SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Acıları İçimizde Eritiyoruz (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26914)

Burack 23.08.2009 00:19

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
 
[QUOTE=alperen2009;551662]arkadas bulent hoca takimlari gozunde iyice buyutmus anderlecten 5 yedik avrupa tecrubesi var dedi gecen gun lyondan 5 yediler bu nasil tecrube,hadi ona neyse dedik ya su shaktari ne kadar gozunde buyutmus bu bulent hoca
yaw kardesim cik sahaya sen kendi oyununu oyna oburu seni ne ilgilendidir,
inanin o yakimi su anki turkcel superlig takimlarinin hepsi yenerdi o oyunla
yaw adamlarin adi cikmis neymis son uefa sampiyonu, biz kimiz peki soruyorum ??? bizde son superlig ikincisiyiz galatasaray fenerbahce trabzonsporu geride birakmis bir takimiz neden bunu one cikarmak yerine onun bunun takimini ovuyorsun bulent hoca yok son uefa sampiyonu yok bilmem ne mazeret mazaret mazaret say say bitmez, yaw su savumaya bi onlem alsan bence daha iyi olur acikcasi biz SIVASSPORLULAR olarak cogumuz
YASIN cakmak ve
HAYRETTIN yerlikayayi takimda i-S-T-E-M-i-Y-O-R-U-Z[/QUOTE]

Shaktar'i degil Lucescuyu gozunde buyuttu

ZAFER_YILDIZ 23.08.2009 00:22

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
 
BENCEDE BU SAVUNMA MUTLAKA DEGISMELI GIT BRAZIYLYADAN SOKAKTAN 3 KISI AL GEL ONLARDA IYI IS YAPARLAR VALLA

ZAFER_YILDIZ 23.08.2009 00:30

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
 
SEVGILI BULENT HOCA BUTUN BU HATALARI FENERBAHCE SEVDASINA YAPTI AKLINDA HEP FENER VARDI ZATEN BLICAYIDA YAG CEKMEK ICIN VERDI FENERE BILICA DURMAK ISTEMEMIS MADEM OYLE NEDEN HALEN 58 NUMARA FORMA GIYIYOR,IYI HATIRLIYORUM BIZ BLICA GIBI DAHA COK OYUNCU BULURUZ DEMISTI DEDIGIDE YASIN CAKMAKMIS HIC GULESIM YOKTU VALLA:D

carizma0658 23.08.2009 00:46

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
 
hocam bizleri namerde güldürtme yeter

58ÖREN58 23.08.2009 00:54

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
 
neacısı be hoca sen acıyı anlamazsın sadece parana bakarsın oacıyı sen gelde bı taraftara sorrrrr sivasspor yenıldımmı sen hıc agladınmı sen onu gelde bı taraftara sor sobe hoooocccaaaaaaaa ssssssssoooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrr

joe cole 23.08.2009 01:31

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
 
:mad:transferler yapılmassa mevcut kadro bıze bu husranları yasatmaya devam eder hocam merak etme sen

izmirliyigido 23.08.2009 08:24

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
 
Bu kötü günlerin çabuk geçeceğine inanıyoruz. Herşeyin eskisi gibi olması için sana güveniyoruz Bülent Uygun.





AYK

ozbss07 23.08.2009 10:25

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
 
bülent bey siz ne gerek var transfere yaw hiç gerek yok sen bu kadroyla git bu sene averaj takımı olduk gelen 5 atıyo gelen 3 atıyo gelen en az 2 atıyo yazık be dahada transferi düşünme sen napacan transferi:mad: :mad: :mad: :mad:

ozbss07 23.08.2009 10:38

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
 
bülent efendi ne yazıyolar sitelerde biliyon mu??? geçen sene hakem yardımıyla aldı bu sene değirmenin suyu kuruyunca böyle oldu yazık be yazıkk :mad::mad::mad: yeter artık ite köpeğe rezil etme yaw dahada diyosun ki transfer yapmayacazz adam gibi transfer yap da şu itleri sustur:mad: :mad:

serdal58 23.08.2009 10:41

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
 
bülent bey..........

kendinize gelin artık.........


WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:01.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005