SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yiğido Gençlik (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=97)
-   -   BEKLE BİZİ KADIKÖY.. (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=35543)

YGTayfa 02.02.2013 11:20

Cevap: BEKLE BİZİ KADIKÖY..
 
inşallah puansız dönmeyeceğiz..

58 SiVaSıM 58 02.02.2013 11:24

Cevap: BEKLE BİZİ KADIKÖY..
 
bekle bizi KADINKÖY KOCAN GELİYOR

holiganlady 02.02.2013 13:58

Cevap: BEKLE BİZİ KADIKÖY..
 
Allah utandırmasın takımımızı ve hepinizi. süper bir galibiyetle bekliyoruz sizi Sivasımıza yolunuz açık olsun..

holiganlady 02.02.2013 14:12

Cevap: BEKLE BİZİ KADIKÖY..
 
ordu kanalı tv 52 gibi bizim kanallarımızdan maçtan birkaç gün önce altyazı olarak taraftarlara ulaşmayı ve onları teşvik etmeyi denese büyük bir katkı olur ama bizim kanallarımızda nerdee böyle şeyler...

DOGU_BEY 03.02.2013 22:23

Cevap: BEKLE BİZİ KADIKÖY..
 
[B]ayağınıza yüreğinize sağlık yiğidolar...ordan eli boş dönsek hepiniz adına en çok ben üzülrüdüm ama altın değerinde 3 puanla daha doğrusu 6 puanla dönüyoruz..tabi bunda sizlerin de payı büyük, hepiniz varolun...[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:02.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005