![]() |
Cevap: Sivasspor'da Transfer Çalışmaları
Hocam inşallah başarılı olursun. Çünkü armaya olan sevgimizden , hem de sana olan saygımızdan ötürü başarılı olmanı diliyoruz.
|
Cevap: Sivasspor'da Transfer Çalışmaları
6 diyor rıza hoca..3 taneden faza yapmayacakardır..yapsaIar biIe çokta önemIi topçuIar oIacağını sanmıyorum..bütçeye göre hareket edip önümüzdeki seneye sakIayacakIardır..
|
Cevap: Sivasspor'da Transfer Çalışmaları
UMARIM FUTBOLCU TRANFER EDERİM DERKEN ELİMİZDEKİLERİ DE KÜSTÜRMEYİZ ADAMLAR ZATEN ZORLA OYNUYOR.
RIZA HOCAM BİRDE KAMANANI KAYBETMEK YERİNE KAZANMAYI DÜŞÜNSEK |
Cevap: Sivasspor'da Transfer Çalışmaları
[B][I][U][CENTER]Listede 33 isim var![/CENTER][/U][/I][/B]
[B]İkinci transfer döneminin başlamasına az bir süre kala Sivasspor'da çalışmalar son hızıyla devam ediyor. Teknik Direktör Rıza Çalımbay nezaretinde ligin ikinci yarısında daha güçlü bir takımla mücadele etmeyi hedefleyen Sivasspor kolları sıvadı. Yurt dışında ve içinde çok sayıda futbolcu izlettiren Teknik Direktör Rıza Çalımbay'ın Sivasspor yönetimine 33 kişilik futbolcu listesi verdiği öğrenildi. Sivasspor'a alınması düşünülen futbolcuların,mevcut futbolculardan daha iyi yada en az onlar kadar mücadeleci olmaları şartı ile fiyatlarınında fazla uçuk olmamasına dikkat edildiği belirtiliyor. Sivasspor yönetiminin bu 33 kişilik futbolcu listesinden,başarılı olacağına inandığı ve teknik heyetin en çok istediği isimleri almak için çaba göstereceği belirtildi.[/B] Hürdoğan. |
Cevap: Sivasspor'da Transfer Çalışmaları
Bruno Zita en azından sene sonuna kadar durması iyi olurdu sedat bayrak gitmesi bizleri daha çok sevindirecekti demekki hocanın bildiği var rıza hoca en iyisini yapcakatır...
|
Cevap: Sivasspor'da Transfer Çalışmaları
[B]bekleyelim görelim ne gibi transferler yapılcagına yapılacak transferler günü kurtarmaya yönelik mi yoksa sivassporu üst sıralara çıkaracak mı onu da önümüzdeki maçlarda görecegiz[/B]
|
Cevap: Sivasspor'da Transfer Çalışmaları
Transfermi ne transferi takımın transfere mi ihtiyaca var Allah Allah:confused::mad:
|
Cevap: Sivasspor'da Transfer Çalışmaları
[IMG]http://www.ligtv.com.tr/uploads/news_manset_resim_et_4kodn.jpg[/IMG]
[B]"Dördüne de talibiz"[/B] Konyaspor, ara transfer döneminde Fenerbahçe'den Gökhan Ünal, Galatasaray'dan Serdar Özkan ve Ali Turan ile Beşiktaş'tan Fatih Tekke'yi kadrosuna katmak istiyor. Konyaspor Kulübü Başkanı Bahattin Karapınar, ligin ikinci devresinde takımı layık olduğu noktaya taşımak için takviyeler yapacaklarını söyledi. Teknik direktör Ziya Doğan'ın istediği mevkilere transfer yapmak için çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Karapınar, ''Konyaspor'a gerçek anlamda fayda sağlayacak transferler yapmak istiyoruz. Bu nedenle transfer çalışmalarını yürütürken ince eleyip sık dokuyoruz'' dedi. Karapınar, yerli ve yabancı en az 7 oyuncu almayı planladıklarını anlatarak, şunları kaydetti: ''Fenerbahçe'den Gökhan Ünal, Galatasaray'dan Serdar Özkan ve Ali Turan ile Beşiktaş'tan Fatih Tekke'yi transfer etmek için girişimlerimiz sürüyor. Fatih Tekke bizden 10 Ocak'a kadar süre istedi. Kendisi, Anadolu takımlarında oynamayı düşünürse ilk tercihinin Konyaspor olacağını söyledi. Gökhan Ünal için de dün Kulüpler Birliği toplantısında Fenerbahçe Başkanı Sayın Aziz Yıldırım ile konuştuk. Gökhan'ı takasta düşünüyorlar ama görüşmelerimiz sürüyor. Yine Galatasaraylı oyuncular için de görüşmeler devam ediyor.'' Yurt dışında da arayışlarının sürdüğünü bildiren Karapınar, İngiltere ve Polonya liginden santrfor ve stoper mevki için bazı oyuncularla görüşmeler yaptıklarını ifade etti. Karapınar, transfer çalışmalarını en kısa zamanda bitirmek istediklerini söyledi. Kaynak: ligtv.com.tr [B]Buca`dan sonra Konya`da ayaklandi, biz hala derin uykudayiz [/B]:mad: |
Cevap: Sivasspor'da Transfer Çalışmaları
Fikret ünsal gitmeden bu takıma düzgün transfer hayal rıza hoca gibi adam da karşıt fikir üretmezler inş ayrıca bizimm kulüp yıllardır mali güç olarak yerinde sayıyor biraz cironuzu artırın kaliteli transferler yapı pamuk elleer cebe adam gibi adam alın artık yeter
|
Cevap: Sivasspor'da Transfer Çalışmaları
hepsi yabancı olmaması lazım bir kaç tanede türk oyuncu olsa daha iyi olmazmı
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:41. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005