özledik seni bu iniş çıkışlar yaşanıyor,mecnun başkanla sivas bunu da atlatacak inşallah |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:54. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005