![]() |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Musa Sinan ın adı şike dosyasında yoktu ama.
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
i.akinin sozlesmeside fes edilmeliydi takima zararindan baska bi kari yok
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
yapacak bir şey yok bu takım bu ligi bitirecek bizde sonuna kadar destekleyeceğiz artık şöyle olsaydı böyle olsaydı yı boşverip maçlara gidip desteğimizi vermeliyiz hakkımızda hayırlısı umudumuz tükenmiş değil...
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
[U]Gelenler[/U]
[B]Tanase[/B] olumlu bir transfer olarak görüyorum, özellikle avrupa sampiyonasini kendisine hedef olarak koyarsa faydali olacagini düsünüyorum. 10 üzerinden 8 puan [B]Emre Öztürk[/B] 2-3 senedir ismini ara ara duydugum bir sol bek. ilk defa baska bir takimda forma giyecek. yasi genc ve erkanin sakatligi düsünülürse, 8 puan. [B]Hussain[/B] yine yasi itibari ile ve altyapi egitimini ingiltereden almasi dolayisi ile begendigim transferlerden, üstelik avrupa tecrübesi var ve ordada basarili olmus. 9 puan [B]Texeira[/B] benim icin kapali kutu. transfer edenler mutlaka en az 10-15 macini takip etmislerdir. gs macindaki performansi, son vurus olarak iyiydi fakat eskisehir macinda pozisyona girmekte zorlandi. hatirladigim iki kafa vurusu var, biri gs ye gol olan digeride boffinin harika cikardigi. 2. forvet olarak görüyorum ben. 7 puan [B]Hasan Kabze[/B] günü kurtarmak icin alinmis bir forvet ama henüz birsey göremedik. bizde texeira ile 2. forvet olmak icin yarisacakken, 1. forvet icin yarisiyorlar. 5-6 puan [B]Oumari[/B] birkac pozisyonda oynayabilmesi ve türkce bilmesi avantaj. ama da costa gibi bir adamdan sonra oumari nin gelmesi birkac vites birden kücültme gibi geliyor bana. kadro derinligi acisindan olabilir ama bize takimin oyuncu sayisini yükseltecek degil oyuncu kalitesini yükseltecek futbolcu lazim. 6-7 puan [B]Gökhan Süzen[/B] ziya-emre-erkan dan sonra 4. sol bek. sol acikta oynayabiliyor olmasi avantaj. ama ne zaman düzelir ne zaman oynar belli degil. baskanin dedigi gibi aslinda transferde demeyelim takimla antrenmana cikacak dedi. 5 puan genel olarak transferler iyi fakat birinci forvet transferi yapilmadi maalesef. zannediyorum ilerleyen haftalarda cok pisman olacagiz saglam bir forvet alamadigimiz icin. [U]Gidenler[/U] [B]Yekta[/B] gittiginine sevindim, aldigi ücret = yaptigi katki hic denk olmayan bir futbolcuydu. simdiye kadar aldigi ücret bile sivasspor icin zarar [B]Abalo[/B] gerekli sansi bulamadigini düsünüyorum, sampiyonlar ligi tecrübesi ve golleri vardi. uyum süreci biraz digerlerinden uzun sürüyor olabilirdi. kiralikmi yoksa bonservisiylemi gitti belli degil. [B]Hakan Özmert[/B] niye geldigini arastirmak lazim. gelmesi ne kadar yanlissa gitmesi o kadar dogru. [B]Orhan Gülle[/B] gelmesi yanlisti, kiralik gitmesi dogru [B]Eneramo[/B] bir arkadasin yorumunu okumustum, sakatken, formsuzken elimizde tuttuk, en azindan epey bir zamandir sakatlik yasamadi ve kamp dönemini bastan sona yapabilecegi bir imkan vardi form tutmasi acisindan, demisti arkadas, katiliyorum. [B]Ümit[/B] Futbol dedigimiz olayda büyük bir ekonomi dönüyorsa, elinizdeki degerleri böyle car-cur edemezsiniz. bunlari paraya döndermek zorundasiniz. ümitin takimdan bonservissiz ayrilmasi, yöneticilik adina cok büyük bir basarisizliktir. ne yapip edip onu satacaksin, gerekirse sezon ortasina kadar oynatirsin