SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Süperlig (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010 (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26597)

subasi29 07.08.2009 23:41

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[B]belediye maci haketti ama sanssizlik yanlarindaydi gecen sne caldilar cirptilar sampiyon oldular busene ne yapacaklar bakalim sarhoslar[/B]

GuVeN 07.08.2009 23:44

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[QUOTE=GokhanTurna;543104][B]İstanbul B.Ş.B. - Beşiktaş:[/B] İlk maçlarda 3 büyüklere ters gelen bi takım İstanbul Bld. Beşiktaş oturmuş bi takım iyi futbol oynuyor ama İstanbulun kadroda güçlü beraberlik bekliyorum.

[B]Gaziantepspor - Galatasaray:[/B] Gaziantep sevmediğimiz bi takım ama yenilgiden dolayı olmadığını herkes biliyor. Bu maçı Gs alır diye düşünüyorum ama Tabata ve Beto formda olurda Gsnin işi zor.

[B]Bursaspor - Kasımpaşa:[/B] Anadoluda bizle birlikte başarılı olmasını istediğim tek takım Bursasspor. Bu maçı rahat alacaktır.

[B]Manisaspor - Eskişehirspor:[/B] Manisa alır diye düşünüyorum yeni takım olması sizi yanıltmasın çok formdalar.

[B]Denizlispor - Fenerbahçe:[/B] Fener rahat alır diye düşünüyorum. Ama İnşallah bi puan kaybı yaşarlar:)[/QUOTE]

gökhan sana bı iddaa programı yapalım..bay tahmını ızlıyomus gıbı oldum yazını okurken hocamm:D

GokhanTurna 07.08.2009 23:48

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[QUOTE=58güven58;544598]gökhan sana bı iddaa programı yapalım..bay tahmını ızlıyomus gıbı oldum yazını okurken hocamm:D[/QUOTE]

ilk maç tutmuş daha abi diğerleride beklediğim gibi bitcek diye düşünüyorum :D

Metal Gear 07.08.2009 23:48

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[QUOTE=58güven58;544598]gökhan sana bı iddaa programı yapalım..bay tahmını ızlıyomus gıbı oldum yazını okurken hocamm:D[/QUOTE]

Askerden geldim,kız arkadaşımı yemeğe götüreceğim ama param yok.bana banko 4 maç söyler misiniz?:D:D

Ölüyorum bu iddia programalrına:D:D

GuVeN 07.08.2009 23:51

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[QUOTE=Metal Gear;544605]Askerden geldim,kız arkadaşımı yemeğe götüreceğim ama param yok.bana banko 4 maç söyler misiniz?:D:D

Ölüyorum bu iddia programalrına:D:D[/QUOTE]

ahahahhahahahahahhahahaha..süper:D:D gökhan kulak ver ınsanlar senden tüyolar beklıyo..

efsane5858 07.08.2009 23:51

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
istanbul belediyenin herzaman 8tasa yaptigi artik geleneksel hale geldi hic sasirmadim

GokhanTurna 08.08.2009 00:01

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[QUOTE=58güven58;544607]ahahahhahahahahahhahahaha..süper:D:D gökhan kulak ver ınsanlar senden tüyolar beklıyo..[/QUOTE]

abi orda yazanları oynayın bi manisa maçı yanıltabilir oda beraberlik olur en fazla es es'in alcağını düşünmüyorum:D

bizim maça gelince ya biz ya da beraberlik diyorum ama içimden beraberlik geçiyor. Ama inşallah yeneriz yemişim iddayı:D

GokhanTurna 08.08.2009 00:21

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
Şu maçlarıda yorumlayalım ayrımcılıklık olmasın:)

[B]Antalyapsor A.Ş. - Ankaraspor A.Ş.:[/B] Direk baktığımda beraberlik olsalığı en yüksek maç gibi geliyor bana.

[B]Diyarbakırspor -Ankaragücü:[/B] İki sorunlu takımın mücadelesi iki takımdada sıkıntılar var ama Diyarbakır bu duruma alıştı Ankaragücünde ise yeni başladı sıkıntılar kavgalar. Ziya Doğan farkıyla Diyar bu maçı alır diye düşünüyorum

[B]Gençlerbirliği - Kayserispor:[/B] Geçen yıldan kalma bi rövanş yani hesaplaşma maçı. Kayseri son maçta Gençlere 4 atmış ve az kalsın küme düşmesine neden oluyordu. Gençler galibiyete yakın kayseri yeni ve defansif bi takım olduğu için beraberlik olasılığıda yüksek başladığı gibi 0-0 da bitebilir.

GuVeN 08.08.2009 00:32

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[QUOTE=GokhanTurna;544636]Şu maçlarıda yorumlayalım ayrımcılıklık olmasın:)

[B]Antalyapsor A.Ş. - Ankaraspor A.Ş.:[/B] Direk baktığımda beraberlik olsalığı en yüksek maç gibi geliyor bana.

[B]Diyarbakırspor -Ankaragücü:[/B] İki sorunlu takımın mücadelesi iki takımdada sıkıntılar var ama Diyarbakır bu duruma alıştı Ankaragücünde ise yeni başladı sıkıntılar kavgalar. Ziya Doğan farkıyla Diyar bu maçı alır diye düşünüyorum

[B]Gençlerbirliği - Kayserispor:[/B] Geçen yıldan kalma bi rövanş yani hesaplaşma maçı. Kayseri son maçta Gençlere 4 atmış ve az kalsın küme düşmesine neden oluyordu. Gençler galibiyete yakın kayseri yeni ve defansif bi takım olduğu için beraberlik olasılığıda yüksek başladığı gibi 0-0 da bitebilir.[/QUOTE]

gökhan bıde hepsı tutuyomus. herkes sac bas yolmasın sonra nasıl dınlemedık dıye:D

GokhanTurna 08.08.2009 00:35

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[QUOTE=58güven58;544640]gökhan bıde hepsı tutuyomus. herkes sac bas yolmasın sonra nasıl dınlemedık dıye:D[/QUOTE]

öncelikle ben yollarım iddaa bayi yok bizim buralarda diye oynayamadım zaten:)


WEZ Format +2. Şuan Saat: 14:41.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005