![]() |
Cevap: Forvet Sıkıntısı Yaşıyoruz
polonyalı Piech i Mersin macının son bölümlerinde canlı izleme fırsatım oldu..forvet icin boyu biraz kısa gibi görünmesine ragmen yere saglam basan,top saklayabilen bir görüntü verdi bence trabzon macına Piech ile baslanmalı..cihan özkara dan bahsetmiş hoca ama erciyeste bile forma sansı bulamayan biri....
|
Cevap: Forvet Sıkıntısı Yaşıyoruz
Her seferinde fukara edebiyatı! Yeter artık! Beğenmiyorsan kapı orada, kimseyi zorla tuttuğumuz yok!
Forvet yokmuş? Piech'i sen almadın diye görmezden gelemezsin. Cihan var Pedriel var. Bir gün de yüzün gülsün! Bütçemiz bu kadar arkadaş. Yoksa bizde Ronaldo, Messi, Mesut Özil... gibi futbolcuların bizde oynamasını isteriz. |
Cevap: Forvet Sıkıntısı Yaşıyoruz
Hoca külliyen sıkıntısın,Sercan'ı getirdin elimizde patladı,Eneramo kart cezalısı,bamba ve zokora'nın olmayışları bizim için iyi,gol yemezsek kazanırız iş defansa düşüyor sabırlı oynamalıyız,
|
Cevap: Forvet Sıkıntısı Yaşıyoruz
eneramoyu begenmeyen arkadaslara soruyorum forvet hattinda en saglam adam hangisi tabi ki eneramo...
|
Cevap: Forvet Sıkıntısı Yaşıyoruz
piechi görebileceğiz yani çok şükür.
|
Cevap: Forvet Sıkıntısı Yaşıyoruz
Hoca sizin sikayetinizi anladikta yönetim nasil rahat edip uyuya biliyor biz o yönetime asla ve kadra hakkimizi helal etmiyoruz zira ta nbasindan beri tek forvet le oynuyoruz nicin ikinci bir alternatif forvet alinmadi bu yönetimdekiler bilmiyormu biliyorlarda islerine gelmiyor hadi simdi oynayin trabzon karsinda hoca sende cok sikayetci olma elindekilerle iktifa et piec i bir görelim cihanda geldi bu bulunmaz bir firsat trabzonu gözünde fazla büyütme cok iyilerdide bizden bir puan farklari var.
|
Cevap: Forvet Sıkıntısı Yaşıyoruz
Sayın hocam, aslan hemşehrim, biricik topraaam.Bunları bize deme borcumuz yok diye övünen yönetime söyle ...
|
Cevap: Forvet Sıkıntısı Yaşıyoruz
[QUOTE=ELLİSEKİZ;834571]Sayın hocam, aslan hemşehrim, biricik topraaam.Bunları bize deme borcumuz yok diye övünen yönetime söyle ...[/QUOTE]
hay agzina saglik hemsom aynen katiliyorum, Yahu anlamadigim herkes hocaya yükleniyor, hadi hoca birakti diyelim kimi getireceksiniz yerine.fatih terimimi yoksa mourinho yumu,bence bu saatten sonra rizadan iyi teknik direktör bulamayiz.Yönetim biraz paraya kiysa riza cok iyi futbolcular getirir,grosecki navratil ve atif hocanin istedigi isimlerdi hepside iskelet futbolcular oldu.bence hocaya yüklenmek degil sahip cikmak lazim, en azindan hemserimiz, topraamiz oldugu icin sahip cikmamiz lazim. |
Cevap: Forvet Sıkıntısı Yaşıyoruz
Forvetimiz var Rıza Çalımbay, yeter ki oynat sen !
Piech ile maça başlarsın. Baktın ki zayıf / uyumsuz kalıyor yerine Cihan Özkara'yı alırsın. Beğenmediğin ve oynatmadığın Abdülkadir , PTT 1.ligin 2.yarıdaki flaş ismi ! Her hafta 1'er 2'şer atıyor, bilmem takip ediyor musun ? |
Cevap: Forvet Sıkıntısı Yaşıyoruz
yinemi forvet sıkıntısı :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:39. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005