veya baska bir yol bulursun. zaten o yüzden o koltuklarda oturuyorsunuz. yoksa kadro disi birak, beles yolla, bunu herkes yapar. yöneticilik konusunda biraz gayserililerden ders almamiz lazim. [B]batuhan[/B] bakiniz ümitteki yoruma ibrahim akin da bu listede olmaliydi genel olarak hatanin simdi degil, yaz transfer döneminde yapildigini düsünüyorum. biz avrupadan nicin hic yabanci oyuncu kiralik alamiyoruz, belkide satis opsiyonlu. mesela antep, eskisehir bile kaliteli adamlari italyadan fransadan ispanyadan kiralayabiliyorlar. |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Yeni transferimiz Gökhan SÜZEN:
YAŞ:28 BOY:1.81 KİLO:75 MEVKİ:SOLBEK-sol kanat-ortasaha [url=http://resimzade.com/Show.html?i=46618&token=38062][img]http://resimzade.com/Show.html?i=46618&token=38062[/img][/url] |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Bugüne kadar hep sustuk biraz icleri bosalsin diye ama suandan sonra asla bu sitede öyle luzumsuz yakistirmalar laubali veryansinlar küfüre varan elestiriler yok bundan geri takima tam destek var baskaca konulari eselemek yok düseceksek düselim ama öyle küfürlerle takim tutulmazki bakin gecen sezon kayseri ve erciyes ikisi birden düstü ama bizim gibi kaba saba küfürlerle elestirilerle degil adamlar ellerindeki futbolculari birakmadi hatta takviye yaparak geri ciktilar bizde düsersek düselim insallah düsmeyecegiz buna inaniyoruz fakat biran önce takimin yaninda tam bir sivasli gibi destek olmaliyiz o kadar baskaca yapa bilecegimiz birsey yok varsa fikir beyan edelim.
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
Transferler Genel Olarak Olumlu;
Tanase : Form tutar , Avrupa Şampiyonasına gitmek isterse Ligde bizi sırtlar. Hem 10 numara pozisyonun da hem sol kanatta oynaması avantaj. Forvetlerimiz için bulunmaz bir fırsat. Hussain = Galatasaray maçında, Eskişehir maçında oynadığı oyun attığı ara paslar ilerisi için umut verici. Takımda en çok katkı beklediğim oyuncu. Texeira ; Galatasaray maçında attığı gol ilerisi için umut verdi. Eskişehir maçında biraz vasattı. Takımda iyi orta kesecek oyuncular olduğu sürece çok gol atacağı kesin. Hasan Kabze ; Kendisinden beklentiler çok fazla, ama beklentilerimiz kendisinden çok büyük. Bu yüzden maçların son 12-20 dakikasında oynamasında fayda var. Bizim aradığımız santrofor tarzında değil, Bize sırtı dönük ileride top tutacak top indirecek Eski Eneramo tarzında bir oyuncu lazım. Oumari ; Galatasaray ve Eskişehir maçlarında ki oyununu pek beğenmedim. Çok hızlı olmasına rağmen dağınık oynuyor. Sol kanatta oynadığını yazmıştı bazı arkadaşlar , bence sol kanatta değerlendirilmeli. Emre Öztürk; Nedir ne değildir bilemiyorum. Bu yüzden yorum yapmayacağım daha önce hiç bir maçını izlemedim. Gökhan Süzen ; Türkiye standartlarının üstünde bir sol kanattı. Beşiktaş la birlikte düşüşe geçti. Kendisi için iyi bir fırsat. Gidenler ; Yekta Kurtuluş ; Gitmesi gerekli bir oyuncuydu, takıma ve şehre katkısı sıfırdı. Hakan Özmert ; Bana göre Sistem oyuncusu teknik, uzaktan sert şutları olan bir oyuncuydu. Takımımız da bir sistem olmadığı için kendisini gösteremedi. İ.B.B parlarsa şaşmamak lazım. Eneramo= Sakatlıktan çıktıktan sonra oynamaya başladı. Kendisinden beklentiler çok büyüktü o da bunu biliyordu. Sakatlıktan çıkması sakatlığı tam atamamış olması hem kendisi için hem bizim için çok kötüydü. Elimiz deki forvetlere baktığımız da bence tutulması gerekirdi. Batuhan; Galatasaray