![]() |
--->: LOGOMUZ
logolar süper hayırlı olsun+++++++++++++++
|
--->: LOGOMUZ
alltaki daha güsel.. bencede... bencede bu logo işi çok güsel olmuş tbr..
|
--->: LOGOMUZ
Çalışmalarımız devam ediyor grubumuzdaki liseli arkadaşlar olsun ünide okuyan arkadaşlar olsun yaptıkları logoları yazıcıdan çıkarıp getiriyorlar bunlar bir abimizde toplanıyor Çılgınlar 58 olarak bu günlerde toplanıp hazırlanan logolardan hoşumuza giden bizler için en uygunu hangisi ise o seçilip pankart olarak hazırlanacak ve Kayseri maçındada Stada asılacaktır...
|
--->: LOGOMUZ
hayırlısı olsun cılgınlar güzel olmuş yani uygundur :p
|
--->: LOGOMUZ
58 yazsanız bile yine güzel olur.borumu tam 20 senelik grup.
helal olsun çılgınlar 58 grubuna. |
--->: LOGOMUZ
Eyv. kardeşim sağolasın tşkler...
|
--->: LOGOMUZ
logo güzel abi brawo tebrik ederim
|
--->: LOGOMUZ
arkadaslar gelecek sezon ne zmn basliyor birisi biliyormu???
|
-->: LOGOMUZ
arkadaşlar elinize sağlık bence sivassporu her alanda hatırlatır
bir amblem olmalı mesela {carşı gurubu} gibi resim değilde yazıda olmazmı aramızda reklamcı arkadaşlarımız var fikirlerini alalım ÜSKÜDARLI YİĞİDO |
--->: LOGOMUZ
güzel olmus degisik bir dizayn
|
--->: LOGOMUZ
bence altta ki daha iyi beyaz fon birazcık sırıtmış ama siyah daha cool duruyoo bence manyak olmuşş daha iyisi olamazdı elinize sağlık:)
|
--->: LOGOMUZ
[IMG]http://img457.imageshack.us/img457/9261/clogo2ba4.png[/IMG]
Grup içinde yaptığımız toplantıda logomuz olarak kuru kafa seçildi... |
-->: LOGOMUZ
BAŞKA YOK MU YAA :d ...........
|
-->: LOGOMUZ
gardaş ben beğenmedim ne o korsan iskeleti gibi güzel sivasımızın simgeleri çok onlardan koysanız daha anlamlı ve daha güzel olur benim fikrim olmamış en güzeli bir logo yarışması yapmak daha güzel herkesin fikri başkadır ve güzel şeyler çıkacağından eminim eyvallah
|
--->: LOGOMUZ
Bence de pek uygun degil. Esas olan Sivasspor tutkusunu bu logo anlatamiyor. Sadece siddet ön plana cikarilmis ki bu da pek dogru degil. Siddetten ziyade cilginlik ön plana ciksa daha iyi olurdu...
|
--->: LOGOMUZ
hiii güzelmis gerçekten çilginlara güzel bir logooo
|
--->: LOGOMUZ
[QUOTE=MOS-BY-58;202406]Bence de pek uygun degil. Esas olan Sivasspor tutkusunu bu logo anlatamiyor. Sadece siddet ön plana cikarilmis ki bu da pek dogru degil. Siddetten ziyade cilginlik ön plana ciksa daha iyi olurdu...[/QUOTE]
[B]sana katiliyorum SivasSpor tutkusundan ziyada siddet ön planda sanki SivasSpor`a ait sadece 58 görüyorum bu logo benim icin futbol ile hic alakasi yok[/B] |
--->: LOGOMUZ
cok guzel olmus insallah bundan sonra bu logo altında takımımızı destekleyerek basarılara imza atarız
|
--->: -->: LOGOMUZ
[QUOTE=deli_yigido;202402]BAŞKA YOK MU YAA :d ...........[/QUOTE]
gardaş elimizde bu kaldı hepsi taze bitti |
--->: LOGOMUZ
HAYIRLI OLSUN KARDESLERIM 21. YASINIZI KUTLUYOR VE DAHA GUZEL GUNLER GECIRMEMIZ DILEGIYLE.SPOR BARIS,SEVGİ VE KARDESLIKTIR..
