SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sivasspor kurban kesti! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=31310)

doktor38 18.02.2011 14:35

Cevap: Sivasspor kurban kesti!
 
Allah kabul eylesin.

Yesil_Gozlu_17 18.02.2011 15:09

Cevap: Sivasspor kurban kesti!
 
[QUOTE=burakkova;694283]allah kabul etsin. ordan getirseniz de kurbanı kavurma yapsak yesek.. :)[/QUOTE]

kardesim gel yapariz ayipsin yaa bak simdi benimde canim cekti :D

şuayip bütün 18.02.2011 15:16

Cevap: Sivasspor kurban kesti!
 
[QUOTE=Yigido DogaN;694313]yezidlik yapmayınnn..
tövbe tövbeeeee bu takım çatır çatır top oynuyo ıkın cı yarıda oynadıgımız butun maçlarda bızı çok agır eleştıren alay eden spor yazarları bıle sivasspordaki degişimi kabul edıyo ve hayranlıklarını gızleyemezken ve grosiçki her hafta butun otorıterlerı kendıne hayran bırakırken bilindiği uzere çok ugursuzca goller yıyor ve sivas halkı olarak moralmen çökuntuye ugruyoruzz yanii al açıktan belli takımızda bir pis nefis var takım kaybedınce sehır sehır uzulunce butun ulkede ve avrupada yasayan sivaslı uzuluyoduu bu dogrultuda ...
allahu teala eger işleriniz yolunda gıtmezse allaha sıgının ve kurban kesın emrıyle bızlere kurtuluş yolunu acıyorken
inkarcılık yapmayın..
ALLAH KABUL ETSİN BEN SAHSEN PSKOLOJIK OLARAK BU HABERLE ÇOK RAHATLADIM İÇİM FERAHLADI ..
ALLAH KESILEN KURBANIMIZIN YUZU SUYU HURMETINE FUTBOLCU KARDESLERIMIZIN BASIRETINI ACIK TUTSUN BIZ SIVASLILARI UZNTUYE SOKACAK KOTU ŞEYLERDEN BİZLERİ UZAK TUTSUN EYVALLAH[/QUOTE]

haklısın kardeş böylesin insanlar hayatta kurban kesmışmı birsor.güzel cevaplamışın sana katılıyorum.

cılgınsivas58 18.02.2011 15:37

Cevap: Sivasspor kurban kesti!
 
allah kabul etsin

ozledımeskıyı 18.02.2011 16:05

Cevap: Sivasspor kurban kesti!
 
KamiL GroSicKi ne düşündü çok merak ediyorum bu kurban işine :D takımadan korkup kaçmasın kan fln sürme alnına :D:D

superglam 18.02.2011 17:03

Cevap: Sivasspor kurban kesti!
 
Allah kabul etsin.. Umarım hayırlara vesile olur.. Şampiyon tekrar döner ligimize..

winner58 18.02.2011 17:19

Cevap: Sivasspor kurban kesti!
 
allahım kabul etsin insallah 3 puan ile tanısacağız

ZiDaNe58 18.02.2011 17:52

Cevap: Sivasspor kurban kesti!
 
hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun..insallah üzerimizdeki şanslızlıgı atarız bu kurban ile:)

ressam58 18.02.2011 21:03

Cevap: Sivasspor kurban kesti!
 
Ne koçu ya Dinazor kessen nolacak.Rezil attiniz bizi ya!

ayazoğlu 18.02.2011 21:05

Cevap: Sivasspor kurban kesti!
 
Yenilmek içinmi kesildi kurban sivassporu kurbanda kurtaramaz artık


WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:43.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005