SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   İlk Hedefimiz Lig (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=35719)

anadolu5858 06.03.2013 19:43

Cevap: İlk Hedefimiz Lig
 
kamil çıkınca kim olsa hayrettini alırmış alır doğru alırda görür sonunu ve gördük değişiklikten sonra takımın ne hale geldiğini görmedinizmi madem sol açık yok maç içinde sürekli yer değiştirerek oynayan atıf sola geçse sağ oynayan biri girse pieh sercan vs.yada erman sola atıf sağa ortaya mehmet adem ikilisinden biri ne bileyim benim aklıma bir sürü seçenek gelirken hoca ne yaptı canlı bomba hayrettini aldı ziyayı perişan etti sol açıkta..maçı izledik o değişiklik yapıldığı anda kaç kişi benim gibi bu maç gitti diye düşündü bunu yoksa sadece benmi düşündüm..

SIVAS58FOREVER 06.03.2013 20:15

Cevap: İlk Hedefimiz Lig
 
[QUOTE=anadolu5858;840451]kamil çıkınca kim olsa hayrettini alırmış alır doğru alırda görür sonunu ve gördük değişiklikten sonra takımın ne hale geldiğini görmedinizmi madem sol açık yok maç içinde sürekli yer değiştirerek oynayan atıf sola geçse sağ oynayan biri girse pieh sercan vs.yada erman sola atıf sağa ortaya mehmet adem ikilisinden biri ne bileyim benim aklıma bir sürü seçenek gelirken hoca ne yaptı canlı bomba hayrettini aldı ziyayı perişan etti sol açıkta..maçı izledik o değişiklik yapıldığı anda kaç kişi benim gibi bu maç gitti diye düşündü bunu yoksa sadece benmi düşündüm..[/QUOTE]

Sadece, sen dusunmussundur, orada tek alternatif vardi, o da santrafor olmasına rağmen kanatlarda da oynayabilen Pedriel olabilirdi ama o da sakatlıktan yeni çıkmıştı. Kupa maçında Ziya orada denenmisti ve tam not almıştı, Ziya Pazar günkü maçta da cok iyi oynadı. Hayrettin, Hakan in attığı riskli pası beklemiyordu ve anlasamadilar. Yoksa hoca taktik anlamında cok başarılıydı, Biz o şanssız golü yiyene kadar Bursa organize atak bile gelistiremedi, bunun sebebi de hocamız Bursa nin açıklarını iyi tespit etmisti, kısa paslarla orta saha üstünlüğü ele geçirilmişti ve defans yargimiz ile forvet hattimiz arasındaki mesafe kısa tutularak Bursa yi sadece bizi seyretmeye mecbur ettik, bi taktikleri begenmedegin hocamız verdi. Hakan ile Hayrettin in hatasının faturasını hocaya kesmek yanlış olur, çünkü o pozisyon da asıl hata o riskli pası veren Hakan indir

sefilix 06.03.2013 20:24

Cevap: İlk Hedefimiz Lig
 
Yiğidolar!
Ey Sivassporlular!
Ey Sivaslılar!
Bu eleştirdiğimiz takımın Türkiye Ziraat Kupasını kazanabilmek için 3 maçı kaldı. Trabzon engelini aştığımızda kupanın bir ucundan tutacağız.
Ligde son 3 hafta puan alamasakta kötü oynamadık.
Sporcuların yönetimin teknik heyetin moralini bozmaya gerek yok.
Zaman eleştirmek yermek zamanı değil..
Şimdi Destek Zamanı...
Şimdi Birlik Zamanı
Daha Önce Başardık Şimdi Neden Olmasın
Unutmayın!
Sivasspor Anadolunun Sessiz Çığlığı
Sivasspor Anadolunun Parlayan Yıldızı
Şimdi önümüzde zorlu bir periyot var...
Sivasspor - M. P. Antalyaspor
Akhisar Belediyespor - Sivasspor
Sivasspor - Orduspor
Eskişehirspor - Sivasspor
Sivasspor - Gençlerbirliği
Kayserispor - Sivasspor
Sivasspor - İstanbul B.B.S.K.
Galatasaray - Sivasspor
Sivasspor - K.D.Ç. Karabükspor
S.B.Elazığspor - Sivasspor
Gördüğünüz gibi çoğu maç 6 puanlık maç. Bu maçları özellikle evimizde oynadığımız maçları alırsak süper olacak.
Bunun için şehrin havaya girmesi lazım.
Ne olursa olsun Tam Destek Hep Destek.
Hem kupa maçları için hem de lig için.
Haydi Sivaslı Takımına Sahip Çık...
ANTALYA maçı Çıkış maçımız olsun....
Yeniden donatalım şehir bayraklarla
Zafer Ancak İnananlarındır
Biz İnandık Sizde İnanın
(Aynen katıldığımız Yorum Hurdoğan Gazetesinden Alınmıştır. Kadim Dost isimli Okuyucunun yorumu)

