SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   İŞTE GOLLER !.. (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=14028)

gaziköy-orhan 11.11.2007 12:33

--->: İŞTE GOLLER !..
 
bu gıdışla sıvasın şampıyonlar lıgıne katılması kesın gorunuyo inş. sıvasımıza yardımcı olurlarsa işadamlarımız bu yoklukta bu başarı muhteşem

arif1959 11.11.2007 12:44

--->: İŞTE GOLLER !..
 
teşekkürler yiğidolar teşekkürler sivasspor com her zaman birlikte hepberaber daima ileriye

altuntas58 11.11.2007 12:49

-->: İŞTE GOLLER !..
 
Harika goller için teşekkürler sivassporum biz yiğidoları bilemezsiniz ne kadar mutlu ettiniz sizleri seviyoruz yolunuz acık olsun Kayserispor macındada aynı performansı gösy*terip zirveye iyice yerleşelim her şey sivasspor için

Yigido_Burak 11.11.2007 13:02

--->: İŞTE GOLLER !..
 
[QUOTE=RECEP_YÜKSEL;272530][COLOR="DarkGreen"][B]EVET GOLLER SÜPER SİVASSPOR SÜPER VE HERALDE İSTANBULDAKİ TARAFTARLAR BİR AZCIK UYANMAYA BAŞLAMIŞLAR ONLARDA İYİYDİ
ÇÜNKÜ GEÇEN SENEKİ BJK MAÇINDA HAVA GÜZELDİ TARAFTAR YOKTU BU SEFER YAĞMURA RAĞMEN ÇOK İYİYDİ

VE HERYERED YAZACAM VE HERKEZ DE YAZSSIN BJK YÖNETİMİ TALİMATI İLE İÇERİYE YAZILI BAYRAKLARI BİLE ALMIYORLAR İLGİLİLERE DUYRULURU BİRDE

AYNI TÜRBÜNDE BJK 20 YTL OLAN BİLETLER BİZE 25 YTL AYRIMCILIKLAR BAŞTAN AŞSAĞI RAKİP TARAFTARA[/B][/COLOR][/QUOTE]



[B]Recep Abi Guzel Bi Konuya Deyındın Ve Bir Kapalı Tunelı Bile Yoqtu O Yagmurda Vıcık Vıcık Olduk:S:S Adamlar Rakibi Dusunmuolar.Sivas Geldıklerınde İnsallah Kar yagarda Bızde Onlara En Acık Tirbunu Veririz..Donduk Ama Goller Bizi Isıttı:D[/B]

ibrahim58 11.11.2007 13:03

--->: İŞTE GOLLER !..
 
sahada ve kenarda sivasspor için yüreklerini ortaya koyup futbolunu oynayan,başarısı için çalışan sivasspor camiası sizi kutluyorum.bizi dün yine sevice boğdunuz.yenemeyeceğimiz takım yok.hepinizden allah razı olsun

arif1959 11.11.2007 13:04

--->: İŞTE GOLLER !..
 
sivas fener el ele birlikte şampiyonlar ligine

RECEP_YÜKSEL 11.11.2007 13:30

--->: İŞTE GOLLER !..
 
RECEP_YÜKSEL´isimli üyeden Alıntı
EVET GOLLER SÜPER SİVASSPOR SÜPER VE HERALDE İSTANBULDAKİ TARAFTARLAR BİR AZCIK UYANMAYA BAŞLAMIŞLAR ONLARDA İYİYDİ
ÇÜNKÜ GEÇEN SENEKİ BJK MAÇINDA HAVA GÜZELDİ TARAFTAR YOKTU BU SEFER YAĞMURA RAĞMEN ÇOK İYİYDİ

VE HERYERED YAZACAM VE HERKEZ DE YAZSSIN BJK YÖNETİMİ TALİMATI İLE İÇERİYE YAZILI BAYRAKLARI BİLE ALMIYORLAR İLGİLİLERE DUYRULURU BİRDE

AYNI TÜRBÜNDE BJK 20 YTL OLAN BİLETLER BİZE 25 YTL AYRIMCILIKLAR BAŞTAN AŞSAĞI RAKİP TARAFTARA


[QUOTE=yigido_buRaq;272675][B]Recep Abi Guzel Bi Konuya Deyındın Ve Bir Kapalı Tunelı Bile Yoqtu O Yagmurda Vıcık Vıcık Olduk:S:S Adamlar Rakibi Dusunmuolar.Sivas Geldıklerınde İnsallah Kar yagarda Bızde Onlara En Acık Tirbunu Veririz..Donduk Ama Goller Bizi Isıttı:D[/B][/QUOTE]

[COLOR="Red"][B]HE BAK BURAK BEN ONU UNUTUM TÜM AÇIK TÜRBÜNLERDE Bİ YER VAR YAĞMURDAN KAÇMAK İÇİN MİSAFİR TAKIM TÜRBÜNÜNDE Bİ TEK (WC) ÜSTÜ KAPALI İYİKİ ORANIN ÜSTÜ KAPALI YOKSA NE YAPARDIK ÖNEML OLAN GALİB GELDİKTEN SONRA ELEŞTİRİ YAPABİLMEK BAZI KONULARI ES GEÇMEMEK [/B][/COLOR]

[COLOR="DarkGreen"][B](SİVASLI YİĞİDOLAR İSTANBULA TERBİYE VERMEYE GELDİLER)

BU LAFIM BJK TÜRBÜNÜNE [/B][/COLOR]

ekrem simsek 11.11.2007 13:35

--->: İŞTE GOLLER !..
 
yurt disindaki sivaslilarin gururu yigidolar bekle bizi avrupa geliyoruz

SEMİH-58 11.11.2007 13:44

--->: İŞTE GOLLER !..
 
her zama her yerde en büyügüz...

crazysıvaslı 11.11.2007 13:50

--->: İŞTE GOLLER !..
 
slm beyler ben ankaradan erdem
herkes gecen sezon vestelgıbı olacak dıyolar sıwasa
ve bunun olmıyacagını kanıtlayacagız............


WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:37.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005