![]() |
Cevap: Dev Maçın Hakemi Belli Oldu
inşallah hayırlıolur
|
Cevap: Dev Maçın Hakemi Belli Oldu
Adam gibi adamdır cüneyt çakır merak etmeyin...
|
Cevap: Dev Maçın Hakemi Belli Oldu
türkiyenin en iyi avrupanın sayılı hakemlerinden birisi.fb nin yenilmezlik rekoruna son verip farkımızı göstermeliyiz.bundan daha iyi reklamda olmaz.sahadaki futbolcular kadar rıza hocamızada çok iş düşüyor.2 bayramı bir arada yaşamak dileğimle.
|
Cevap: Dev Maçın Hakemi Belli Oldu
[B]hakem deyince aklima gelen adam
adamin durusundan belli hakem oldugu renk ayirt etmiyor sahis ayirt etmiyor boyle hakem olsa hepsi [/B] |
İrlandalılar yine sahnede!
[B]
Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş’ın Sivas’ta oynayacağı maçlar öncesinde hep ihanet olur, nankörlük olur, bunu da gözlerimle gördüğüm için çok ağırıma gider! Yarın oynanacak Fenerbahçe maçı öncesi de yine aynı ihanetler, nankörlükler olacak, yine kuş kaldırmada sınır tanınmayacak! Her defasında tekrarlıyorum ama bir kez daha hatırlatmakta yarar var; Böyle maçlarda Sivas’a ve Sivasspor’a ihanet edenler, aslen Sivaslı olmayan, ama Sivas’da yaşayanlar değil, onların başka takımların peşinden koşmasına hiçbir lafım olmadı, olamazda zaten! Benim kastettiğim, Sivaslı olan, Sivas’da ikamet eden ve ekmek parasını bu şehirden kazanıp,Fener’e,Galatasaray’a ve Beşiktaş’a yalakalık edenleridir. Hava alanından başlayan, Fener’in kaldığı otelde tavan yapan yalakalık,maçta ihanete dönüşecektir. 2005 yılından bu yana hep aynı manzarayı gördüğüm için olacakları az çok tahmin ediyorum. Fener’le oynadığımız her maçta, onlara ayrılan tribünde “ SİVAS GFB” pankartı görüyorum. Belikli bu pankartı “ içimizdeki İrlandalılar” hazırlamış. Bu nasıl bir anlayıştır? Bu nasıl bir duygudur? Bu nasıl bir zihniyettir? Doğup büyüdüğün şehrin takımı dururken, başka takımın peşinden koşacaksın, hatta bir adım daha ileri gidip, iki takım arasında oynanan maçta karşı tarafta olacaksın. Bu pankartı asanlara buradan sesleniyorum; Kardeşim mademki, Sivas sizin için hiçbir şey ifade etmiyor, o zaman orada yazan “ SİVAS” kelimesini çıkarın! Siz bunun yazılmasından ve oraya asılmasından utanmıyorsunuz ama utananları ve rahatsız olanları unutmayın! Kimse bana “ İnsanlar özgürdür, renkler ve zevkler tartışılmaz” gibi bu konuyla alakasız şeyler söylemesin. Bakın size bir örnek;Önümüzdeki hafta Türkiye’nin Hırvatlarla oynayacağı maçta bir Türk’ün rakibi desteklemesi kabul edilemezse,buda aynısıdır,dolayısıyla bunuda kabul etmemiz mümkün değildir,kimse kusura bakmasın! HAKEM CÜNEYT ÇAKIR Yarınki maçın hakemi Cüneyt Çakır, zaten bu isim bekleniyordu da. Niye yalan söyleyeyim, Cüneyt Çakır’ın hakemliğini seven birisi değilim. Çünkü geçmişte, Sivasspor aleyhine bariz çok yanlış düdükler çaldı. Ama şartlar ve son zamanlardaki hakem hataları bizi öyle noktaya getirdi ki Cüneyt Çakır’ı mumla arar