SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Çılgınlar 58 Grubu (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=93)
-   -   LOGOMUZ (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=10510)

divrigili_58 14.03.2007 14:23

--->: LOGOMUZ
 
logolar süper hayırlı olsun+++++++++++++++

yasin_58 14.03.2007 14:25

--->: LOGOMUZ
 
alltaki daha güsel.. bencede... bencede bu logo işi çok güsel olmuş tbr..

liseli 14.03.2007 14:26

--->: LOGOMUZ
 
Çalışmalarımız devam ediyor grubumuzdaki liseli arkadaşlar olsun ünide okuyan arkadaşlar olsun yaptıkları logoları yazıcıdan çıkarıp getiriyorlar bunlar bir abimizde toplanıyor Çılgınlar 58 olarak bu günlerde toplanıp hazırlanan logolardan hoşumuza giden bizler için en uygunu hangisi ise o seçilip pankart olarak hazırlanacak ve Kayseri maçındada Stada asılacaktır...

fazli 14.03.2007 14:44

--->: LOGOMUZ
 
hayırlısı olsun cılgınlar güzel olmuş yani uygundur :p

video58 14.03.2007 15:25

--->: LOGOMUZ
 
58 yazsanız bile yine güzel olur.borumu tam 20 senelik grup.

helal olsun çılgınlar 58 grubuna.

liseli 14.03.2007 16:13

--->: LOGOMUZ
 
Eyv. kardeşim sağolasın tşkler...

ali_zara 14.03.2007 16:15

--->: LOGOMUZ
 
logo güzel abi brawo tebrik ederim

58_Kralı_Emre 14.03.2007 16:16

--->: LOGOMUZ
 
arkadaslar gelecek sezon ne zmn basliyor birisi biliyormu???

altuntas58 14.03.2007 16:16

-->: LOGOMUZ
 
arkadaşlar elinize sağlık bence sivassporu her alanda hatırlatır
bir amblem olmalı mesela {carşı gurubu} gibi resim değilde yazıda
olmazmı aramızda reklamcı arkadaşlarımız var fikirlerini alalım

ÜSKÜDARLI YİĞİDO

aykut-akay 17.03.2007 02:43

--->: LOGOMUZ
 
güzel olmus degisik bir dizayn

eCe58 19.03.2007 02:13

--->: LOGOMUZ
 
bence altta ki daha iyi beyaz fon birazcık sırıtmış ama siyah daha cool duruyoo bence manyak olmuşş daha iyisi olamazdı elinize sağlık:)

liseli 19.03.2007 22:00

--->: LOGOMUZ
 
[IMG]http://img457.imageshack.us/img457/9261/clogo2ba4.png[/IMG]

Grup içinde yaptığımız toplantıda logomuz olarak kuru kafa seçildi...

deli_yigido 19.03.2007 23:16

-->: LOGOMUZ
 
BAŞKA YOK MU YAA :d ...........

kartal_69 19.03.2007 23:52

-->: LOGOMUZ
 
gardaş ben beğenmedim ne o korsan iskeleti gibi güzel sivasımızın simgeleri çok onlardan koysanız daha anlamlı ve daha güzel olur benim fikrim olmamış en güzeli bir logo yarışması yapmak daha güzel herkesin fikri başkadır ve güzel şeyler çıkacağından eminim eyvallah

MOS-BY-58 20.03.2007 00:22

--->: LOGOMUZ
 
Bence de pek uygun degil. Esas olan Sivasspor tutkusunu bu logo anlatamiyor. Sadece siddet ön plana cikarilmis ki bu da pek dogru degil. Siddetten ziyade cilginlik ön plana ciksa daha iyi olurdu...

ozgursahin58 20.03.2007 09:17

--->: LOGOMUZ
 
hiii güzelmis gerçekten çilginlara güzel bir logooo

SivasLady 20.03.2007 09:44

--->: LOGOMUZ
 
[QUOTE=MOS-BY-58;202406]Bence de pek uygun degil. Esas olan Sivasspor tutkusunu bu logo anlatamiyor. Sadece siddet ön plana cikarilmis ki bu da pek dogru degil. Siddetten ziyade cilginlik ön plana ciksa daha iyi olurdu...[/QUOTE]

[B]sana katiliyorum SivasSpor tutkusundan ziyada siddet ön planda sanki
SivasSpor`a ait sadece 58 görüyorum bu logo benim icin futbol ile hic alakasi yok[/B]

erenekinci 20.03.2007 19:59

--->: LOGOMUZ
 
cok guzel olmus insallah bundan sonra bu logo altında takımımızı destekleyerek basarılara imza atarız

asil58 24.03.2007 15:18

--->: -->: LOGOMUZ
 
[QUOTE=deli_yigido;202402]BAŞKA YOK MU YAA :d ...........[/QUOTE]

gardaş elimizde bu kaldı hepsi taze bitti

Ss--58--Ss 24.03.2007 15:44

--->: LOGOMUZ
 
HAYIRLI OLSUN KARDESLERIM 21. YASINIZI KUTLUYOR VE DAHA GUZEL GUNLER GECIRMEMIZ DILEGIYLE.SPOR BARIS,SEVGİ VE KARDESLIKTIR..

asil58 24.03.2007 16:49

--->: LOGOMUZ
 
saol kardeşim İnşallah her şey daha güzel olacak senide aramızda görmekten mutluluk duyarız

sivas_kangallı 24.03.2007 18:01

--->: LOGOMUZ
 
[COLOR="Blue"]alttaki daha güsel bence yaw.......[/COLOR]

asil58 25.03.2007 18:38

--->: LOGOMUZ
 
görüşün için teşekkür ederim kangallı

abircan 26.03.2007 10:44

--->: LOGOMUZ
 
KURU KAFA OLMAZ OLMAMALI ÇOKMU KAFANIZ KURU DERLER SONRA, NE YAPIN EDİN FUTBOLA SİVASSPORA YAKIŞMAYAN BU LOGODAN İMAJDAN VAZGEÇİN, BUNUDA POLENMİK KONUSU HALİNE GETİRMEYİN LÜTFEN,

