![]() |
Cevap: Jacques Faty neden oynamıyor??
faty hâlâ ne duruyor? daha iyi bir başlık olurdu sanırım :D topa vurmasını bile unutmuş adam kariyer olsa ne olmasa ne... Bu haldeyken oynaması zaten şaşılacak şey. Ha çalışırda tekrar o umutla beklediğimiz eski formunu yakalarsa niye oynamasın oynasın tabi. Bunun da yeri ve zamanını en iyi biz değil rıza hoca ve ekibi bilir. ;)
|
Cevap: Jacques Faty neden oynamıyor??
[QUOTE=Kokomo;803105]FATY Sivas'a gelmiş en kötü yabancılardan birisidir.
Geçmişdeki iyi kariyeri şimdi oynaması için yeterli değildir. Oynadığı her maçta farklı skorlarla yenildik. Tam bir canlı bomba ! İyi oynadığı tek bir maç gösterir misiniz ?[/QUOTE] geçen yıl arenada galatasaraya 2-1 yenildiğimiz maçda iyi oynadı.ondan sonra üstüne koyacağına geri gitti.çok iyi niyetli çok uyumlu birisi ama olmayınca olmuyor. |
Cevap: Jacques Faty neden oynamıyor??
Umarım Faty şans bulur ve çoğunuzun yüzünü kara çıkartır.Bu takımda bir sezon iyi geçirip hemen sonrasında hakettiğim yere gitmek istiyorum diyenler sözleşmesi bitince kaçıp takım arayan bulamayıncada mecburen sivasa dönenler beşiktaştan teklif gelirse giderim diyenler kral muammelesi görürken pes etmeyip sivasspordan aldığım paranın hakkını vermeden gitmem diyen adama yapılanlara bakın.Rıza hocanınz bu seneyi takımın başında bitirse de şükredin.
|
Cevap: Jacques Faty neden oynamıyor??
Hoca bindiği dalı keser mi diyen futboldan anlamayan arkadaşlar hiç görmediniz mi hocayla oyuncu arasında sorun olursa hoca takarsa oynatmaz bunu hiçbiryerde görmediniz mi.Tevez Manciniyle kavga edince 6 ay futboldan uzak kalmadı mı? Batuhan Eskişehirde as oynarken Ersun yanalla kavga edip takımdan ayrılmadı mı? daha nice örnek verebilirim ama anlaşılmıştır galiba demek istediğim.
|
Cevap: Jacques Faty neden oynamıyor??
ilk basta eneramo faty gibiydi hatirlayin ! bence faty de bir gun vazgecilmez olacak insallah
|
Cevap: Jacques Faty neden oynamıyor??
[QUOTE=Kokomo;803105]FATY Sivas'a gelmiş en kötü yabancılardan birisidir.
Geçmişdeki iyi kariyeri şimdi oynaması için yeterli değildir. Oynadığı her maçta farklı skorlarla yenildik. Tam bir canlı bomba ! İyi oynadığı tek bir maç gösterir misiniz ?[/QUOTE] [B]Görüşlerim senle aynı yalnız sadece bir noktaya katılmıyorum.İyi oynadıgı bir maç var.Galatasaray:0 - Sivasspor:1 Ziraat Türkiye Kupası.Bu maçta hakkını yemek ayıp olur güzel oynamıştı.Dahada güzel oynadıgını göremedim.[/B] |
Cevap: Jacques Faty neden oynamıyor??
Fatynin Sivassporda bu oyun anlayışı ve kadro yapısı itibarıyla en faydalı oynayacağı yer ön lberodur o da iyi bir kesici olarak...Bu oyun anlayışıyla Faty asla stoper veya sağ bek oynayamaz oynasa da kötü performans gösterir...Rıza hoca onu 1 defa kesici ön libero olarak istanbulda gsyi elediğimiz kupa maçında oynatmıştı ve Faty o maçta sahanın en iyilerindendi...Eğer ki çok güçlü ve sürekli basan bir ortasahamız olsa ve çıkarken top kayıppları yapmasa belki faty stoper de oynar ama şu anki oyun ve kadro yapısıyla sadece ön liberoda kesici olarak oynar...Ya da orta sahada adam adama markaja verilerek oynayabilir...(ör: gs maçında Selçuğu adam adama oynayarak marke edebilir.)
|
Cevap: Jacques Faty neden oynamıyor??
faty ve rajnoch on libero oynayabiliyor o yuzden lazim gormediler oraya transfer demmeki
|
Cevap: Jacques Faty neden oynamıyor??
ya bu çocuk sevimli ama bir türlü oturamadı takıma bekliyoz olur işallah
|
Cevap: Jacques Faty neden oynamıyor??
Faty'nin şu ana kadar, takıma çok yararı olmadığı görüşüne ben de katılıyorum. Oynadığı maç sayısıda fazla değil. Hemem hemen her maç oynayan Navratil'in oynadığı futbola ortada. Yani o da vasatı pek aşamıyor. G.Antep maçında rakibin direkten dönen topunda, defansta topu rakibe verende Navratil'di. Faty'i yerin dibine sokup, Navratil'i övmekte tam bir saçmalık.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:39. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005