![]() |
Cevap: ANNELERİMİZ KOLUMUZ KANADIMIZ
Bütün yiğido kardeşlerime teşekkür ediyorum ...ALLAH (cc)hepinizden razı olsun ...varolun
|
Cevap: ANNELERİMİZ KOLUMUZ KANADIMIZ
[QUOTE=migroArmis;978881]Sevgili Kardeşlerim;
Uzun bir süredir foruma iştirak edememekle birlikte siz değerli kardeşlerimizden ve Sivassporumuzdanda uzak kaldık... Geçmiştede bunu yaşamıştık ama bu sefer neden, ne ligin ara verilmesi nede işlerimdi...Ben aylar süren yoğun bakım tedavilerinden sonra sevgili ANNEMİ ebediyete uğurladım... Acısını anlatamam... Annelerimizin Babalarımızın hayır dualarını almamız dileği ile...[/QUOTE] başınız saolsun,mekanı cennet olsun |
Cevap: ANNELERİMİZ KOLUMUZ KANADIMIZ
Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin. Geride kalanlara sağlıklı uzun ömür nasip etsin inşallah.
|
Cevap: ANNELERİMİZ KOLUMUZ KANADIMIZ
Başın sağolsun ALLAH mekanını CENNET etsin...
|
Cevap: ANNELERİMİZ KOLUMUZ KANADIMIZ
Yüce Rabbim mekanını cennet eylesin,geride kalanlarına sabırlar ihsan etsin, bizlerede imanlı bir şekilde ölmeyi nasip etsin amin
|
Cevap: ANNELERİMİZ KOLUMUZ KANADIMIZ
Kardeş validenize Allah'dan Rahmet, size ve yakınlarınıza sabırlar dilerim.
|
Cevap: ANNELERİMİZ KOLUMUZ KANADIMIZ
[B]Mekanı Cennet olsun kardeşim...
Allah Rahmeti ile muamele eylesin... Sizlerede Rabbim sabır versin... (Acısını da sancısını da bilenlerdeniz)[/B] |
Cevap: ANNELERİMİZ KOLUMUZ KANADIMIZ
Kardeşim annemizin mekanı cennet olsun. İnsan kaç yaşında olursa olsun annesinin yanında huzur buluyor. Allah sana sabırlar versin
|
Cevap: ANNELERİMİZ KOLUMUZ KANADIMIZ
Mekanı cennet, yattığı yer nur olsun .Başınız sağolsun gardaş
|
Cevap: ANNELERİMİZ KOLUMUZ KANADIMIZ
[B]Allah rahmet eylesin .Mekanı cennet olsun. Sizlere de sabır ve metanet diliyorum.[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:36. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005