![]() |
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[B]kardeşim sen bitanesin zaten biz bıLıyorduk şimdi tum ''com'' aileside öqrendi inşallah saq saqlım qelip qeri dönersin bizde senin için bişeyler yapmaya calışıyoruz ve sadece tebrık ile bişeyler olmaz arkadaşlar hepimizin bişeyler yapma zamanı qeLmedi mi herkesi maratona bekliyoruz...[/B]
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[QUOTE=mrkz_potti;587598][B]kardeşim sen bitanesin zaten biz bıLıyorduk şimdi tum ''com'' aileside öqrendi inşallah saq saqlım qelip qeri dönersin bizde senin için bişeyler yapmaya calışıyoruz ve sadece tebrık ile bişeyler olmaz arkadaşlar hepimizin bişeyler yapma zamanı qeLmedi mi herkesi maratona bekliyoruz...[/B][/QUOTE]
[B]bişeyler yapma zamanı geldi de geçiyor bile [/B] |
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[B]ama Sivas hala uyuyor şampıyonluqa qiderken stadı herkes doldurur (qerci o zaman da dolmadı ama) önemli olan kötü qünde doldurmak destek olmak adam da elazıqdan qeliyor ve Sivas ile ilqisi olmayan adamları Sivas maçına qetiriyor biz kendi takımımıza sahip cıkamıyoruz burda tebrık etmekle birlikte utanmamız lazım bence...[/B]
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
GERÇEK SİVAS,LILIK BUDUR UZAKTA OLACAKSIN AMA YÜREĞİN SİVASTA ATACAK ÇİMENTO FABRİKASINDAN GİRİŞ YAPARKEN ŞEHRE GÖZLERİNİN YAŞ DOLMASIDIR TEPEDEN TIRNAĞINA KADAR HEYACANDAN TİTREMEKTİR TEŞEKKÜR EDERİM YENER KARDEŞE....****:)
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
:) sivassporluyum dıye gecınıp gecen sene goklere cıkardıgı topculara ana avrat kufur edıcek derece klavye taraftarı olanlar utanır ınsallah
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
helal olsun kangallı hemşerime bizede bu yakışır hep destek tam destek
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[QUOTE=merkez_emre;587607]:) sivassporluyum dıye gecınıp gecen sene goklere cıkardıgı topculara ana avrat kufur edıcek derece klavye taraftarı olanlar utanır ınsallah[/QUOTE]
[B]benim merak ettigim futbolcuya söven arkadaşlar o sövdügünüz futbolcu gol attıgı zaman nasıl seviniyorsunuz sizden kral sivassporlu olmuyor o an merak eder dururum bunu bana bi izah etse o insanlar[/B] |
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[B][COLOR="Magenta"]bu kardeşlerimiz inşallah tüm sivasa örnek olurlarda stadı doldurup takımımızı sonuna kadar destekler 3 puanı alırız allahın izniyle[/COLOR][/B]
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
Helal Olsun Adamlardaki Yurege Bak...Ya Sehir icinde Olupta Maca Gitmeyen Yureksizlere Ne Demeli :D
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[B]Çok başarılı ve birlik beraberliğin neler yapabileceğinin kanıtı ve resmi
Bu beraberliği koruyan arkadaşların her keze örnek olmasını temenni ediyorum.[/B] |
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[QUOTE=subasi29;587640]Helal Olsun Adamlardaki Yurege Bak...Ya Sehir icinde Olupta Maca Gitmeyen Yureksizlere Ne Demeli :D[/QUOTE]
gitmiyor mu? maç saatleri gidip cafeleri felan bir dolaş. alayı fb gs bjk maçlarını tv den izliyor. zaman ve maddi durumu olan istanbula maça gidiyor.... |
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[B]Hafız Senin Gibi Taraftarların Sayısı Binlerce Olur İnşallah...Sen Bi Başkasın Hafız :)[/B]
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[B][COLOR="Red"]TÜM ANADOLU EL ELE.....KARDEŞLİKKK.....SÜPER YAAA.....ŞİMDİDEN GELECEK OLAN ABİLERİME TEŞEKKÜR EDİYORUMM....MAÇIII BİZ ALIRIZZZZZZZZZZZZZ UMARIM......:)[/COLOR][/B]
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[B][COLOR="Red"]BİZDE ŞIRNAK'TAN Bİ KAÇ KİŞİ ALIP GELSEKKK DAHA İYİ OLURRR....gül5858(annem)le....:D:D:D:D:D[/COLOR][/B]
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
teşekkürler gardaşlarım destek budur....