olduk. Çakır, Sivasspor’un en son 25 Eylül’de oynadığı ve 3-0 yendiği maçı yönetmişti. Cüneyt Çakır’ın yönettiği kritik maçları genellikle Sivasspor kazanıyor, hem de farklı skorlarla. Dilerim yarında aynısı olur ve Sivasspor kazanır. Elimde böyle bir istatistik yok ama Sivasspor’un ligin en fazla gol pozisyonuna giren 3 takımın birisi olduğu kesin.Son oynadığı iki maçta ( Mersin ve Beşiktaş) 20’ye yakın net gol pozisyonun girmek kolay değil. Tabi bu kadar çok pozisyonlardan sadece ikisini değerlendirmekte ayrıca üzerinde durulması gereken bir olay. Son maçta Beşiktaş’la deplasman da oynuyorsun ve tam 5 tane net pozisyondan sadece birini gole çeviriyorsun. Böyle maçlarda pozisyona girmek kolay değil, giriyorsan da hiç olmazsa yarısını değerlendirmek gerkir. bu adama helal olsun hep dogruyu yaziyor bizide iyi anliyor yonetimlede baglantilari var sesimizi duyuran adam SAYGILAR !ABDULLAH YIGITë[/B] |
Cevap: Dev Maçın Hakemi Belli Oldu
sivasspor - bursaspor (3-0) bu maci'da cuneyt cakir yonet'ti degil mi??:confused:
|
Cevap: Dev Maçın Hakemi Belli Oldu
Galip gelelim Insallah 89 dakikada bir penalti calmaz hakem. :)
|
Cevap: Dev Maçın Hakemi Belli Oldu
Fazla birşey söylemeye gerek yok Cüneyt Çakır türkiye şartlarında %99 iyi bir hakem ondan daha iyi bir hakemimiz zaten yok bizim yapmamız gereken inanarak çıkıp oynamak inanırsak feneride yeneriz barçayıda yeterki inanalım.Kısacası bu hafta hakemimiz iyi saha bizden yana artık gerisi futbolculara kalmış.
|
Cevap: Dev Maçın Hakemi Belli Oldu
Bugünkü çok tıklanan bir internet spor sitesi 'Susturucu!' başlığı atmıştı. Senaryoya göre:
İki hafta evvel,G.Antep'ten dört yediği maçtan sonra hakeme yüklenen G.Saraylıların sonraki hafta deplasmanda Kayseri maçını C.Çakır yönetmiş ve GS maçı 2-0 almıştı. Aynı şekilde Karabük maçında Alex'in atılmasıyla hakemi suçlayan FB'nin yine deplasmanda Sivassporumuzla çıkacağı maça Çakır'ın atanması manidar bulunuyor. Bu,GS tandanslı medyanın FB'ye karşı hakemi maç öncesi etkileme operasyonu mu,yoksa gerçek payı var mı maçtaki hakemin yönetimine bakıp anlayacağız. Maça gelince, ben de formsuz olan Pedriel, Nas ve Kamil'in yerine Cerny, Kıvanç ve Cihan Yılmaz'la maça başlanmasını istiyorum. Borjan,Ziya,Navratil,Murat,Uğur,Kadir,Kıvanç,Erman,Cerny,Cihan Y.,Eneramo ile başlayıp ikinci yarı Rasmussen ve Kamil'in girmesini umuyorum. Maçı da maratonda bir grup arkadaşla seyrediyoruz. |
Cevap: Dev Maçın Hakemi Belli Oldu
iyi hakem ama fener lehine düdük çok çalıyor adaletli yönetirse sorun yok ayrıca kendisini avrupada başarılı yönetiminden dolayı tebrik ediyoruz yıllardır büyük maç yönetecek hakemimiz olmamasından yakınıyoruz bizi gururla temsil ediyor dileriz 2012deki şampiyonada da düdük çalar tabi once bu haftaki maçta
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 17:04. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005