CEVIK 26.03.2007 11:35

--->: LOGOMUZ
 
logonuz bence biraz fanatizmi andırıyor ölüm gibi veya ölümkorkusu gibi bence daha iyi bir logo secilemezmiydii mesela

PRoFeSSioNaL 26.03.2007 11:40

--->: LOGOMUZ
 
Çok güzel kardeş daha değişik felan olşsa daha hoş
mesela bi yanda sivasspor amlemi bir tarafta sızin gurubun resmi
alttada ''58'' olsa süpper olur

liseli 26.03.2007 11:51

--->: LOGOMUZ
 
Kuru kafa pankartını yaptırcakdık bu hafta ama Çılgınlar 58 grup başkanı Mesut abi kuru kafa tarzı şeylerin eskide kaldığını ve kuru kafa pankartının yerine güzel bir yazı çeşidi ile Çılgınlar 58 yazdırmamızı söyledi ve bizlerde kırmızının üstüne beyazla değişik bir yazı çeşidi ile Çılgınlar 58 yazdırdık.Kayseri maçında açıcaz tribünlerde herkes görür zaten...

SEMİH-58 26.03.2007 12:08

--->: LOGOMUZ
 
[COLOR="Navy"][B][I]ikiside çok güzel olmuş emeginize teşekkürler beyler.[/I][/B][/COLOR]

1967_CLUB_ERDİ 26.03.2007 14:15

--->: LOGOMUZ
 
Bİ ŞEY DİYİM AMA KIZMAYIN CILGINLAR YAZMIŞINIZ O " Ç " İLE YAZILMAYACAK MI ? YANİ ÇILGINLAR DİYE Bİ YAZIM HATASI OLMUŞ ONUN DIŞINDA LOGO ' NUN ALLAH ' I VAR

liseli 26.03.2007 15:25

--->: LOGOMUZ
 
Farkındayız sağol logo çalışmasının yapıldığı program Ç harfi kabul etmediği için C olarak kullanılmıştır...

fm58 26.03.2007 16:03

--->: LOGOMUZ
 
ÜST TARAFTAKİ GÜZEL BİR LOGO BENCE, ANLAMI;BİZE KAFA TUTANIN KAFASINI KESİP KEMİKLERİNİ YANINA KOYUP KURUTUYORUZ

ali_zara 26.03.2007 16:23

--->: LOGOMUZ
 
çok güzel logo (ikincisi) çok güzel olmuş tebrik ederim

Deliilyasliyiz 27.03.2007 19:26

-->: LOGOMUZ
 
saçma sapan bi amblem.bi kere orjinalliği yok klasik bi şey olmuş.bence daha guzel olabilirdi.

Flavio 27.03.2007 19:30

-->: LOGOMUZ
 
Logo hayırlı olsun.Çok şık duruyor..

fm58 27.03.2007 19:56

--->: LOGOMUZ
 
bence daha iyisi yapılabilirdi

BAYPİPO 28.03.2007 02:00

--->: LOGOMUZ
 
Arkadaşlar logolarını seçmişler saygı duymak lazım ama bir futbol takımı için uygun mudur tartışılır...Ne bileyim insanlar logoyu gördüklerinde sivasspor taraftarına ait bir logo olduğunu anlamalı(çifte minarenin resmini koyun bundan bin kat iyi olur)

dieforyou7 28.03.2007 10:49

--->: -->: LOGOMUZ
 
[QUOTE=Deliilyasliyiz;204390]saçma sapan bi amblem.bi kere orjinalliği yok klasik bi şey olmuş.bence daha guzel olabilirdi.[/QUOTE]

bak kardes adam gıbı yorum yap tmm mı..kardeslermız emek wermıs urasmıs bısıler yapmaya calısmıs ne yapmaya calıstını bılmıyorum 2msjını gordm 2sıde olumsuz yok ole dılde bole vs vs..adam gıbı yorum yapcaksan yap..

logoya gelınce bence gusel olmus ama cılgınlar yazısı bıras daha sekııllı olsa ıyı olr..

liseli 28.03.2007 11:22

--->: LOGOMUZ
 
Alıştık artık bırakın yazsınlar şu 1 haftadır yeni pankart,tshirt hazırlıkları,yaşanan küçük sorunları felan halletmek için ne çektiğimizi Allah bilir halende uğraşıyoruz...Herkesin fikrine saygımız var herkes istediğini özgürce yazabilir ama lütfen kırıcı olmayın.Sitede logo için vermiş olduğunuz fikirleri yazılanları felan Tribün liderimiz Mesut abiye söyledim oda kendisinin kuru kafaya sıcak bakmadığını bu tarz logoların geçmişte kaldığını söyledi ve pankartı o şekilde yaptırmaktan vazgeçti.Şekilli bir yazı ile ÇILGINLAR 58 yazdırıldı...

handsome5867 28.03.2007 12:39

--->: LOGOMUZ
 
helal çılgınlar58 grubuna yakışır gençler aferin size birşeyler yapmaya çalişiyosunuz

handsome5867 28.03.2007 12:41

--->: LOGOMUZ
 
kimler geldi kimler geçti bu tribünlerden ama biz ekimedik YAŞASIN ÇILGINLAR58 TARAFTAR GRUBUMUZ BEKİR


WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:25.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005