![]() |
Cevap: BEKLE BİZİ KADIKÖY..
inşallah puansız dönmeyeceğiz..
|
Cevap: BEKLE BİZİ KADIKÖY..
bekle bizi KADINKÖY KOCAN GELİYOR
|
Cevap: BEKLE BİZİ KADIKÖY..
Allah utandırmasın takımımızı ve hepinizi. süper bir galibiyetle bekliyoruz sizi Sivasımıza yolunuz açık olsun..
|
Cevap: BEKLE BİZİ KADIKÖY..
ordu kanalı tv 52 gibi bizim kanallarımızdan maçtan birkaç gün önce altyazı olarak taraftarlara ulaşmayı ve onları teşvik etmeyi denese büyük bir katkı olur ama bizim kanallarımızda nerdee böyle şeyler...
|
Cevap: BEKLE BİZİ KADIKÖY..
[B]ayağınıza yüreğinize sağlık yiğidolar...ordan eli boş dönsek hepiniz adına en çok ben üzülrüdüm ama altın değerinde 3 puanla daha doğrusu 6 puanla dönüyoruz..tabi bunda sizlerin de payı büyük, hepiniz varolun...[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:02. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005