![]() |
--->: Paf Takıma Yeni Bina
bu yatırım boşa gitmez...............
|
--->: Paf Takıma Yeni Bina
geçen sene şampiyon olan takımın neredeyse tamamı anadolu üsküdarda...
bunlardan bir iki tanesi (mesela fikret gibi yetenekli olanlar) gelecek sene Sivasta oynayabilecek düzeye gelirse biz bu altyapı işini öğrenmişiz demektir. yoksa pafta şampiyonluk çok önemli değil... her zaman denilen bir şey vardır...paftan 2-3 futbolcu A takıma verebiliyorsan şampiyon olmuşsun demektir... yoksa yaşı geçmiş adamlarla pafta şampiyon olsan nolur olmasan nolur..sanki A takım düşünc ligden onlarmı kurtaracak takımı... inşallah bu sene paf takımda şampiyonolmayı değildi, A takıma oyuncu kazandırmayı düşünürler de bu yatırımlar da yerini bulur... acizane ben böyle düşünüyorum bu konuda... |
--->: Paf Takıma Yeni Bina
güzel olmuş inşallah o tesislerden milli takıma ve sivassporumuza cok oyuncu yetişir,,,,,,,,,
|
--->: Paf Takıma Yeni Bina
başkanımıza teknik direktörümüze futbolcularımıza camiamıza teşekkür ederim yaptığı ve yapacağınıza yürekten inanıyorum başarılarınızın devamı saten geliyor sizlerle gurur duyuyorum
|
-->: Paf Takıma Yeni Bina
Hayirli ugurlu olsun. Alt yapiya ne kadar önem verirsen o kadar ileride yararini görürsün
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:39. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005