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
yener kaç gündürki kazadan dolayı şehir dışındaydım siteye yeni girdim röportajını okudum benide es geçmediğin için tşk ederim
bende sana bir jest yapayım gelen arkdaşların biletleri bana ait stadyumun neresinden istiyorsan söylemen yeterr |
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
ne diyim.anadolu kardeşliği bu olsa gerek.geçen sene böyle değildi.artık anadolunun bir olması lazım.
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[QUOTE=üçyıldız58;587759]yener kaç gündürki kazadan dolayı şehir dışındaydım siteye yeni girdim röportajını okudum benide es geçmediğin için tşk ederim
bende sana bir jest yapayım gelen arkdaşların biletleri bana ait stadyumun neresinden istiyorsan söylemen yeterr[/QUOTE] abi çok teşekkür ederim.inşallah gelince görüşürüz.sabah bir yanına uğrarız dükkanını erken açarsan.fotoğraflarımızı çekiniriz.sonra enesi de seni de alır maratona hep beraber gideriz.bizi orda da yanlız bırakmazsın inşallah abi. seni aramızda görmek bizleri mutlu eder... |
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[QUOTE=SivasSpor.Com;587474][url=http://resimzade.com/Show.html?i=15523&token=24847][img]http://resimzade.com/Show.html?i=15523&token=24847[/img][/url]
Onlar gönülleri Anadolu sevgisi ile atan, Elazığdan Sivasspor'u desteklemek için tamamen kendi imkanları ile yola çıkacak olan 17 cefakar kardeşimiz. İçlerinden sadece 2 tanesi Sivas'lı geri kalanlardan kimisi Samsunlu kimisi Maraşlı , Kimi Elazığlı bu kişileri birleştiren tek şey Anadolu sevgisi. Son 2 yılda ligin tozunu attıran Sivasspor'un bu hali onlarında canına tak etmiş toplanmışlar demişler gidelim Sivas'a destekleyelim Sivasspor'u. Elazığ'da 17 kişiyi toplayıp Sivas'a getirecek olan sitemizin değerli üyelerinden Yener_Şahin ile SivasSpor.Com için yaptığımız bu özel röportajı yayınlıyoruz. [B] SivasSpor.Com : Öncelikle sizi tanıyabilirimiyiz Yener bey ?[/B] Aslen Sivas/Kangal doğumluyum,23 yaşındayım, Elazığ’da Matematik bölümünde okuyorum… [B] SivasSpor.Com :[/B][B] Elazıgda Sivasspor ile ilgili güzel çalışmalarınız oldugunu biliyoruz bunları üyelerimiz ile paylaşırmısınız ?[/B] Öncelilkle belirtmeliyim ki ben sadece Sivasspor için değil,her arkadaşımın kendi memleketinin takımını tutması ve memleketlerinin takımlarına sahip çıkmalarını istiyorum.Bana hangi takımlısın diye sorulduğunda Sivasspor dediğimde karşılaştıgım hayretdolu bakışlar benim bu işte daha gayretli olmamı sağlıyor. Bu sebeple Elazığ’dan birkaç kez 4-5 arkadaş imkanlar dahilinde trenle veya otobüs ile hem şehrimizi gezmek hem Sivasspor’a destek vermek için geldik.Elazığda okuyan Sivaslı hemşerilerimize elimizden geldiğince ulaşmak için uğraşıyoruz.Sivaslı olmasalar bile onları kazanmaya çalışıyoruz.Sivasa gelemediğimiz maçlar için çeşitli organizasyonlar yapıp bir cafe de maçımızı izliyoruz… [B] SivasSpor.Com :[/B] [B]Eskişehirspor ile oynayacağımız zorlu maçı izlemek için Sivas'a geleceğinizi ögrendık dogrumu ?[/B] Evet [B] SivasSpor.Com :[/B] [B]Kaç kişi geliyorsunuz ?[/B] 17 kişi geliyoruz. [B] SivasSpor.Com :[/B] [B]17 kişi de Sivaslımı ?[/B] Hayır içlerinden sadece 2 kişi Sivaslı.