SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Futbolcular (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Sivasspor'da Zita sevinci (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=30823)

BOUN 17.12.2010 13:49

Cevap: Sivasspor'da Zita sevinci
 
Bize böyle futbolcu gerekmez. Oh ne ala, adam bir maç güzel oynuyor, sonra bakmışsın 12-13 hafta piyasada yok. Hadi bir sefer oldu diyelim, bir kaç sezonda bir her futbolcunun başına ağır sakatlık gelebilir ama eyy Zita sen bu takımda iki sezondur oynuyorsun, evet insanlar senin hakkını sana veriyor, iyi oynadığını söylüyor. Peki ama sürekliliğin var mı? Burada yorum yapan arkadaşlar bile koskoca iki sezonda bir iki maçta seni hatırlayabiliyor.

Benzer bir durum İbrahim Şahin ve kısmen Kamanan için de geçerli. Bre adamlar biriniz ikinci sezonu, diğeriniz üçüncü sezonunu oynuyor Sivasspor'da. Hiç mi istikrar yok sizde! Nasıl bir futbol anlayışınız var ki 2 maç oynayıp 5 maç ortalarda gözükmüyorsunuz?

Yönetimin artık bu durumda kesin bir karara varması lazım. İster beğenin, ister beğenmeyin ama bize Kadir, Mehmet Yıldız, Diallo, Mehmet Nas, Ziya gibi sürekliliğ olan adamlar lazım. İki sezonun bir buçuğunu yatarak geçirmek futbolculuksa ben de talibim bu işe!

Kısacası ben sevince sevinç demem, Zita'nın futbolu süreklilik ve istikrar kazanmadıkça!

alemdarlar 17.12.2010 13:52

Cevap: Sivasspor'da Zita sevinci
 
Büyük maçları kaldırıyor.Oynarsa iyi olur yani.

fatih585858 17.12.2010 14:17

Cevap: Sivasspor'da Zita sevinci
 
Bu sezon gs,bursa ve kayseri maçının ilk yarısında iyi futbol oynadı. Oynadığı zaman vasat üstü futbolcu olduğu görülüyor ama maalesef çabuk sakatlanıyor ve 2-2,5 ay ortalarda gözükmüyor. Zita gibi kamanan ,i.şahin ve abdurrahmanda da bu sorun var . Bu tip oyunculardan artık kurtulmanın zamanı geldi.

58hsn58 17.12.2010 14:52

Cevap: Sivasspor'da Zita sevinci
 
Eger oynarsa cok guzel olurdu.. ugur borali tutabilecek vede forvete yardim edebilecek bir oyuncuu..

hiko58 17.12.2010 17:42

Cevap: Sivasspor'da Zita sevinci
 
hadi hayırlısı son bir maç galip gelmemiz gereken son bir maç her şeyinizle mücadele etmeniz gereken bir maç.

savaş2 17.12.2010 19:04

Cevap: Sivasspor'da Zita sevinci
 
zita yetenekli bir futbolcdr...fb macında yer alırsa fb yi tek başına dagıtabilir ziya ve kadir gibi oynarsa

adres58 17.12.2010 19:34

Cevap: Sivasspor'da Zita sevinci
 
Zita çok yetenekli bir futbolcu buna kanaatimiz var ama devamlılığı olmayan bir oyuncu... Bana iyi oyunculuğunun yanında fazla kart görüp takımını bu tarz maçlarda yalnız bırakmayan oyuncu lazım. Bana kronik sakat olan oyuncu değil, kendine iyi bakan ve sık sık sakatlanmayan oyuncu lazım. Hepimizde biliyoruzki yetenekli ve bileklerine hakim hızlı bir oyuncu ama gel görki sürekliliği olmayan biri Zita... Ama yinede oynarsa ve gününde olursa bize çok katkı sağlayacaktır. Nihayetinde yabancı bir oyuncu ve vitrin maçı... Ayrıca uzun süre sakatlığının vermiş olduğu handikapla maç eksiğinin olması. Bizim takım gibi kırılgan yapıya sahip olması onunda direncine yansıyabilir. Mehmet Yıldız oynamayacak. Tüm Türkiye ve Dünya bahislerinin favoriside Fenerbahçe. Fakat maç sahada ve 0-0 başlıyor. Eğer Trabzon Manisa maçlarındaki kırılmaları yaşamazsak aynı Beşiktaş maçı gibi kafa kafaya sokabiliriz maçı. Hadi bakalım Hayırlısı....


WEZ Format +2. Şuan Saat: 18:10.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005