maçında iyiydi. Sonrasında Sergen Hocayla yaşadığı tartışma sonu kadro dışı kaldı. Sezon başında 1 nci forvet olarak düşünülmesi transfer yapılmaması büyük hataydı. Ümit Kurt ; Gençliğinin verdiği bir hırsla bir hata yaptı. Yönetimde affetmedi. Elimizde bonservis kazanacağımız tek futbolcuydu. Yerine oynayan adamlardan daha çok katkı yapardı. Orhan Gülle ; Transferi başlı başına bir hataydı. Sergen Hoca; Bu sezon düşersek bunun tek sorumlusudur. Batuhan gibi bir adamı 1nci forvet olarak düşünüp ilk haftadan kadro dışı bırakarak hem takımı yaktı hem Eneromayı yaktı. Ümit Kurt ve Batuhan oynasaydı en az 9 puanımız daha olurdu. Okan Hoca ; İstediği transferler yapıldı. Son kez forvet transferi istedi bu isteği yönetim tarafından kabul görmedi. Bu da demektir ki Yönetim yeni bir hoca ile söz kesti, eldeki kadronun takımı ligde tutacağını söyledi bu da forvet transferi erteledi. Takım olarak Değerlendirmek Gerekirsek ; Takımın istediği bizim de gördüğümüz sırtı dönük, pivot santrofor tipinde bir oyuncumuz yok. Ama elimizde Hussein, Tanase, Atif, Burhan Eser, gibi takıma skorda katkı yapacak oyuncularımız var bu görev onlara düşüyor. Onların durumu ligdeki konumumuzu belirleyecek. |
Cevap: Ara Transfer Raporu
İyi de gardaş sizde hiç kimseyi beğenmiyorsunuz. Terbiyesizlik edenleri,şehrine söveni,ekmek yediği kapıyı tekmeleyeni de o birleri bir tutuyorsunuz. Gidenlerin hepsi olumlu.. Karakter yoksunu insanlarla işi olmaz bu takımın. Parayla saadet te olmaz :) Yolvereceksin o gideceği yeri bilir. Buranın kıymetini de bilmeyenlerin hepsi nasıl tarihten silindilerse,bu ihanet edenlerde aynı sonu mecburen yaşayacaklar. Gidenlere çookkkkk iyi oldu.
Gelenlere bakarsak eğer,bana göre alınabilecek en iyi oyuncular alındı. Hasan Kabze belki düşünülmeyebilirdi ona bir sözüm yok. Biz taraftar olarak kimleri görmedik ki bu takımda..Onlara bakarsan Hasan Kabze bir nebze olsun iyi yani. Katkı verirseee alkışlanır,yok o da Yekta efendi gibi olursaaa yapacak bir şey yok. Başkan onu da bi taraflara havale eder...Bize şimdi düşen sonuna kadar SİVASSPOR'UMUZA SAHİP ÇIKMAK,DESTEKLEMEK,ALKIŞLAMAK...Başka bir yolu yok bu işin. İNŞALLAH KÜMEDE DE KALACAĞIZ,BİLMEM NERESİYLE GÜLENLERİ BERBAT EDİP BIRAKACAĞIZ. |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Ümit Kurt bir ara kimlerle anıldı ücreti bilmem kaç milyon eurolardi şimdi ise 400.000 € ya gitti. Yönetim beceriksiz ,yerine başka kimse de yok o da kabul ama bu hatalar kabul edilemez. Hakan Ozmert transferi beni şaşırttı bu kadar kötü beklemezdim. Fakat Abalo, Orhan Gülle gibi adamlara laf edemem. Şans bulamadı adamlar doğru düzgün. Etzaz, Tanase ,Texeira eğer oturursa hareketlenme olur bizde. Hasan Kabze fiyasko. Oumari kesinlikle sol bek olmalı. Diğer transferler ya tutarsa diye alınan alışılagelmiş Sivasspor transfer politikası.
Kısacası Tanase,Etzaz,Texeira'nın yanına bir sağlam forvet istedik başka bir şey değil ama olmadı. Borcla alakası yok beceriksizler! Kriz yonetilebilir mi göreceğiz. Destek oluruz her zaman arma için ama eski heyecan uçtu gitti. |
Cevap: Ara Transfer Raporu
bunu yönetime ve bize gelen hocalara okutmak lazım.biraz örnek alsınlar..
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=46623&token=130162][img]http://resimzade.com/Show.html?i=46623&token=130162[/img][/url] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 06:41. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005