Örneğin gelecek olan kardeşlerimden bazıları söyleyecek olursam ; Önder DAĞ – Kırşehir Mikail Süt - Osmaniye Okan Arıcı - Samsun Muhiddin Özkan – Elazığ Özkan Çelik – Kahramanmaraş Nihat Polat – Kırklareli Daha sonra arkadaşlarımın fotoğraflarını da bu sayfaya eklediğimde tamamının nereli olduğunu herkes görmüş olur. [B] [/B][B] SivasSpor.Com :[/B][B] Sadece 2 kişi Sivaslı ve Sivasspor maçına Elazığdan kalkıp Sivas'a geliyorsunuz öyle mi ?[/B] Evet [B] [/B][B] SivasSpor.Com :[/B][B] Size destek olan veya bir sponsorunuz varmı ?[/B] Hayır yok, herkes kendi cebinden ödeyecek… Arkadaşlarım öğrenci harçlıklarından ayırdıkları para ile masraflarını karşılayacaklar… [B] SivasSpor.Com :[/B] [B]Sizin bu çabanızı gördükten sonra Sivasta olupta maca gitmeyen Sivaslılara söylenecek çok söz sanırım[/B] Her şeyden önce sevmek sevdalanmak gerek.Karşılıksız sevmek gerek.Bu oldukdan sonra her şey oluyor.Şehir dışında kalınca memleketinize bir başka sevdalanıyorsunuz.Sivasda kalıp her maça saatler önceden gidip sivasın havasını teneffüs etmek için neler vermezdim.Kimse kıymetini bilmiyor bu yıllarımızın.Bilenlerde bilmeyenleri görünce moralleri bozuluyor,karamsarlığa gidiyorlar.Eğer Sivasda olsaydım takımımı desteklemek için her deplasmana da giderdim.Burdan o hemşehrilerimize sesleniyorum.Lütfen takımımıza sahip çıkın.Başka takımımız yok ve biz günlere çok zor şartlarda geldik. [B] SivasSpor.Com :[/B] [B]Sivassporun bu hali gurbette sizlere daha zor geliyordur sanırım?[/B] Şu anda durumumuza üzülmüyorum desem tabî ki yalan olur.Rüya gibi yıllar geçirdik.Arkasından son sıralarda olmamız bizi çok üzüyor.Ama kendi kanaatim bir Anadolu takımının süper ligde olması onun için şampiyonluk ile eşdeğerdir. Böyle olduğuna inanıyorum.Anadolu takımları şampiyon olamıyor diyede bazı kardeşlerim gibi takımıma küsecek,maçına gitmeyecek,desteklemeyecek değilim.Ama inşallah çok daha iyi günlerin bizi beklediğine yürekten inanıyorum… [B] SivasSpor.Com :[/B] [B]Sivasspor maçlarına devamlı mı gelıyormusunuz yoksa içinde bulundugumuz kötü durum mu sizi gelmeye teşvik etti ?[/B] Elimden gelse imkanım olsa maç ayırt etmeden her maçımıza gelsem.Sınavlarıma denk gelmeyen bütün maçlara deplasmanlara hemen hemen geldim.Bu maçı tercih etmemizdeki sebepde sınavlarımıza en uygun tarihde olmasıdır.Ama tevafuk oldu belki desteğimizi en iyi göstereceğimiz,hissettirebilec eğimiz bir maça denk geldi.Bundan yana da çok mutluyum.Arkadaşlarımdan hiç biri de bu maça gitmeyelim gs,fb,bjk gelsin o maçlara gidelim demediler.Sağolsunlar koşulsuz kabul ettiler. Burdan da onlara tekrar teşekkür ediyorum. Onlara da buradan bir söz vereyim inşallah derbi karşılaşmalarımızdan birisine yine getireceğim. [B] SivasSpor.Com :[/B] [B]Anladıgım kadarıyla Sivas'a uzak ama bir o kadarda yakınsınız Sivasspor bu sene sizce neden başarısız bir görüntü sergiliyor ?[/B] Hayatımda bir çok şeyin önünde gelir Sivasspor.Bu sene ki durumumuz malum yanlış transferlerden kaynaklanıyor. Başkanımızın da dediği gibi daha iyisini yapalım derken bu hale geldik.Bunun yanında ligde kötü bir kadroya sahip değiliz. Gerçekten çok yetenekli futbolcularımız var, ama futbolcularımızda tam bir öz güven eksikliği veya tam tersi bir vurdumduymazlık var.