![]() |
-->: --->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[QUOTE=OLCAY_58_AKKUS;298790][B]valla arkadaşlar dün nerdeyse parmaklarımdan oluyordum.maça kendimi öyle vermişimki ayaklarımı unutmuşum.eve gittiğimde parmaklarımın pinpon topu kadar şiştiğini gördüm.gece 24 :00 kadar parmaklarım sızladı.ama sivas için her şey. Sonuç ta tekrar sağlığıma kavuştum.ama ne yalan söyleyim çok acı çektim.[/B][/QUOTE]
[B]yürekler +50, hava -20, ayaklar -50 :) şu ateşleri yakmasak donmuştuk şimdi (özellikle yigiter187) :) Allah ateşi bulandan razı olsun..[/B] [IMG]http://img213.imageshack.us/img213/8178/dsc04000apl1.jpg[/IMG] [IMG]http://img529.imageshack.us/img529/2505/dsc05901uw1bws0.jpg[/IMG] |
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[B]Alem Sivas'ın büyüklüğünü bir kez daha gördü.[/B]
|
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
herkese teşekkürler...............
|
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[QUOTE=samet yıldız;298525][B]'' Biz Futbolcuya Tokat Değil Çicek Sunarız ''[/B]
anlayanlara güzel bir mesaj[/QUOTE] Aynen katılıyorum...... Anlayana süperr..... |
-->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[B]Bu mesaji umarim herkes almistir da sezonun ilk macindaki cirkin goruntuleri bir daha gormeyiz![/B]
|
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
Süpersin yhaa emeğine sağlıkk..Sivas'lı olmak bi ayrıcalıktır
|
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
süpersin yiğidom
ŞAMPİYON SİVASSPOR HEP DESTEK TAM DESTEK |
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[B]Hava Soğuk Bile Olsa Yiğidolar Maç İzlemeye Gidiyolar Fenerbahçe Maçı -25 Derece Olacak Şimdiden ALLAH kOlaylık Versin Hemi:D:D:D[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:29. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005