|
--->: LOGOMUZ
saol kardeşim İnşallah her şey daha güzel olacak senide aramızda görmekten mutluluk duyarız
|
--->: LOGOMUZ
[COLOR="Blue"]alttaki daha güsel bence yaw.......[/COLOR]
|
--->: LOGOMUZ
görüşün için teşekkür ederim kangallı
|
--->: LOGOMUZ
KURU KAFA OLMAZ OLMAMALI ÇOKMU KAFANIZ KURU DERLER SONRA, NE YAPIN EDİN FUTBOLA SİVASSPORA YAKIŞMAYAN BU LOGODAN İMAJDAN VAZGEÇİN, BUNUDA POLENMİK KONUSU HALİNE GETİRMEYİN LÜTFEN,
|
--->: LOGOMUZ
logonuz bence biraz fanatizmi andırıyor ölüm gibi veya ölümkorkusu gibi bence daha iyi bir logo secilemezmiydii mesela
|
--->: LOGOMUZ
Çok güzel kardeş daha değişik felan olşsa daha hoş
mesela bi yanda sivasspor amlemi bir tarafta sızin gurubun resmi alttada ''58'' olsa süpper olur |
--->: LOGOMUZ
Kuru kafa pankartını yaptırcakdık bu hafta ama Çılgınlar 58 grup başkanı Mesut abi kuru kafa tarzı şeylerin eskide kaldığını ve kuru kafa pankartının yerine güzel bir yazı çeşidi ile Çılgınlar 58 yazdırmamızı söyledi ve bizlerde kırmızının üstüne beyazla değişik bir yazı çeşidi ile Çılgınlar 58 yazdırdık.Kayseri maçında açıcaz tribünlerde herkes görür zaten...
|
--->: LOGOMUZ
[COLOR="Navy"][B][I]ikiside çok güzel olmuş emeginize teşekkürler beyler.[/I][/B][/COLOR]
|
--->: LOGOMUZ
Bİ ŞEY DİYİM AMA KIZMAYIN CILGINLAR YAZMIŞINIZ O " Ç " İLE YAZILMAYACAK MI ? YANİ ÇILGINLAR DİYE Bİ YAZIM HATASI OLMUŞ ONUN DIŞINDA LOGO ' NUN ALLAH ' I VAR
|
--->: LOGOMUZ
Farkındayız sağol logo çalışmasının yapıldığı program Ç harfi kabul etmediği için C olarak kullanılmıştır...
|
--->: LOGOMUZ
ÜST TARAFTAKİ GÜZEL BİR LOGO BENCE, ANLAMI;BİZE KAFA TUTANIN KAFASINI KESİP KEMİKLERİNİ YANINA KOYUP KURUTUYORUZ
|
--->: LOGOMUZ
çok güzel logo (ikincisi) çok güzel olmuş tebrik ederim
|
-->: LOGOMUZ
saçma sapan bi amblem.bi kere orjinalliği yok klasik bi şey olmuş.bence daha guzel olabilirdi.
|
-->: LOGOMUZ
Logo hayırlı olsun.Çok şık duruyor..
|
--->: LOGOMUZ
bence daha iyisi yapılabilirdi
|
--->: LOGOMUZ
Arkadaşlar logolarını seçmişler saygı duymak lazım ama bir futbol takımı için uygun mudur tartışılır...Ne bileyim insanlar logoyu gördüklerinde sivasspor taraftarına ait bir logo olduğunu anlamalı(çifte minarenin resmini koyun bundan bin kat iyi olur)
|
--->: -->: LOGOMUZ
[QUOTE=Deliilyasliyiz;204390]saçma sapan bi amblem.bi kere orjinalliği yok klasik bi şey olmuş.bence daha guzel olabilirdi.[/QUOTE]
bak kardes adam gıbı yorum yap tmm mı..kardeslermız emek wermıs urasmıs bısıler yapmaya calısmıs ne yapmaya calıstını bılmıyorum 2msjını gordm 2sıde olumsuz yok ole dılde bole vs vs..adam gıbı yorum yapcaksan yap.. logoya gelınce bence gusel olmus ama cılgınlar yazısı bıras daha sekııllı olsa ıyı olr.. |
--->: LOGOMUZ
Alıştık artık bırakın yazsınlar şu 1 haftadır yeni pankart,tshirt hazırlıkları,yaşanan küçük sorunları felan halletmek için ne çektiğimizi Allah bilir halende uğraşıyoruz...Herkesin fikrine saygımız var herkes istediğini özgürce yazabilir ama lütfen kırıcı olmayın.Sitede logo için vermiş olduğunuz fikirleri yazılanları felan Tribün liderimiz Mesut abiye söyledim oda kendisinin kuru kafaya sıcak bakmadığını bu tarz logoların geçmişte kaldığını söyledi ve pankartı o şekilde yaptırmaktan vazgeçti.Şekilli bir yazı ile ÇILGINLAR 58 yazdırıldı...
|
--->: LOGOMUZ
helal çılgınlar58 grubuna yakışır gençler aferin size birşeyler yapmaya çalişiyosunuz
|
--->: LOGOMUZ
kimler geldi kimler geçti bu tribünlerden ama biz ekimedik YAŞASIN ÇILGINLAR58 TARAFTAR GRUBUMUZ BEKİR
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:25. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005