Örneğin Tum ve Slyla karşılığında aldığımız Erman KILIÇ geldiği günden beri istenileni veremedi.Uzun yıllardır takımda görmek istediğim oyunculardan birisiydi.Geldi fakat şu ana kadar kendisinden beklenileni vermedi. Örneğin önceki yılların yıldız ismi Musa AYDIN eski performansın yanında bile geçmiyor ve Mücadeleci ruhunu yitirmiş gibi. Sahada ruhunu ortaya koyarak oynayan sadece birkaç futbolcumuz var. Ama hocamıza güveniyorum inşallah ligin ikinci yarısında kuracağı takımla bizi tekrardan ligin flas takımı yapacaktır. [B] SivasSpor.Com :[/B] [B]Sivas'tan bir beklentınız Sivas'a bir mesajınız varmı ?[/B] Öyle bir soru sordunuz ki sanırım burdan içimdekileri yazsam okuyan arkadaşlar yeter artık der sıkılırlar.Sivaslıdan da sivassporludan da beklentimiz var.Sivaslı hemşehrilerimiz Sivassporumuzu bir reklam malzemesi olarak görmeseler.Bayrak yaptıran esnaf abilerimizin gayesi aslında dükkan reklamı yapmak değil,asıl gayeleri Sivasspor olsa.Malum bayrak yaptığıp yemek menüsü yazan bile oldu.Sadece reklam amaçlı değil taraftarla bir bütün içinde takımımız için beraber hareket etsek.Maddi durumu iyi olan abilerimiz taraftara daha fazla destek çıksalar… Suskun bir stad yerine coskulu bir stad isteyen bir yönetimimiz olsa.Maçlarımızda takımımıza vermek isteyipde veremediğimiz desteğimizin tribünden versek.Oturduğumuz yerden hakeme futbolcuya yöneticiye küfretmek yerine,tribünden takımımıza ortalar açsak.90 dk küfür yerine 90 dk destek olsak.Tek hayalim Sivassporda tribün yapılmasına ve yönetimin bu konuda gayretli olan genç arkadaşlarıma destek vermesidir. Maçda destek verirken arkamızdan birisi formamıza otur diye asılmasa.elinde çekirdek sünger değil tribün şov için atkı olsa.Sayın başkanımızdan tek ricamız artık bazı şeylerin önünü biraz daha açmasıdır. Sivassporlu kardeşlerimden ricam korsan ürün yerine çakma ürün yerine orijinal lisanslı ürün kullanmalarıdır.Yıllar önce Sivas'da atkı alacak yeri çok zor bulurken,bugün her istediğimizi hemen alabileceğimiz bir storemiz var.Şu anda ürün çeşidimiz de yeterli.Ama daha fazla talep olduğunda daha güzel ürünlerin geleceğini de biliyorum.Örneğin bu sene aldığımız formalarda bandrol yok.Storede çalışan abimize bunu sorduğumda adidas 1 milyon adet üretmeden bunu basmam demiş.O halde hedefimiz 1 milyon adet forma satmak olmalı.Stad önünde alışveriş yapmak yerine storeyi boşaltmalıyız ve orda çalışan abimize biraz daha saygılı olmalıyız. Çok defa denk geldim zor duruma düştüğüne sanırım biraz zor laf anlayan bir insanlarımız var. Üstündeki fiyat neyse o ürün o paraya satılmalıdır.Şu anda storeden alabileceğim bir ürün kalmadı denilebilir.Yeni gelecek olanları sabırsızlıkla bekliyorum. [B]Yener Bey güzel cevaplarınız için teşekkur ederiz. SivasSpor.Com üyelerimize söylemek istediğiniz birşeyler varmı ?[/B] Öncelikle gelişimizi haber yapıp bizi mutlu eden SivasSpor.Com yönetimine çok teşekkür ederim.İnanın gelişimizdeki heyecanımız bir kat daha arttı.Üyelerimizden ise ricam takımıza desteğimizi sadece staddan değil internet sitelerinden de vermeleridir.Her zaman takımımızın yanında olalım.Birbirimizi kırmadan,küçük görmeden,kıyaslamadan saygılı bir şekilde mesajlarımızı gönderelim.Sitemize gelen misafir takım taraftarlarını rencide edecek söylemlerden uzak duralım. sivasta taraftarlıgın ne demek oldugunu gosteren suan gurup olarak değil bireysel destekle takımın yanında olan sahipsiz sivasın ve sivassporun karsılık beklemeden rant gutmeden tek sahıbı olan yeniçeriler olarak her zaman sivassporumuzun