![]() |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
..........destek vermeye devam edin.
verdiğim paralar bülent uygun a haram olsun. werner lorant, ismaail kartal, karol pecze bu adamların ne günahı vardı o zaman neden sahip çıkmadınız... bu memleketin insanı zaten bi garip, sivas maçına gelir elinde fener bayrağı, omuzunda fener davulu yazıklar olsun size... |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
bizim gibi taraftarlara üçüncü lig bile çok inşaallah amatör kümeye düşeriz körü körüne bülenti savnmayın sivasa söylediklerinide biliyoruz.nasıl küçük düşürdüğünüde biliyoruz siz bülent uygunu savunanlara söylüyorum herhalde bir menfaatiniz veya dostluğunuz var.
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Stadin ufak bir bölümündekiler haric herkes istafisini istiyor . Bi o kücücük bölüm uyguncu ve baskanci . Sebebi belli, dememize gerek yok . Bizde Sivasliyiz bizde mac iziliyoruz bizde görüyoruz.
Yeter artik Baskan bir karar vermenin zamani gelmisdir . Ne kadar acida olsa üzüntülüde olsa bir yere kadar. Belki yeni teknik direktörde pek biseyyapmaz ama en azindan futbolcular biraz kipirdar . saygilar |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
YA ARKADAŞLAR TAMAM SİVAS GECEN SENE 2 OLDU AMA FUTBOL OYNAMIYORDU FENER VE GS YOKTU 2 OLDUK BANA GÖRE
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
BU TAKIMI BU HALLERE GETİRENİN ALLAH BELASINI VERSİN !!! BUNUDA SİLİN MODLAR TAMAMMI !!!
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
bülent uygunun istifa etmemesi gerek ederse hangi teknik direktörler glcek
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
ne istifasi ya henüz ligin basindayiz bu takim düzelebilir eksikler gelsin takima takviye yapilsin takimda ki cürükler ayiklansin ondan sonra hala basari alinmiyorsa istifa gelmelidir yapilacak transferlerden sonra belli olur
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Bülent Uygunu ve yönetimi eleştirenler, istifa etsin diyenler genellikle yeni üyeler, bu da beni biraz düşündürüyor.
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Kendini bilen ve Bilmeyen, Futboldan anlayan ve Anlamayan sivas lı hemşehriler. Lütfen bilip bilmeden olur olmaz her mağlubiyetin ardından, Hocaya ve Yönetime İstifa istifa diye seslenmeyin. Biraz Sabır, Sabrın Sonu Selamet olur. ve bu olumsuz yazılarınızdan ileride Kınanmayın. Henüz Matematiksel olarak Sivasspor Küma Düşmüş değil. Bu duruma düşüpte EY !! Türk titre kendine gel !! Solaganına uygun olarak Sivasspor da Silkelenip kendine gelecek. ve Bu takım Küme Düşmeyece Düşürülmeyecek . Küme Düşmsi Sizin Sologanlarınızda kalacak İDDİA' YA GİRTECEK DELİKANLI VARSA BUYURSUN HODRİ MEYDAN !!! Sivasspor Küme DÜŞ ME YE CE..!!
VESSELAM |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=özsivasli1903;566267]niye noldu gecen sene iyki vardin bülent hoca simdi noldu...
bu takimi bu yönetim ve hoca getirdi... gerekirse onlarla yine küme düser... hic fark etmez... bülent hocamin sonuna kadar arkasinda durmaliyiz... sonucu birakin oynanan maca bakin kacan gollere bakin her mac en az 4 tane net pozisyon ama gol yok.. bülent hoca ne yapsin... hemen sil bastan yapain cok kolay dimi...[/QUOTE] kardeşim sen elindeki futbolcuları satıp yeni kadro kurarsan gidenlerin yerine yanlış transferler yapılırsa bu işler normal artık ve 7. HAFTA 1 PUAN YETER ARTIK BENCEDE İSTİFA ETMELİ bırakın hocayı artık tutmanın anlamı yok |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:38. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005