![]() |
Cevap: Eneramo Beklemede
[B]Eneramo'nun büyük ihtimal kalacağını düşünüyorum,Tabi kafasını kurcalayan aklını çelen olmazsa.
Hava şartları seni aldatmasın Eneramo bu yıl soğuk hava ve kış tüm ülkede etkiliydi, sen kal bu sezon bukadar soğuk ve kış olmayabilir.:)[/B] |
Cevap: Eneramo Beklemede
Tatile cikmadan imzayi atar sikinti yok
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Kimse Sivasspor'dan daha üstün değildir.
Verdiğimiz paraya kalırsa kalır, istemezse de anca gider ! Burada sık sık dediğim gibi, Eneramo abartıldığı kadar iyi bir oyuncu değil. İyi oynadığı maçların sayısı kötü oynadığı maçların sayısından çok daha az ! |
Cevap: Eneramo Beklemede
sen kışımışı boş ver futbolcuher mevsimde top oynar bunlar bahane sanki sadece sivasta kış var
|
Cevap: Eneramo Beklemede
eneramo kesinlikle kalmali, takima yavas yavas uyum saglamisken gonderilmesi dogru olmaz, ikna edilmesi lazim...
|
Cevap: Eneramo Beklemede
çakal fiyat yükseltmeye çalışıyor, bu aralar biraz iyi oynamaya başladıya ondan.. istediği yere gidebilir bence sorun yok
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Hakkında hayırlısı. İyi oyuncu ama bu yıl pek istikrarlı performansı yok gibi geldi bana.[B] Kalırsa iyi olacağı kesin.[/B]
Ayrıca [B]Herve Tum[/B] yeniden alınabilir. Tam Rıza hocanın istediği mücadeleci oyuncu. |
Cevap: Eneramo Beklemede
Sen kal biz gidelim eneramo :D
biraz daha kendini son vuruşlarda geliştirse çok iyi olacak.. |
Cevap: Eneramo Beklemede
Zenke Isaac gibi bir iki adamı yedekte tutsak iyi olacak eneramonun gitme ihtimaline karşı
|
Cevap: Eneramo Beklemede
muhteşem ikili haberini izleyin arkadaşlar [url]http://www.ligtv.com.tr/haber/muhtesem-ikili[/url]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:07. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005