yanındayız. Son olarak selam söylemediğim için sivasda hoş karşılanmayabilirim.Burdan sitedeki bazı kardeşlerime selam göndermek istiyorum. Başta sitemizin abisi Üçyıldız58 (Murat KUZU) abime. Sitede yazılarını özenle takib ettiğim besyo_cu (Osman) kardeşime. Torpilde geçeyim dayımın oğlu merkez_emre' ye Kardeşim kadar sevdiğim merkez_potti ye Bu maça inşallah antalyadan gelecek olan burak_07 kardeşime Sitede sessiz ama can alıcı abim Cley (Muhammed) abime. Maça giresunda gelecek olan velibircan kardeşime.. Canımın içi Yeniçeri_Can kardeşime Ve ismini şu anda sayamadığım ve bütün üye olan sivasspor üyelerine Elazığ’dan saygı ve selamlar.Sivasda görüşmek temennisi ile…Sadece şimdi değil yıllardır bizim sesimiz olduğunuz için sizlere çok teşekkür ederiz. [B] SivasSpor.Com : Bu güzel ve samimi sohbetiniz için biz teşekkür eder. Çalışmalarınızda yürekten başarılar dileriz.Umut ediyoruz ki Sivassporumuz pazar günü sizi galibiyet ile Elazığ'a uğurluyacak. [/B] [B]Röportaj : [/B]Osman Nehir ( Besyo_cu ) Yener Şahin ( Yener_Şahin ) [B]SivasSpor.Com Özel[/B][/QUOTE] [B]teşekkürler gardaşlar bende sizin gibi sivasın kendi evinde oynadığı maçlara geliyorum .herşey yiğdo için herşey güzel sivasspor [/B]için |
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
HERKES BU TARZ ÖRNEK DAVRANIŞLARDA BULUNMALI SİVAS ÇOK BÜYÜK BİR CAMIA PARMAKLA GÖSTERILMEMELİ
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
GARDAŞ Yiğido demek anlamı bu kardeşlerin tutumu olsa gerek
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
Arkadaşlar ben destekle ilgili bir iki şey söylemek istiyorum ben istanbulda yaşayan bir sivaslıyım maddi ve manevi destek kesinlikle parayla pulla alakalı değil bu tamamen ruh sevda meselesi size ilginç birşey anlatayım ben kirada oturup 3 çocuk okutup tek başına çalışan biriyim benim arkadaşım var sivaslı televizyondan radyodan hiç maç kaçırmaz 5 adet dairesi kirada 3 kişi çalışıyorlar mesajla sivasspora desyek verdiğimiz zamandı benim tel faturalı olduğu için mesaj gönderemiyordum onunki faturalıydı 20 lira verdim 4 mesaj gönderdim onun telden bitanede ondan okadar ısrar etmeme rağmen göderttiremedim sivasta maç bileti 5 lira 15 günde bir maç oluyor günlügü yarım bardak çaya geliyor kahveler tıklım tıklım dolu kimse demesin iş yok güç yok millette parayok para olanlarıda görüyoruz SİVASSPORLU OLMAK KOLAYDI KALMAK ZOR KALANLARA HELAL OLSUN ..ahmet koçtürk BESTEKARABİ
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
ABİLERİMİ KUTLUYORUM SİVASIMIZI HERZAMAN DESTEKLEMELIYIZ
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
ASLINDA TÜRKIYEDE ÇOK SİVASLI VAR NEDEN DAHA ÇOK DESTEK YOKKİ::?:(
|
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
[QUOTE=06esra58;589229]ASLINDA TÜRKIYEDE ÇOK SİVASLI VAR NEDEN DAHA ÇOK DESTEK YOKKİ::?:([/QUOTE]
[B]Çünki Sivaslılarınn hepsiii ayrı gayrıı kimi bjkli kimi gsli v.s.....Hepimiz birleşsek neler olurrrrrrr amaaa ohoooooo şimdiki gençlikk işte bizim zamanımızda böylemiydi:D:D:D:D:D[/B] |
Cevap: Sivas Böyle Destek Görmedi !
Çok zor bir yolculuk geçirdik.sanırım 3 kere ölümden döndük.Şöfür uyudu buzlanma ve karla uğraştık.Yakın zamanda fotoğrafları ekleyeceğim.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 16:43. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005