58MUAMMER58 06.03.2013 21:24

Cevap: İlk Hedefimiz Lig
 
[b]elbetteki bizim için en önemli olan ligde kalmaktır kupayı kazanamazsakda olur önemli olan ligde hayatta kalabilmektir maalesef gerek kadro yanlışlıkları bireysel hatalar ve hakem hatalarıyla istediğimiz noktada değiliz gerçeklerlede yüzleşmek zorundayız şuanda alttaraf karıştı ben mersinle akhisarın kurtulacağına inanmıyorum 3. takım için aday çok bize bişey olmaz demekde hayalcilik olur belki 3.takım 2li 3 lü 4 lü averajla belli olacak alttaki takımların hiçbirine karşı 2 li averaj üstünlüğümüz yok bitek antep ve elazığa üstünüz baraj şuanda 38 39 civarında 40 a yükselebilir öncelikle özellikle karabük ordu ibb karşı averajımızı düzeltmeliyiz hedef maçlar bunlar ben kendi sahamızda alacağımız 3 galibiyet deplasmanda alacağımız 2 galibiyetle çok rahat nefes alacağımıza inanıyorum geride kalan maçlar kolay maçlar olmasada gücümüzün yeteceği maçlar yenemediğimiz maçlardada mutlaka puan almalıyız ben ibb antalya karabük ordu akhisar gençler maçını kazanacağımızı eskişehir ve kayseriyle berabere kalacağımıza gs ve elazığa yenileceğimize inanıyorum [/b]

engin2609 06.03.2013 21:50

Cevap: İlk Hedefimiz Lig
 
[B]ligde oyuncular maç seçmeye devam ederse grafik inişli çıkıslı olur tabiki !! bide öncelik lig diyorsun baska gün kupa bizde anlamadık neyin peşindeyiz? [/B]

migroArmis 06.03.2013 21:55

Cevap: İlk Hedefimiz Lig
 
Rıza Hoca tehlikenin ve işin ciddiyetinin yeni farkına vardı...

ahmet ali 06.03.2013 21:56

Cevap: İlk Hedefimiz Lig
 
Sağaçık Grosicki sakatlanıp çıkınca yerine solbek Hayrewttin'in alan ve takımın yenilgisine neden olan bir teknik direktörü savunan arkadaşlara şunu hatırlatmak isterim bu değişikliği bizzat kendisi Rıza Çalımbay bile savunamadı...
bu büyük hataya rağmen destek verenler de takımın bu duruma gelmesinden az da olsa sorumludurlar......
Bursa maçında tek bir doğrusu yok.....
"İyi oynuyoruz" iddiası ise ne oynadığımızla ilgili... futbolu takımımız iyi oynayamıyor... 3 maçta hiç gol atamayıp gol yiyen takımımız neyi iyi oynuyor..???:confused::confused::confused:

58musab58 06.03.2013 22:03

Cevap: İlk Hedefimiz Lig
 
[QUOTE=ahmet ali;840471]Sağaçık Grosicki sakatlanıp çıkınca yerine solbek Hayrewttin'in alan ve takımın yenilgisine neden olan bir teknik direktörü savunan arkadaşlara şunu hatırlatmak isterim bu değişikliği bizzat kendisi Rıza Çalımbay bile savunamadı...
bu büyük hataya rağmen destek verenler de takımın bu duruma gelmesinden az da olsa sorumludurlar......
Bursa maçında tek bir doğrusu yok.....
"İyi oynuyoruz" iddiası ise ne oynadığımızla ilgili... futbolu takımımız iyi oynayamıyor... 3 maçta hiç gol atamayıp gol yiyen takımımız neyi iyi oynuyor..???:confused::confused::confused:[/QUOTE]

onlar ya kör yada art niyetli gardaş

58musab58 06.03.2013 22:03

Cevap: İlk Hedefimiz Lig
 
hoca gitde şu takımın önünü aç bu ne inattır be :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

ledig 06.03.2013 22:40

Cevap: İlk Hedefimiz Lig
 
Halen Rıza Çalımbay'ı savunabilen insanlar var. Arkadaşlar burası Türkiye'nin süper ligi ve Rıza Çalımbay'ın çalıştırdığı takım Sivasspor. İşini ciddiye alması gerekmez mi, inat ve saplantıları ile Sivasspor'a zarar vermeye hakkı yok.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 15:05.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005