SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   İŞTE GOLLER !.. (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=14028)

Del Piero 11.11.2007 17:20

--->: -->: İŞTE GOLLER !..
 
[QUOTE=yigido_halil_58;272763]once "sivasli ayilar istanbulda ne arar"diye bagirdilar sonra kopek gibi alkisladilar[/QUOTE]


aynen katılıyorum bir gün hepsi BJK'si FB'si GS'si köpek gibi eğilecekler önümüzde...

anti-istanbul


artık istanbulcu sivaslılar yeter !!! aklınızı başınıza alın

SempaticH 11.11.2007 23:58

--->: İŞTE GOLLER !..
 
arkadaşlar dikkat etmediğimiz bir nokta var sivasspor ligin 2. takımı şu anda ama hiç bir gazete sivasın opyunundan yada Sivasla ilgili bişey yazmamış internette okuduklarım tabiki spor gazeteleri yazık değilmi bu millete AYILAR denildi bize ama bilsinlerki SİVAS insanı gibi insan bulup öyle konuşsunlar.Ben bir beşiktaş taraftarıydım önceden ama öğrendimki MEMLEKET İLLE DE MEMLEKET

HERŞEYİNLE GURUR DUYARIM SİVASIM....

furky.b 12.11.2007 00:33

--->: İŞTE GOLLER !..
 
Muhammedin Golu Super ya.
Ag bide Musa aydin o pozisyonu degerlindirebilseydi farka giderdik.

Engin58 12.11.2007 00:49

--->: İŞTE GOLLER !..
 
[B][COLOR="Red"]TEBRIKLER SIVASSPORUM.SAYGILARIMLA...[/COLOR][/B]

ofozturk 12.11.2007 06:50

--->: İŞTE GOLLER !..
 
işte sivas farkı bize..bizi manisaya benzetiyoiar inş ilk yarıyı lidr kapatırsak ozaman görürler kim manisaya benzer...yolumuz açık olsun arkadaşlar bu yolda tek yürek olmamız lazım saygılarımlar....

fatih3558 12.11.2007 12:48

--->: İŞTE GOLLER !..
 
ALLAHINA GURBAN HELAL OLSUN BE SİVAS HARİKASINIZ YA SİZİ SEVMEYEN ÖLSÜN BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ÖLÜMÜNE SİVAS ÇOKJ DUYGULANIYORUM HELAL OLSUN SİZE

casus84 12.11.2007 14:06

--->: İŞTE GOLLER !..
 
[B][COLOR="Red"]ne çakmış ama muhammet ali............ayağına sağlık muhammet ali kurtuluş............[/COLOR][/B]

casus84 12.11.2007 14:07

--->: İŞTE GOLLER !..
 
[B][COLOR="Red"]2. golü kim atmış anlamadık stadta ama sonradan tv'de seyrettim ki gurbanov atmış..........ancak golden önce mehmet'in diaat'ta yı geçişi harika,müthiş,enfes vs vs vs.....[/COLOR][/B]

ygoksu58 12.11.2007 14:39

--->: İŞTE GOLLER !..
 
ingiliz roney senin ayagına su dökemez aslanım benim.

ygoksu58 12.11.2007 14:41

--->: İŞTE GOLLER !..
 
ingiliz roney senin ayagına su dökemez aslanım benim.mehmet yıldız başka yıdız yok.

CAHAN55 12.11.2007 14:50

--->: İŞTE GOLLER !..
 
Sivasa basharilar.Tum AZERBAYCAN Sivasi destekliyor.

casus84 12.11.2007 15:21

--->: İŞTE GOLLER !..
 
[B][COLOR="Red"]nasılda koyduuu muhammed ali gara gartalaaaaaaa[/COLOR][/B]

spainloco 12.11.2007 15:39

--->: İŞTE GOLLER !..
 
gercektennn mac harikaydı :)

buda benden olsun ii yakaladım siwasımızın golünü :)

[URL="http://www.youtube.com/watch?v=kGGwK5a_Flg"]http://www.youtube.com/watch?v=kGGwK5a_Flg[/URL]

CÜSSKB-Aynur 12.11.2007 18:11

-->: İŞTE GOLLER !..
 
[B]Bütün kanallarda tek tek izledim;)
bugünde devam edeceğim izlemeye

İzlemeye doyum olmuyor.:D[/B]

Lxstany 12.11.2007 18:36

--->: İŞTE GOLLER !..
 
ilk gol cidden süper :) .....


WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:42.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005