![]() |
--->: -->: İŞTE GOLLER !..
[QUOTE=yigido_halil_58;272763]once "sivasli ayilar istanbulda ne arar"diye bagirdilar sonra kopek gibi alkisladilar[/QUOTE]
aynen katılıyorum bir gün hepsi BJK'si FB'si GS'si köpek gibi eğilecekler önümüzde... anti-istanbul artık istanbulcu sivaslılar yeter !!! aklınızı başınıza alın |
--->: İŞTE GOLLER !..
arkadaşlar dikkat etmediğimiz bir nokta var sivasspor ligin 2. takımı şu anda ama hiç bir gazete sivasın opyunundan yada Sivasla ilgili bişey yazmamış internette okuduklarım tabiki spor gazeteleri yazık değilmi bu millete AYILAR denildi bize ama bilsinlerki SİVAS insanı gibi insan bulup öyle konuşsunlar.Ben bir beşiktaş taraftarıydım önceden ama öğrendimki MEMLEKET İLLE DE MEMLEKET
HERŞEYİNLE GURUR DUYARIM SİVASIM.... |
--->: İŞTE GOLLER !..
Muhammedin Golu Super ya.
Ag bide Musa aydin o pozisyonu degerlindirebilseydi farka giderdik. |
--->: İŞTE GOLLER !..
[B][COLOR="Red"]TEBRIKLER SIVASSPORUM.SAYGILARIMLA...[/COLOR][/B]
|
--->: İŞTE GOLLER !..
işte sivas farkı bize..bizi manisaya benzetiyoiar inş ilk yarıyı lidr kapatırsak ozaman görürler kim manisaya benzer...yolumuz açık olsun arkadaşlar bu yolda tek yürek olmamız lazım saygılarımlar....
|
--->: İŞTE GOLLER !..
ALLAHINA GURBAN HELAL OLSUN BE SİVAS HARİKASINIZ YA SİZİ SEVMEYEN ÖLSÜN BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ÖLÜMÜNE SİVAS ÇOKJ DUYGULANIYORUM HELAL OLSUN SİZE
|
--->: İŞTE GOLLER !..
[B][COLOR="Red"]ne çakmış ama muhammet ali............ayağına sağlık muhammet ali kurtuluş............[/COLOR][/B]
|
--->: İŞTE GOLLER !..
[B][COLOR="Red"]2. golü kim atmış anlamadık stadta ama sonradan tv'de seyrettim ki gurbanov atmış..........ancak golden önce mehmet'in diaat'ta yı geçişi harika,müthiş,enfes vs vs vs.....[/COLOR][/B]
|
--->: İŞTE GOLLER !..
ingiliz roney senin ayagına su dökemez aslanım benim.
|
--->: İŞTE GOLLER !..
ingiliz roney senin ayagına su dökemez aslanım benim.mehmet yıldız başka yıdız yok.
|
--->: İŞTE GOLLER !..
Sivasa basharilar.Tum AZERBAYCAN Sivasi destekliyor.
|
--->: İŞTE GOLLER !..
[B][COLOR="Red"]nasılda koyduuu muhammed ali gara gartalaaaaaaa[/COLOR][/B]
|
--->: İŞTE GOLLER !..
gercektennn mac harikaydı :)
buda benden olsun ii yakaladım siwasımızın golünü :) [URL="http://www.youtube.com/watch?v=kGGwK5a_Flg"]http://www.youtube.com/watch?v=kGGwK5a_Flg[/URL] |
-->: İŞTE GOLLER !..
[B]Bütün kanallarda tek tek izledim;)
bugünde devam edeceğim izlemeye İzlemeye doyum olmuyor.:D[/B] |
--->: İŞTE GOLLER !..
ilk gol cidden süper :) .....
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:42. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005