![]() |
Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
Sanki baska hedef kaldi ...
|
Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
Eneraamo beşiktaşla anlaşmış facebook haberi....ne derece doğru bilinmez ama tek bildiğim çok sevdiğim her maçına gittiğim takımım gözümden iyice düştü...
|
Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
İns. Bu macdan guzel bir skorla ayriliriz
|
Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
[B]sezon başından beri amma da -TEK HEDEFİMİZ- oldu, vay beee!!![/B]
|
Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
sen aynı lafları söylemekten bıkmadın biz senı görmekten bıktık artık.
|
Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
Bos gecen bir sezon daha.
|
Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
Hayatımda senın kadar yuzsuz ve mal bır adam gormedım haysıyetın onurun olsa ıstıfa ederdın bu takımda senın kadar hatalı kımse yok,vede sana dayanan yonetımde okadar suclu...
|
Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
ağız tadıyla bir maç izleyemedik bu sene
|
Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
döndük dolaştık yine sezon sonu kalp krizi geçirecek günlere geldik...her sozan hedefimiz taraftarı kalp krizine sokmak,düşme korkusu yaşatmak,nefret ettiğimiz takımlara farklı skorlarla mağlup olmak...bunları yaşamak zorundamıyız....hayır...vizyonsuz ve amatör bir yönetim,futbolcusu hata yaptığında küfreden,maç aldığında hep mükemmel oynamış olan,maçları skora göre değerlendirn teknik ekip,taraftarın büyük çoğunluğu da böyle...inş.yeni sezon her şey düzelir,umut etmek güzel şey
|
Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
Bir sezon daha bitiyo. Insallh bu maci alip kazasiz belasiz atlatiriz
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:56. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005